Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAZDA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenJummie
Jemme, welk merk verlaging steekt daar nu onder?
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenDeze namiddag wat met een MX-5 kunnen rijden.
I'm lost
Deze morgen de mijne wakker gemaakt na 2 weekjes rust. Eerst op het gemak binnen en buiten schoongemaakt, namiddag een klen toertje gaan maken...dat uiteindelijk dik 100km werd
Onderweg nog duimpje gekregen en gegeven van een NB, reed ook volledig open onder de dreigende wolken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenJemme, welk merk verlaging steekt daar nu onder?
Comment
-
Tot nu toe erg tevreden van. Voor het geld moet je het eigenlijk niet laten. Voor de prijs van een setje veren van Eibach of H&R heb je nu een volledige schroefkit. Waarschijnlijk zijn er betere kits, maar prijs/kwaliteit is dit super. Ze komen met 2 jaar garantie en de nodige papieren voor de keuring.
Voor de rest volledig met de review op clubroadster akkoord. Kan erg laag, ik kan nog 1,5cm lager zonder de hulpveren te verwijderen. (wat ik niet van plan ben) Het is ook erg comfortabel. Zeker nu hij lager ligt. Een pak zachter dan de Eibachs die er voorheen onderstaken.
Comment
-
't Ja, hoeveel mogelijke opvolgers zijn er ondertussen geweest?
2012 Mazda RX-7
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenNog 2 jaar wachten dedju
Ziet er wel geil uit, any specs?
Comment
-
270pk/9000rpm
1200kg
maar meer krijg ik er ook niet uit.
Comment
-
Denk dat ze er bij Mazda ook nog niet helemaal uit zijn.
De wankel is reeds aangepast om op waterstof te rijden, dus die mogelijkheid zal zeker bestaan. Maar aangezien waterstof nog steeds amper te krijgen is en dit binnen een jaar of 2, volgens mij, niet anders zal zijn, moet er voor mazda een andere manier zijn om degelijke prestaties te kunnen bieden zonder het dubbele van een 911 te zuipen.
De 16X zou makkelijk tot 350pk kunnen leveren maar volgens de laatste geruchten zal de RX7 terug naar richting de spirit van de eerste RX7 gaan. Handelbaar en licht met ergens tss de 200 en 250pk. (genre Hyundai genesis)
Ik weet niet of het vergroten van de motor van 1.3 naar 1.6 dan een goed idee is.
Feit is dat er hard gewerkt wordt aan de zuinigheid van de motor, wat toch echt wel het grote probleem blijft. Momenteel overwegen ze een elektronische turbo. Aangezien ze bij Toyota aangeklopt hebben voor de hybride technologie zie ik deze elektronische turbo waarbij de batterij opnieuw geladen wordt door bvb remenergierecuperatie wel een knap voordeel opleveren.
En mogen we misschien blijven dromen van zowel een RX7 als een RX9?
Waarbij de RX9 een sportieve coupe met 4 deuren is en een 350pk en de RX7 een kleine sportieve coupe met 2 deuren en een 270pk?
Ik vrees ervoor want voor een klein merk als mazda zijn 3 sportieve modellen in het gamma financieel onhaalbaar, maar een mens mag hopen...
Comment
-
Een vraagje voor de kenners. Een MX-5 1.6 van 10 jaar oud en 60000 km, wat is daar een normale particuliere verkoopprijs van? Hier in de buurt staat er eentje te koop, maar vind de prijs een beetje aan de hoge kant. 8000 euro is de vraagprijs, wel met hardtop bijgeleverd. Omdat de wagen voor de rest (favoriete buitenkleur en favoriete interieur) helemaal mijn ding is vind ik de prijs nog ok. Wat is jullie mening?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Coollemon Bekijk BerichtenEen vraagje voor de kenners. Een MX-5 1.6 van 10 jaar oud en 60000 km, wat is daar een normale particuliere verkoopprijs van? Hier in de buurt staat er eentje te koop, maar vind de prijs een beetje aan de hoge kant. 8000 euro is de vraagprijs, wel met hardtop bijgeleverd. Omdat de wagen voor de rest (favoriete buitenkleur en favoriete interieur) helemaal mijn ding is vind ik de prijs nog ok. Wat is jullie mening?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenMX5 NA-chassis
En de wagen die erbijhoort, de Duitse Lotuzzz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenEr mag nog 1000 af, en dan is het een leuke prijs gezien kilometers en HT
Comment
Comment