Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAZDA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AtenzaOorspronkelijk geplaatst door DaneHmm , wie had dit gedacht een Mazda 6 heeft maar 4 sterren bij Euroncap , ik had beter verwacht .
bron: http://www.euroncap.com/content/safe...?id1=3&id2=181
Etr zijn maar 4 wagen : Mercedes C-klasse ( 2001 ), Renault Laguna (2001) , Saab 9-3 (2003) en de Toyota avensis (2003) .
Waar blijven Audi, BMW , VW en vooral Volvo .- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Dat ging niet, anders was heel het design, concept van de wagen naar de kl*ten. Trouwens een auto is even veilig als de bestuurder die ermee onderweg is. Dat kunnen ze echter niet testen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AtenzaDat ging niet, anders was heel het design, concept van de wagen naar de kl*ten. Trouwens een auto is even veilig als de bestuurder die ermee onderweg is. Dat kunnen ze echter niet testen.- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaneOorspronkelijk geplaatst door AtenzaDat ging niet, anders was heel het design, concept van de wagen naar de kl*ten. Trouwens een auto is even veilig als de bestuurder die ermee onderweg is. Dat kunnen ze echter niet testen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door D SqualoidDe RX-8 die ze op Top Gear hebben getest is dat een Mazda?
Ik dacht ergens op het AW forum gelezen te hebben dat die in België zo zeldzaam waren. Hier in Haacht staat er ééntje te koop. Moet ik nu zeggen "wow" of is dat niks speciaal?
Heb er eens in gezeten en hij is echt ...
Is eigenlijk wel basisversie met metaalkleur, GPS en leder als optie.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door AtenzaOorspronkelijk geplaatst door D SqualoidDe RX-8 die ze op Top Gear hebben getest is dat een Mazda?
Ik dacht ergens op het AW forum gelezen te hebben dat die in België zo zeldzaam waren. Hier in Haacht staat er ééntje te koop. Moet ik nu zeggen "wow" of is dat niks speciaal?
2 maanden terug was die in België idd zeldzaam. Ondertussen kan je bij de meeste Mazda-dealers wel een RX-8 in de showroom bewonderen. Maar je mag gerust nog 'wow' zeggen als je er eentje tegenkomt.
iemand op dit forum heeft mij nochtans ooit wijsgemaakt, dat er maar 300 voor België voorzien waren.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckWat me opviel toen ik in de RX8 zat op het salon, was dat het interieur zeer stevig oogde en voelde. Toch één van de stevigere interieurs die ik tegengekomen ben. En bovendien ook nog es mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AtenzaOorspronkelijk geplaatst door RoughneckWat me opviel toen ik in de RX8 zat op het salon, was dat het interieur zeer stevig oogde en voelde. Toch één van de stevigere interieurs die ik tegengekomen ben. En bovendien ook nog es mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckOorspronkelijk geplaatst door AtenzaOorspronkelijk geplaatst door RoughneckWat me opviel toen ik in de RX8 zat op het salon, was dat het interieur zeer stevig oogde en voelde. Toch één van de stevigere interieurs die ik tegengekomen ben. En bovendien ook nog es mooi.
Comment
-
Mazdaspeed Mazda6 Hatchback
Mazdaspeed Mazda6 Sports@Wagon
And you ask why Mazda?
Comment
Comment