Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAZDA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Handelaars verkopen zeer frequent "NIEUWE" wagens die ondertussen wel al ingeschreven werden. Ze kennen de trucs om de auto als zgz eerste eigenaar te verkopen, terwijl hij wel al werd ingeschreven, zelfs al heeft ie maar 10km.
    Niets belet u om die handelaar te contacteren en te vragen of het mogelijk is van een bewijs van eerste inschrijving te krijgen, zo ver mogelijk in het verleden.
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
      Handelaars verkopen zeer frequent "NIEUWE" wagens die ondertussen wel al ingeschreven werden. Ze kennen de trucs om de auto als zgz eerste eigenaar te verkopen, terwijl hij wel al werd ingeschreven, zelfs al heeft ie maar 10km.
      Niets belet u om die handelaar te contacteren en te vragen of het mogelijk is van een bewijs van eerste inschrijving te krijgen, zo ver mogelijk in het verleden.
      Vermits in de openingspost gesproken wordt van een nieuwe ga ik ervan uit dat hij nog niet ingeschreven is geweest. Ik weet ook wel dat de BIV minder is naarmate de auto ouder is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
        Dat is toch geen MPS?

Farbe:schwarz-metallic

De foto past dan ook niet bij de advertentie.
        Is gewoon reclame van de adverteerder.
        I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Ah ok.
          Wel dom eigenlijk .
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Wsl heeft die gewoon een foto van een standaard 3 gebruikt om de wagen te adverteren. Is idd dom maar dat gebeurt wel meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk Berichten
              Pfff over temptation gesproken.... Ik rij momenteel eigenlijk te weinig km om te dieselen, maar ik rij graag diesel dus geen probleem. Maar toch kijk ik zo af en toe rond voor een andere daily, een benzine dan maar met turbo. Wat kom ik nu tegen? Een nieuwe 3 MPS voor 13.436€ ex BTW. Er staat een zwarte en een zilveren. Ik heb verzekering even nagekeken en dat valt precies nog mee. Hoeveel is verkeerstax? BIV nog altijd 2500€?

Iemand een Focus kopen?
              BIV 5000, verkeerstaks moet ik eens zoeken maar kort bij 1000€

Comment

• Hallo, heb beslist, heb deze week de Mazda6 Sportbreak "Thierry Boutsen" versie gekocht, 2.0 CiTD Galaxy Grey. Als alles goed zit, heb ik hem binnen 2 weken, heb dan nog als optie privacy glass voor de achterste ramen en een afneembare trekhaak bijgenomen.

Comment

• Goeie keuze, de 6 is momenteel een van de mooiste middenklassers op de markt.

Comment

• Schitterende keuze, weer een Mazda bij op het AF.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Hallo, hier een paar foto's van mijn nieuwe bolide.

Comment

• Knappe wagen zo'n 6 , en zeker in deze uitvoering
                        Proficiat !!

Comment

• Dit valt enkel toe te juichen.
                          I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Dank u, ik kan al niet meer wachten. Als de auto op mijn oprit sta zal ik nog wat foto's doorsturen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vince79 Bekijk Berichten
                              Dank u, ik kan al niet meer wachten. Als de auto op mijn oprit sta zal ik nog wat foto's doorsturen
                              De nieuwe 6 is zeker een mooie, sportieve wagen.

En kan je verzekeren dat ik al heel wat kilometers (in competitieverband) heb mogen ontdekken hoe goed de 6 wel is.

Veel zoom-zoom.

Comment

• Knappe wagen, zeker in dat wit, de lijnen komen mooi uit.
                                Mijn broer en vader rijden ook in een Mazda6 Sportbreak, en die van mijn broer is ook een witte, echt knap.

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Mazda RX-7 still under development, next RX-8 to be called RX-9

Oorspronkelijk geplaatst door autolanka.com
                                    The recent news out of Japan hasn't been good for fans of front-engine, rear-wheel-drive two-doors. First came word that Subaru and Toyota were postponing the launch of their boxer-powered RWD coupe, then the S2000 is killed off and finally reports suggest that Nissan has cancelled its Silvia successor. Thankfully, all is not lost. InsideLine is reporting that Mazda is hard at work on another version of the RX-7 and development is underway on the next RX-8, supposedly – and predictably – dubbed the RX-9.
                                    According to IL's (traditionally) unnamed sources, Mazda is working on a 16X twin-rotor Wankel (two rotors, each displacing 800cc), boosting displacement of the current 13B by 300cc and putting out upwards of 270 hp in naturally aspirated guise. Mazda's aim for its next generation of rotary engines is to dramatically reduce emissions and boost fuel economy to the tune of 20%.
                                    Mazda will likely use the same engine to motivate the RX-7, but in addition to offering a traditional manual gearbox, Mazda is developing a dual-clutch transmission with a twist: the DCT will allow drivers to set the exact points where the clutch packs engage for maximum performance on the track.
                                    The RX-7's circuit-friendly cred is enhanced by the report that Mazda engineers are struggling to keep the coupe's curb weight in check. An all-new chassis is being developed that will supposedly eliminate around 220 pounds, bringing the RX-7's weight down to approximately 2,640 pounds.
                                    We're keeping our fingers crossed that both the RX-7 and RX-9 will make an appearance during this year's show season, although the way things are going, we don't expect to see either at this year's Tokyo Motor Show.

Comment

• Nog 2 nachtjes slapen, en mijn nieuwe wagen staat op mijn oprit.

Comment

• Slaap kindje slaap.

Comment

• Vorig weekend hadden we een 6 op de oprit staan als testwagen. Een 2.0 diesel in 5 deurs uitvoering. Het was de eerste maal dat ik met een nieuwe 6 reed en het is me meegevallen. De ruimte, luxe en gebruiksgemak waren duidelijke pluspunten. De look van de wagen vond ik al mooi, maar op mijn oprit was het nog mooier
                                          De elektrische zetels met geheugenfunctie zijn super als je verschillende chauffeurs in het gezin hebt. Het systeem om de achterbank neer te klappen vond ik ook erg handig, evenals het feit dat de achterste gordels in de zetel zitten en niet in de C-stijl.

Maar sommige dingen bevielen me minder. Persoonlijk vond ik de wagen te licht sturen. Een minder bekrachtigd stuur zou ik dus apprecieren zodat je de wagen beter aanvoelt. De motor is voldoende qua vermogen, maar toch mocht het iets meer zijn voor mij. Ik verondertel dat de 2.2 dat "probleempje" oplost. Oh ja, nog een klein iets... de versnellingspook vond ik te fijn en die stond reeds los. Dat mocht wel wat dikker zijn.
                                          Het laatste (echt irritante) vond ik de aftermarket Pioneer radio/navi die er in stak. Ok die is niet van Mazda, maar het irriteerde me mateloos. De inbouw trok op niets omdat het niet mooi geintegreerd was in het dashbord. Bediening was te moeilijk voor mij (te kleine knoppen bv) en de bediening via het stuur was megatraag. Dit laatste alleen al zou voor mij een reden zijn om een duurdere versie kopen

Zou ik er eentje kopen? Ja hoor... zonder twijfel. Al zou het niet deze uitvoering zijn maar eerder de 2.2 Sportbreak in Sport SAP uitvoering.
                                          Jm
                                          http://www.roadsterclub.be

2017 Mazda 6 2.5 Skycruise Wagon

1996 RX-7 FD3S

Comment

Working...
                                          X