Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAZDA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten99% kans op alleen voor Japan.
Hoort in mijn ogen echter niet thuis in een mx-5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten@ Lotuzzz: echt iets voor jou! Jammer genoeg ben ik te groot om in die auto's te zitten als het dak toe is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenJa, maar jij kan dan weer zonder hulp aan de hoogste rekken in de GB he
Shit, ik ben die daar vergeten bijzetten, die post slaat dan echt op niks!
Secondje, ik zoek de link even op!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenWtf, ik zie dat er geen link staat in mijn post?!
Shit, ik ben die daar vergeten bijzetten, die post slaat dan echt op niks!
Secondje, ik zoek de link even op!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenKarretje ziet er verzorgd uit, zowel interieur, als onder de motorkap! Er staat wel geen kmstand bij, maar die kan imo niet verschrikkelijk hoog zijn als je kijkt naar zetels, stuur, versnellingspook.
Goed afdingen en dan profiteren van de lage pond!
MX5 genuine 12000kms only (1997)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenKarretje ziet er verzorgd uit, zowel interieur, als onder de motorkap! Er staat wel geen kmstand bij, maar die kan imo niet verschrikkelijk hoog zijn als je kijkt naar zetels, stuur, versnellingspook.
Goed afdingen en dan profiteren van de lage pond!
Maar kleurverschil op voorbumper? Of is dat bedrog.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenLast van de ogen Tom?
TomT
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenLast van de ogen Tom?
Ik steek het op scheel kijken na een hele dag studeren + de gehaastheid waarmee ik de link opzocht in m'n geschiedenis.
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk wist wel over wat voor Mazda het ging
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten12.000 kms staat er. Zotjes, als het waar is (interieur is idd smetteloos)
Ga morgen eens gaan kijken, ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten12.000 kms staat er. Zotjes, als het waar is (interieur is idd smetteloos)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenVandaag even in meegereden. Jammer van die stikking in de hoofdsteunen vind ik.
Comment
Comment