Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAZDA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jm
    http://www.roadsterclub.be

2017 Mazda 6 2.5 Skycruise Wagon

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Comment

• Speciale reeks voor de UK.. Kuro

LINK

Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Voor de MX-5 ND... zal er nog een NC3 uitkomen

Ter vergelijking

2014 Porsche Boxster 981
          2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Ik weet niet wat jullie idee hierover is, maar ikzelf wordt er niet echt wild van. Het nieuwe smoelwerk blijkt precies te groot en te breed voor de auto op zich.
            Wel knappe velgen op die grijze hardtop

Comment

• Front is iets agressiever. Mag wel voor een sportwagen.

Comment

• Lijkt me meer een facelift. Ik hoop dat er nog wat anders verandert behalve die bredere smoel. Ik denk dan aan een motor met potentie bvb.
                Grotere luchthapper voor een turbo ?

Comment

• Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Zucht, de zoveelste MX-5 conceptcar. BOUW DIE NU EENS GODVERDOMME DE NONDEDJU.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                      Lijkt me meer een facelift. Ik hoop dat er nog wat anders verandert behalve die bredere smoel. Ik denk dan aan een motor met potentie bvb.
                      Grotere luchthapper voor een turbo ?
                      Natuurlijk is het een facelift ... het is de NC3 dus de derde versie van de NC
                      2014 Porsche Boxster 981

Comment

• Bedankt AdriH, om dit nieuws nog eens te vermelden. Voor meer informatie verwijs ik je graag door naar dit topic, 2 pagina's terug ;-)

Voor een bedrijf als Mazda, in financiële nood, is het niet slecht om bepaalde techniek te kunnen verkopen aan andere merken om zo de ontwikkelkosten over veel meer voertuigen te kunnen spreiden.
                        KLIK |&| KLAK

Comment

• ok, scuse me cisse maar jij had wel geen link gepost.

Comment

ok, scuse me cisse maar jij had wel geen link gepost.
                            True, sterk punt!
                            En dan nu vooral.... wat denk jij (en jullie) van deze samenwerking?
                            KLIK |&| KLAK

Comment

• Ik heb een Alfa gehad, Alfa had de lijn en de motoren (toen toch nog, nu zijn het ook allemaal Fiats ) maar ben toch meer onder de indruk van het totale pakket van Mazda.

Comment

• Chassis van de MX-5 + Alfa-design lijkt me een win. Al zou ik toch liever Mazda's nieuwe SkyG-motor (die ik momenteel aan het testen ben ^^) hebben dan Fiats MultiAir-turbo's...

Comment

• Liefst een benzine turbo motor met 200+ pk.

Comment

Liefst een benzine turbo motor met 200+ pk.
                                    Wetend dat 90% van de mensen die een MX-5 kopen voor de 1800cc met 126pk kiezen, is dat niet zo een goeie idee om zoveel pk's voor te stellen hé
                                    Je zal er minder verkopen...

Mazda wil de Light is Right concept nog verder naar voor brengen met de mx-5, en dus niet meer pk's maar minder gewicht halen.
                                    Zo zal ook de ND worden => niet meer pk's (150 of 160), dat is niet nodig, maar wel minder gewicht.

Ik heb ook véééééél liever een licht auto met gering pk's dan de zware bakken met veel pk's dat ze momenteel altijd willen uitbrengen.

Altijd "meer" (pk's) is niet goed...
                                    "Less (gewicht) Is More" is de juiste richting dat alle auto's zullen moeten nemen.
                                    2014 Porsche Boxster 981

Comment

• mx5 met 200 NA pk en 150kilo lichter en een stoffen dak en we zijn content

Comment

• Fq mps

[ATTACH=CONFIG]90882[/ATTACH]

Comment

Working...
                                        X