Ik wil ook wel eentje maar dan na een engine swap. Als je er langer dan een half jaar mee rijdt heb je dat al terugverdiend als je de brandstofkosten meetelt in het totaalplaatje
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAZDA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk vind dan ook dat je een enorm stomme kloot moet zijn om een losse hardtop te kopen voor een MX5 ipv in het begin voor een RC te kiezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk vind dan ook dat je een enorm stomme kloot moet zijn om een losse hardtop te kopen voor een MX5 ipv in het begin voor een RC te kiezen.- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenDe softtop is een stuk mooier dan de RC . Dan nog liever een softtop met een losse hardtop dan een RC .
De softtop versie (NC) vind ik mooier dan de RC, zowel open als toe.
Maar een hardtop is te onpraktisch ... je kan nooit open rijden in de winter en dat zijn juist de leukste momenten !
Dus wil je een betere bescherming in de winter dan kan je echt best voor de RC kiezen
Zonder te spreken van het probleem van stockage van de hardtop.
Dus heb ik nu geopteerd voor de RC en desondanks de look, kan ik echt niet klagen en ben 100% tevreden van mijn keuze.
De NC krijg je zéér snel open (1sec) en toe (4sec), sneller dan de RC (12sec) maar toch heb ik ervaren dat ik veel meer openrijdt met de RC omdat ik geen moeite moet doen om open en toe te doen...
Niet dat het zwaar is maar voor kleine afstand werd ik het gewoon beu om open te doen zeker als ik het 20 keer per dag moet doen (ik laat de wagen NOOIT open als ik geparkeerd ben)
Mijn vrouw kreeg de NC moeilijk toe, dus voor haar is het ook een groot stap vooruit
Look is echt niet alles, praktische kanten zijn voor mij belangrijker en dan kan de NC echt niet tippen aan de RC2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Da's ook behoorlijk lekker!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenmisschien enkel nog de kleinere dubbele koplampen.
Comment
Comment