Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAZDA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Da's omdat ge niet goed zit, porker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      Mening herzien, standaard rijdt dat echt niet goed, stuiteren vanachter, voortrein voelt echt niet verbonden met de weg, onderstuur, duikneiging en overstuur allemaal tegelijk in 1 bocht, ik pas

Als feel-good bakje voor iemand die niet met rijden bezig is, ok, en met een straffere ophanging waarschijnlijk 'n tof bakje tout court, maar zo, standaard, neen...

Ik zou die wagen maar eens laten controleren. Scheef stuur, onderstuur, overstuur en een slechte voortrein??????

Da's volgens mij een accidentwagen hoor, want mijn MX-5 had daar echt geen last van.(behalve overstuur dan)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
        Ik zou die wagen maar eens laten controleren. Scheef stuur, onderstuur, overstuur en een slechte voortrein??????

Da's volgens mij een accidentwagen hoor, want mijn MX-5 had daar echt geen last van.(behalve overstuur dan)
        Een accidentwagen lijkt me dat écht niet, enfin schijn kan bedriegen natuurlijk maar 'ie ziet er piek- piekfijn uit...

Maar als ik vandaag de EVO opensla en zie dat 'n MX-5 in "Top 100 Best Drivers' Cars" op 9 eindigt, dan lijkt er mij toch iets niet te kloppen, zoals ik 'm aanvoel kan dat niet, of ik moet een totaal ander beeld hebben van "leuk rijdend", maar dat lijkt me sterk...
        Ik zou als ik de kans heb graag 'ns met een andere MX-5 rijden om eens 't verschil te voelen.

Comment

• Een combinatie van verkeerde uitlijning en versleten dempers lijken mij eerder de boosdoeners.
          Jm
          http://www.roadsterclub.be

2017 Mazda 6 2.5 Skycruise Wagon

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Neen, dan is er iets loos
            Wordt 50 jaar, heb al een beetje met " vanalles " gereden, iets beter qua wegligging ( amusant- betaalbaar) bestaat er niet dan een MX5
            truth is in the eye of the beholder

Comment

• De cx-9 komt naar België.
              I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Zeker van?

Zou spijtig zijn. Ik was namelijk van plan deze maand de lotto te winnen en een full option CX9 te laten overkomen.
                Superruim en zeer luxueus en vooral lekker exclusief...
                KLIK |&| KLAK

Comment

• niet m'n ding, wat groot en lomp.

Comment

• Ik hoop dan toch met de 2,2 diesel er in en een opgetrokken maximale treklast anders gaat het voor geen meter verkopen vrees ik.
                    Jm
                    http://www.roadsterclub.be

2017 Mazda 6 2.5 Skycruise Wagon

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Nope, de 3.7 AUT...
                      I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Mazda Working on Small Roadster Model Based on the Mazda2

The latest gossip from the Japanese front is that Mazda is working on a new two-seater roadster model based on the underpinnings of the current generation Mazda2 supermini (see gallery after the jump) which is sold in Japan as the Demio. If true, the roadster would fit right under the MX-5 / Miata in Mazda's sports car range competing in Europe against the likes of the forthcoming Renault Twingo CC, the Opel Tigra and the Peugeot 207 CC.

No word on the roadster's top, but we gather that a retractable metal roof is the most obvious choice for a model of this sort.

The proposed two-seater is said to use the same front-wheel drive layout as the Ford Fiesta-sized Mazda2 with power coming from a similar engine line-up that in Europe includes 1.3-and 1.5-liter gasoline units as well as 1.4- and 1.6-liter turbo diesels.

Japan's Best Car magazine also came up with a preliminary computer generated rendering of the proposed roadster model which looks quite interesting sans the quirky headlight arrangement.

And while we have no way of confirming the report from Best Car, we believe that a roadster version of the Mazda2 is not only plausible but it also makes sense for Mazda to add such a version in its range.

Via: Best Car

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Gisteren een witte Mazda CX7 gezien met Russische nummerplaten. Jammer genoeg had ik geen tijd om te stoppen en een foto te maken. Vandaag nog eens langsgereden, maar de vogel was gaan vliegen

Comment

• Hoe vet!
                            NC met Enkei rpf1 17x9
                            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Ik wil dat zo hard! Iemand die te weten kan komen hoeveel lager je zit met die optionele recaro's uit de facelift dan normaal?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

Hoe vet!
                                NC met Enkei rpf1 17x9
                                't Is echt supervet, alleen vraag ik me af hoe goed dat nog rijdt. In de MX-5 cup rijden ze met 17x7. Ofwel nemen ze dat omdat dat het best rijdt, ofwel is dat omdat ze daar met OEM Mazda-velgen moeten rijden.

Comment

• Net terug uit verlof. Een kort tripje in de USA, massa's CX 7 gezien, 3, 6 , en CX 9 en natuurlijk de Miata in alle bouwjaren

Foto's volgen, als mijn " kids " terug zijn van kot.
                                  Maar een CX 7 is toch een fantastisch " machine "
                                  truth is in the eye of the beholder

Comment

• @vroemdag

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Rondrijden met rolkooi zonder helm of beschermende mousse...

Comment

Working...
                                          X