Oorspronkelijk geplaatst door Jemme
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAZDA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Gisteren tijdens de Titanicrit: opvallend veel interesse voor onze bolide, de Mazda6.
Ondertussen werd er vooraan nog wat extra verlichting aangebracht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenGeen geld
British Racing Green op die zou het afmaken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenOn second thoughts, de andere NA die die gast heeft staan is iets minder knap maar wel 1.8 + een paar upgrades
http://www.pistonheads.co.uk/sales/937888.htm
Comment
-
Vandaag, op uitnodiging, eens een wedstrijd ( Tour d'Oreye ) gaan rijden over de taalgrens.
Wij natuurlijk met onze witte Mazda6.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenVerder nog deze prachtige RX-7.
Het ligt misschien aan mij, maar deze is precies iets te veel 'tjoening'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenHet ligt misschien aan mij, maar deze is precies iets te veel 'tjoening'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenMaar neen, een RX-7 in race-uitvoering moet zo brut zijn.
Maar het ziet er een beetje goedkoop uit.
nuja, imo eh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenHet ligt misschien aan mij, maar deze is precies iets te veel 'tjoening'.
Comment
-
Dit is gewoon oldskool
Comment
-
Mazda mx 5 kopen
Beste allen,
Ik ben aan het rondkijken voor een mazda MX5 van bouwjaar ongeveer 2000, graag had ik eens geweten op wat ik allemaal moet letten bij zo'n wagen.
Hoe hoort zoiets te rijden bij de testrit? kraakt en piept zoiets of blijft dat chassis goed stabiel?
Zijn er bepaalde problemen met die wagentjes?
Comment
-
Gezien de 2e generatie onderhuids erg veel met de eerste deelt, kan je deze lijst als leiddraad gebruiken: http://www.miata.net/faq/inspection_list.html
Mijn persoonlijke mening...
Ik zou voor het facelift model gaan van de 2e generatie, gewoon omdat ik vind dat die er beter uitziet. Die is in 2001 uitgekomen.
Ik zou nooit een mx met een ongeval kopen.
Veel km deren niet, de mazda blokken kunnen veel km aan.
Ik zou enkel een kopen met onderhoud en reparatie geschiedenis.
Ik zou uitkijken voor een 1e hands.
Ik zou met enkele auto's gaan rijden zodat je een idee krijgt hoe ze aanvoelen. Als er eentje bij zit dit niet zo lekker rijdt... afblijven.
In Duitsland zijn ze een stuk goedkoper...
Ik hoop dat dit wat helpt.
Comment
Comment