Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik wil ook wel eentje maar dan na een engine swap. Als je er langer dan een half jaar mee rijdt heb je dat al terugverdiend als je de brandstofkosten meetelt in het totaalplaatje
Ik zou persoonlijk die vaste hardtop dan ook maar laten. Als je absoluut een softtop-liefhebber bent dan vind ik dat je dat in de winter ook maar moet zijn.
De softtop is een stuk mooier dan de RC . Dan nog liever een softtop met een losse hardtop dan een RC .
Ik heb beiden gehad.
De softtop versie (NC) vind ik mooier dan de RC, zowel open als toe.
Maar een hardtop is te onpraktisch ... je kan nooit open rijden in de winter en dat zijn juist de leukste momenten !
Dus wil je een betere bescherming in de winter dan kan je echt best voor de RC kiezen
Zonder te spreken van het probleem van stockage van de hardtop.
Dus heb ik nu geopteerd voor de RC en desondanks de look, kan ik echt niet klagen en ben 100% tevreden van mijn keuze.
De NC krijg je zéér snel open (1sec) en toe (4sec), sneller dan de RC (12sec) maar toch heb ik ervaren dat ik veel meer openrijdt met de RC omdat ik geen moeite moet doen om open en toe te doen...
Niet dat het zwaar is maar voor kleine afstand werd ik het gewoon beu om open te doen zeker als ik het 20 keer per dag moet doen (ik laat de wagen NOOIT open als ik geparkeerd ben)
Mijn vrouw kreeg de NC moeilijk toe, dus voor haar is het ook een groot stap vooruit
Look is echt niet alles, praktische kanten zijn voor mij belangrijker en dan kan de NC echt niet tippen aan de RC
2014 Porsche Boxster 981 2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment