Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAZDA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Behavle dat het geen "speciale reeks" is maar een unieke prototype die nooit zal uitgebracht worden, toch als je de duitse mazda site wil geloven
Een wagen met de (oude) Cosworth compressor kit dat mijn overal kan kopen (hier in de versie van Flyin'Miata) en wat klassieke chassis aanpassignen.
2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenWebsite Roger Cools is maar zozo.
De baas (zoon van) is sympathiek en ik ging er zeer graag naartoe.
Een van de mecanieker heeft zelf een NC en de andere een NB Cup2014 Porsche Boxster 981
Comment
-
Last edited by Jemme; 12/06/2012, 21:12.
Comment
-
Testrit of je eigen CX-5?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenVolgens mij zijn eigen wagen.truth is in the eye of the beholder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk BerichtenInderdaad, eigen wagen, foto's volgen ( als de meteorologische omstandigheden het eens toelaten). Rijdt fantastisch, nu mij door het instructieboek en de gebruiksaanwijzing van het navigatiesysteem worstelen.
Dus uiterst simpel, niets aan te leren of lezen2014 Porsche Boxster 981
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Underwood Bekijk BerichtenVandaag voor m'n eigen vaderdag gezorgd:
[ATTACH=CONFIG]90260[/ATTACH]
Comment
-
En weer een MX-5 actiemodel van Mazda Duitsland.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk Berichten
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenZal nooit zo mooi klinken als die rotary.
Comment
Comment