Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAZDA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
    Nice, toch nog tamelijk snel eentje gevonden.
    Proficiat

Meer info?

Tja, elke dag de advertentiesites afgelopen, en direct gebeld toen er een nieuwe te koop was voor een deftige prijs

Veel meer info heb ik niet, redelijk basic allemaal. Geen hardtop, weinig opties. Zo moet het dus!

Wel een REMUS uitlaat jónge!

Als ik hem heb zal ik wel eens een topic aanmaken.

Comment

• Brulpijp!

Zondag bolleke-pijltje-rondrit van Lotuzzz?
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Hij heeft het mij ook al gevraagd, maar ik weet nog niet of hij tegen dan ingeschreven zal zijn.

Heb trouwens ook nog geen copiloot

Comment

Brulpijp!

Zondag bolleke-pijltje-rondrit van Lotuzzz?
          Wat waar wanneer?? Mogen alle Mazda's mee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
            Wat waar wanneer?? Mogen alle Mazda's mee?

Comment

• Nieuwe 3 MPS @ Brands Hatch

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• @Levi: http://www.kapaza.be/Autos/Mazda/269...5_1_6i_Si.html

Die rode waar ik naar ben gaan kijken voor u, z'n vraagprijs is al wat gedaald precies. (Mag nóg wel wat dalen, denk ik)
                • shortnose krukas
                • uitlaat heeft een klein lek
                • aan de achterste wielkas een stukje van de bumper weg
                • Amerikaanse import (teller in miles), maar verkoper dacht dat de km-stand toch in kilometers was... 146d km of pakweg 230d km, behoorlijk verschil
                Wel roestvrij (dorpels en wielkassen), ingevuld OHB tot 2 jaar geleden ofzo en met hardtop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                  Nieuwe 3 MPS @ Brands Hatch

Kan ik alleen maar aanbevelen.

Comment

• Zo zou mijn NC eruit moeten zien, zalig

Comment

• Zalig!!

Hoger: Over die nieuwe MPS minder goeds gelezen dan de oude
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Zou minder goed zijn dan de vorige.

Comment

• Is nochtans krek dezelfde motor met een paar aanpassingen aan de chip en de luchttoevoer voor de intercooler zit nu op de motorkap.
                          Vooral visueel lag de nieuwe wat moeilijker blijkbaar maar als ik die foto's zie valt dat toch reuze mee.

Comment

@Levi: http://www.kapaza.be/Autos/Mazda/269...5_1_6i_Si.html

Die rode waar ik naar ben gaan kijken voor u, z'n vraagprijs is al wat gedaald precies. (Mag nóg wel wat dalen, denk ik)
                            • shortnose krukas
                            • uitlaat heeft een klein lek
                            • aan de achterste wielkas een stukje van de bumper weg
                            • Amerikaanse import (teller in miles), maar verkoper dacht dat de km-stand toch in kilometers was... 146d km of pakweg 230d km, behoorlijk verschil
                            Wel roestvrij (dorpels en wielkassen), ingevuld OHB tot 2 jaar geleden ofzo en met hardtop.

Stuur mij nu zo geen aanbiedingen meer!
                            Ik volg nu al bewust eventjes de advertentie sites niet meer

Nee maar als ik het zo zie was de "mijne" eigenlijk wel een vrij goede koop denk ik. 3k, niets van roest, 195k kilometers, europees (hoogstwaarschijnlijk),...

Nu ja, het is altijd wel afwachten natuurlijk, en ik hoop écht dat ik geen probleemautotje gekocht, maar dat weet je eigenlijk nooit op voorhand hé.

Comment

• Het zijn simpele auto's, te herstellen met een schroevendraaier, hamer en 2 rollen duct tape

Ik denk wel dat degene die ge nu gekocht hebt, beter is dan de rode.

Wat mij wel opvalt, gij hebt een derde remlicht in uw koffer. Heeft nooit op de Europese gestaan geloof ik...maar is dan waarschijnlijk achteraf geinstalleerd (vorige eigenaar wou ook een derde remlicht ofzo waarschijnlijk?)
                              Is het een shortnose?

Comment

Het zijn simpele auto's, te herstellen met een schroevendraaier, hamer en 2 rollen duct tape

Ik denk wel dat degene die ge nu gekocht hebt, beter is dan de rode.

Wat mij wel opvalt, gij hebt een derde remlicht in uw koffer. Heeft nooit op de Europese gestaan geloof ik...maar is dan waarschijnlijk achteraf geinstalleerd (vorige eigenaar wou ook een derde remlicht ofzo waarschijnlijk?)
                                Is het een shortnose?
                                De vorige eigenaar heeft de auto maar een jaar gehad en weet dus ook blijkbaar bepaalde zaken niet van de wagen. Geen idee dus van dat derde remlicht, maar normaal gezien zal het wel geen Amerikaan zijn (geen airbagstuur, brede nummerplaatuitsparing,...)

Hij is van 91, dus ik vrees dat het nog een shortnose zal zijn. Wel niet 100% zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                                  Als het goed gaat staat normaal gezien deze week dit karretje op mijn oprit:

Toch geen E30 meer ? Wel een zalig bakje ! Wil ik ooit wel eens een ritje mee als ik je tegenkom in Lokeren!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                    Toch geen E30 meer ? Wel een zalig bakje ! Wil ik ooit wel eens een ritje mee als ik je tegenkom in Lokeren!

Uiteindelijk toch van gedacht veranderd ja. Misschien dat een E30 er ooit nog wel eens komt, maar wat ik wou (een 318is) was echt niet te vinden in een deftige staat met mijn budget. En uiteindelijk heb ik nu toch de plaats nog niet echt nodig, dus is een tweezitter eigenlijk wel voldoende.

Cava, je moet mij maar eens aanspreken als je mij ziet rijden ofzo, ik wil dan ook wel eens meerijden met de jouwe!

Comment

• doen we zeker ! je zal me wel horen afkomen

Comment

• Normaal gezien zal ik hem vrijdag hebben!

Comment

• Spijtig dat deze zo ver weg staat...

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Working...
                                          X