Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Volledig aangepaste Zoomer met pakweg een 500cc-blok, aangepaste achterophanging en een heleboel geschift spul ==> overdreven vet
Standaard Zoomer daarentegen...nieuwprijs was IMO ook zwaar erover.
Een Zoomer is altijd vet, zowel standaard als modded.
Anders ne keer ne M&G houden bij DeRoover? Ik ben er zeker van dat noch Mark, noch Dirk daar problemen mee zullen hebben. Mijn MX wordt geprep'ed voor het het nieuwe seizoen dus hij zal van de partij zijn.
Anders ne keer ne M&G houden bij DeRoover? Ik ben er zeker van dat noch Mark, noch Dirk daar problemen mee zullen hebben. Mijn MX wordt geprep'ed voor het het nieuwe seizoen dus hij zal van de partij zijn.
Ik denk inderdaad niet dat ze daar problemen mee zouden hebben... De miata mx-5 roadster club heeft ook eens een stop gehouden in de garage. Daar hangt een foto van in de showroom.
Ik denk inderdaad niet dat ze daar problemen mee zouden hebben... De miata mx-5 roadster club heeft ook eens een stop gehouden in de garage. Daar hangt een foto van in de showroom.
Ik ben er pas vanaf 16u30.
Ik kan het op het werk wel een beetje rekken..
Er stond maandag nog een mooie MX5 met softtop met leuke Recaro zetels. Kleur donkergroen denk ik
Die staat er nog steeds (wel een grijze).
Maar dit is één van de 2000 MX-5'jes 20th anniversary.
Ik blijf erbij dat dat een teleurstellende Anniversary Edition is.
Net zoals deze special edition, de Matte & Black edition in Frankrijk:
Het matzwart was 2 jaar geleden leuk, de combinatie met het chroom op de neus is ook niet echt geslaagd... het ziet er DIY uit, spuitbusje matte verf uit de Gamma of de Brico.
Wel leuk dat ze gezorgd hebben voor een schuilplaats in de wielkast voor als het begint te regenen.
Het wordt tijd dat Mazda terug edities uitbrengt zoals de 10th AE (speciale kleur, speciaal interieur, 6-bak ipv de 5-bak indertijd, extra prulletjes zoals horloges erbij,...). Of gewoon de Japanse Limited Editions naar hier brengen, egoïsten!
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Heeft wel zeer mooie wielen. Verder heeft hij idd bvb niet de mooie Recaro zetels en ook een paar andere opties zijn niet aanwezig (automatische airco en zo)
Maar hij is wel zeer mooi in het speciale wit. Wordt ook slechts op 2000 exemplaren gemaakt.
Ik vind het gewoon spijtig dat Mazda gekozen heeft voor een Limited Edition die vis noch vlees is, geen extra luxe (alla 10th AE bijvoorbeeld) en ook geen extra sportiviteit (Eunos RS Ltd, de Japanse 20th AE, NA BBR,...).
Ik kan mij niet voorstellen dat Mazda in Europa geen kopers zou kunnen vinden voor hun Japanse 20th AE. Of een sportievere versie(lees als: nog lichter, harder onderstel, iets meer pk's), een soort van Mazdaspeed NC ofzo
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Japanse 20TH AE hadden ze idd gewoon in Europa moeten aanbieden. Ik vind trouwens dat ze in België een raar gamma/optiebeleid hebben voor de MX-5. Geen cruise-control leverbaar en slechts één interieurkleur op de 2.0L sport. Zwart, en da's dus nu juist de kleur die ik niet wil op een cabrio. In DE kun ge dat tenminste achterwege laten en dan een kleurke van uw keuze achteraf laten installeren. Maar dan hebt ge wel geen zetelverwarming.
die matzwarte is in ieder geval iets waar het leger wel zou interesse voor tonen, een normaal mens koopt toch geen matte auto?
een supersportieve mx, ja dat zou wel interessant zijn.
Japanse 20TH AE hadden ze idd gewoon in Europa moeten aanbieden. Ik vind trouwens dat ze in België een raar gamma/optiebeleid hebben voor de MX-5. Geen cruise-control leverbaar en slechts één interieurkleur op de 2.0L sport. Zwart, en da's dus nu juist de kleur die ik niet wil op een cabrio. In DE kun ge dat tenminste achterwege laten en dan een kleurke van uw keuze achteraf laten installeren. Maar dan hebt ge wel geen zetelverwarming.
En geen geel
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Ik kan het op het werk wel een beetje rekken..
Er stond maandag nog een mooie MX5 met softtop met leuke Recaro zetels. Kleur donkergroen denk ik
Ale, nu heb ik toch je MPS eens gezien. Hij stond er wel ongelooflijk knap bij.
Sorry dat ik niet echt ben komen babbelen, maar ik was redelijk gehaast omdat ik mijn trein nog moest halen. En ik stond volop in het zweet doordat ik net was gaan squashen...
Ale, nu heb ik toch je MPS eens gezien. Hij stond er wel ongelooflijk knap bij.
Sorry dat ik niet echt ben komen babbelen, maar ik was redelijk gehaast omdat ik mijn trein nog moest halen. En ik stond volop in het zweet doordat ik net was gaan squashen...
Absoluut terecht, lekker opvallend kleurtje
In Japan is er trouwens ook een Limited Edition geweest enkele jaren geleden in een oranje tint ==> prachtig
Ik zou niet snel een zilveren of zwarte cabrio kopen(meer nog, gewoon een zilveren of zwarte auto ook niet)...maar voor deze zou ik eventueel een uitzondering kunnen maken.
Het tan-interieur maakt de saaie buitenkleur goed, maar vooral de velgjes
Zender Sport 5-STAR 2-piece, waarschijnlijk de 7x15 et28. Oude tijdscorrecte velgen van producenten die tegenwoordig al failliet zijn In goede staat toch gemakkelijk 800€ waard zonder banden.
Spijtig dat die kar buiten budget lag, 5000€ is (spijtig genoeg) wel min of meer gerechtvaardigd voor eentje met lage kmstand in goede conditie. Ohjaa, als hij een sperdiff had gehad was het perfect geweest...maar ik zou er nu ook nog mee kunnen leven. (mits verlaging en een kleine lip onder de voorbumper)
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Grootste probleem gaat zijn om een verdeler te vinden in België
Paar voorbeeldjes;
16 inch, 7 inch breed
17x7, staat enorm knap maar is ook verlaagd
Ohja, ik eis foto's van de uwe
hier zijn dan eindelijk 'n paar foto's in bijlage
heb daarstraks opgemerkt da de sluiting van de soft top aan passagiers zijde versleten is
(klepje blijft niet vast geklikt..) toevallig niemand 1 ligge van afbraak ofzo?
is volgens mazda garage,, typisch voor de mx5..
Comment