Amai... die look in België is erg uniek
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAZDA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Is het voor af en toe te gebruiken? Ik heb een systeem met zuignappen. Werkt perfect en laat nagenoeg geen sporen na.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk BerichtenIs het voor af en toe te gebruiken? Ik heb een systeem met zuignappen. Werkt perfect en laat nagenoeg geen sporen na.
Leuk nochtans, zo'n Anniversary
Comment
-
dan zou ik eens gaan kijken. het er afhalen en de eventuele schade bekijken. misschien gaat het er zo van af met wat polish
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk denk dat het is om die auto zo ongeschonden mogelijk te kopen
Leuk nochtans, zo'n Anniversary
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenJa, zo'n anniversary is echt wel mijn ding maar ik heb ook schrik voor de centerkapkes van de velgen want meestal vergelen die ook door de zon.
Scimitar International brings you the widest range of parts and accessories for Mazda MX5 at the most competitive prices. You can place your order online to buy parts & spares for MX-5, Eunos Roadster & Miata.
Ik sta vandaag op 't werk trouwens naast een mooie muisgrijze NBFL, wij alletwee op de prominente plaatsjes vooraan
Comment
-
Mazda Mx-5 1.8i 16v Sport 10 th anniversary -01
Staat hier bij ons in de straat , de persoon kennende is die mx-5 in tiptop staat .Last edited by Dane; 17/07/2010, 19:07.- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
-
-
-
ik ben er alvast blij mee hoe hij nu staat en rijdt
Comment
Comment