Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
nieuwe BT-50 waarvan al bekend is dat hij niet naar Nederland gaat komen.
Hopelijk wel naar België want om het ganse gamma een sportievere uitstraling te geven is een sportief ogende pick-up met een snuit met CX-7 trekjes in mijn ogen een prima zet...
Spijtig ook dat die kleine zwarte lip onder de voorbumper zo duur is, 160€ voor een stuk zwart plastiek. Maar het staat zo veel vetter
Haha, ben ik ook al héél lang op aan het azen... Zijn wel twee-en-een-halve benzinetank! Als ik er 'witte' winterbanden onderleg kan ik me ook al een halve spoiler aanschaffen. (niet dat ik dat ga doen)
Dat is verdomme genoeg benzine om meer dan 1000km rijden
Eerstvolgende op de lijst hier (die constant aangepast wordt maar waar maar weinig van uitgevoerd is...) zijn ook winterbanden en liefst ook al de roest aanpakken, vrees dat het nog een pak duurder gaat zijn als ik er mee wacht tot na deze winter.
Heb al zitten kijken voor een alternatieve splitter, maar tot nu toe niet echt iets gevonden dat goed genoeg is. De splitter van de oude Renault Laguna werd vaak gebruikt, maar die is net iets te kort zodat hij niet tot aan de wielkassen komt...bagger
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Lijkt me ook te veel nagare te hebben en veel te weinig kudo.
Zou er dus niet te veel rekening mee houden tenzij het zou gaan om een facelift.
Vind hem er sowieso iets "scherper" uitzien.
Zou van mij een faceliftje mogen zijn.
Comment