Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HYUNDAI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Hyundai Santa Fé

Iemand ervaring met de nieuwe Santa Fé(2.2/197PK/422 NM) ? Rijd nu nog met het oude model(2005). Half mei heb ik de nieuwe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Er is witte rook!

Comment

• Über LOL! VW baas is jaloers op nieuwe Hyundai i30

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk Berichten
            Über LOL! VW baas is jaloers op nieuwe Hyundai i30

+ YouTube Video

Lancering nieuwe Golf even uitgesteld. Wachten tot ze de nieuwe I30 geleverd hebben gekregen en uiteen hebben kunnen halen.

Comment

• Toyota Aygo

Beste Toyota liefhebbers,

Hier onder zien jullie een aantal car Toyota Aygo's op rij die gewrapt zijn.

Veel kijkplezier
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• schitterend hoe je via een wrap (al dan niet eetbaar volgens komen eten) zelfs het model kan veranderen.
                kan je van mijn mondeo via een wrap een evoque bekomen?
                wimoptiek.be op

Comment

• Ik heb rond 10 januari 2012 een hyundai i40 besteld. Hij zou normaal geleverd worden eind mei 2012 en de verkoper zou me dan bellen als hem al iets meer wist. We naderden einde mei en nog steeds geen telefoon,dus zelf gebeld en de verkoper wist me te vertellen dat de wagen vertraging had en dat hij in de computer stond einde juni. Dus ik wachten.
                  Het was einde juni en nog steeds geen telefoon gekregen van de verkoper van de garage. Weer zelf gebeld! Nu wisten ze me te vertellen dat de auto aan levering stond en dat hij er elke dag kon zijn.
                  De dagen tikte verder en vandaag (11 juli) kreeg ik telefoon dat hem er was! Ik super content natuurlijk. 2 uur later kreeg ik terug telefoon van de garage,ze waren nog is gaan kijken en ze zagen dat de optie van het panoramisch dak er niet opzat!!

Ze stelden mij voor 2 keuzes ofwel die wagen nemen met een korting van 250€ (wat ik belachelijk weinig vind) of een volledige nieuwe bestellen en deze zou dan pas geleverd worden de 4de week van november.

Wat moet ik nu doen? Gewoon heel de boel annuleren en ergens anders ene bestellen(is dit mogelijk). Hopelijk kunnen jullie mij wat raad geven.

Die garge gaf wel een goede prijs voor mijn oude wagen,maar daar staan nu ook al 20 000km meer op :-(

Comment

• Is er nu nergens in Belgie een i40 met panodak en uw motor in een showroom? als dit er niet is doen wat u het beste lijkt , auto anuleren kan normaal kostenloos.
                    Nissan QQ driver.

Comment

• Echt wel spijtig dat ze hier de Hyundai Elantra Coupe nie verkopen ...

Juist is 1 geconfigureerd op de usa site ... ik kwam op 20.520$ uit ...is nog geen 16.000 € ...
                      2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• hyundai genesis 5.0 r spec

Comment

• 2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Komt normaal toch niet naar België, dus hier maar posten, prachtige auto!

Eind oktober kregen we al een tweetal semi-duistere afbeeldingen van de nieuwe Genesis op ons scherm, vandaag kunnen we forse Hyundai vanuit alle hoeken bewonderen.

Bij ons is de i40 de grootste Hyundai die in de showroom te vinden is, maar in andere landen hebben de Koreanen meer in de aanbieding. Bovenaan de voedselketen domineert de Equus, de Koreaanse aanval op auto's als de Mercedes S-klasse en de BMW 7-serie. Een trede lager heeft Hyundai de Genesis op de menukaart staan, niet te verwarren met de Genesis Coupé die ook hier op de markt was.
                            De Genesis moet auto's als de Mercedes E-klasse, BMW 5-serie en Lexus GS van repliek gaan dienen. Eerder al konden we de voor- en achterzijde bekijken, vandaag biedt een reeks spyshots van onze spionagefotograaf een uitgebreidere blik op de Hyundai.
                            Het uiterlijk van de Genesis is de volgende stap in Hyundai's Fluidic Sculpture-ontwerptaal. Op z'n snuit vinden we een grote hexagonale grille en aan de achterzijde zijn wat overeenkomsten met Audi en Lexus waar te nemen. Onder de kap houden zes- en achtcilinders zich schuil, de aandrijving vindt in principe plaats op de achterwielen. Wie meer grip wil kan kiezen voor het HTRAC 4WD-systeem.
                            Eind dit jaar laat de nieuwe Koreaan in het thuisland z'n gezicht zien. Volgend jaar is de rest van de wereld aan de beurt. Helaas is de Genesis niet voor ons land bestemd. Hyundai liet in een reactie al weten dat er voorlopig geen nieuwe grote modellen naar Nederland gaan komen.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Gisteren op autosalon de ix35 move gaan bewonderen. Veel uitrusting voor scherpe prijs. Wat is een realistisch verbruik van 1.7 diesel? Met veel autostrade bij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door globe Bekijk Berichten
                                  Gisteren op autosalon de ix35 move gaan bewonderen. Veel uitrusting voor scherpe prijs. Wat is een realistisch verbruik van 1.7 diesel? Met veel autostrade bij?
                                  Gemiddeld gaat die op 6,5 liter zitten.

Comment

• mooi profiel

genesis g90 luc donckerwolke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Schitterende foto van zo'n driftende Hyundai-slee

Comment

• no risk......no Fun......

Comment

• thumps up voor Neuville, winnaar Rally van Sardinië !

Comment

Working...
                                          X