Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAZDA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
    Oorspronkelijk geplaatst door Dane
    Hmm , wie had dit gedacht een Mazda 6 heeft maar 4 sterren bij Euroncap , ik had beter verwacht .

bron: http://www.euroncap.com/content/safe...?id1=3&id2=181
    Maar... In vergelijking met andere gereputeerde merken in die lijst is dit een zeer goede score. Zoveel wagens halen nu ook geen 5/5.
    Renault deed het wel anders voor... maar 4 sterren is zeer goeie uitslag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dane
      Hmm , wie had dit gedacht een Mazda 6 heeft maar 4 sterren bij Euroncap , ik had beter verwacht .

bron: http://www.euroncap.com/content/safe...?id1=3&id2=181
      Maar... In vergelijking met andere gereputeerde merken in die lijst is dit een zeer goede score. Zoveel wagens halen nu ook geen 5/5.
      Voor zo een recente wagen mocht Mazda toch wel iets meer moeite doen hoor .

Etr zijn maar 4 wagen : Mercedes C-klasse ( 2001 ), Renault Laguna (2001) , Saab 9-3 (2003) en de Toyota avensis (2003) .

Waar blijven Audi, BMW , VW en vooral Volvo .
      - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
      - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Dat ging niet, anders was heel het design, concept van de wagen naar de kl*ten. Trouwens een auto is even veilig als de bestuurder die ermee onderweg is. Dat kunnen ze echter niet testen.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Dat ging niet, anders was heel het design, concept van de wagen naar de kl*ten. Trouwens een auto is even veilig als de bestuurder die ermee onderweg is. Dat kunnen ze echter niet testen.
          Wat als er iemand op jou rijdt ???
          - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
          - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane
            Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
            Dat ging niet, anders was heel het design, concept van de wagen naar de kl*ten. Trouwens een auto is even veilig als de bestuurder die ermee onderweg is. Dat kunnen ze echter niet testen.
            Wat als er iemand op jou rijdt ???
            Dan mag je nog 10 sterren hebben, dan ga je altijd sterretjes zien.

Comment

• Toch wel een apart kleurtje dat oranje.

Comment

Toch wel een apart kleurtje dat oranje.
                stel je voor dat je in dat kleur toekomt op school
                je hebt er direct een koosnaampje bij denk ik
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
                  De RX-8 die ze op Top Gear hebben getest is dat een Mazda?

Ik dacht ergens op het AW forum gelezen te hebben dat die in België zo zeldzaam waren. Hier in Haacht staat er ééntje te koop. Moet ik nu zeggen "wow" of is dat niks speciaal?
                  Ah, iemand van Haacht? Staat die RX-8 te koop??? Dan moet 'k toch eens met de lotto of de win for life spelen denk 'k.
                  Heb er eens in gezeten en hij is echt ...
                  Is eigenlijk wel basisversie met metaalkleur, GPS en leder als optie.

Comment

• Sports@wagon nice car

Comment

• Die klepkes aan de zijruiten gaan er echt wel over...

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                      cc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
                        De RX-8 die ze op Top Gear hebben getest is dat een Mazda?

Ik dacht ergens op het AW forum gelezen te hebben dat die in België zo zeldzaam waren. Hier in Haacht staat er ééntje te koop. Moet ik nu zeggen "wow" of is dat niks speciaal?
                        Bij mijn weten bestaat er maar één merk dat een RX-8 op de markt brengt en dat is Mazda.

2 maanden terug was die in België idd zeldzaam. Ondertussen kan je bij de meeste Mazda-dealers wel een RX-8 in de showroom bewonderen. Maar je mag gerust nog 'wow' zeggen als je er eentje tegenkomt.

iemand op dit forum heeft mij nochtans ooit wijsgemaakt, dat er maar 300 voor België voorzien waren.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                        2012-...
                        '07 BMW 118d

Comment

• Idd, dat heeft de mazda-dealer mij wijs gemaakt, en denk het nog ergens anders gelezen te hebben hoor. Waarom zou je anders de kans hebben gehad om voordat hij in de showroom er eentje te reserveren via de site?

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Mazda6 OFFICIAL PACE CAR

Comment

• Wat me opviel toen ik in de RX8 zat op het salon, was dat het interieur zeer stevig oogde en voelde. Toch één van de stevigere interieurs die ik tegengekomen ben. En bovendien ook nog es mooi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                                  Wat me opviel toen ik in de RX8 zat op het salon, was dat het interieur zeer stevig oogde en voelde. Toch één van de stevigere interieurs die ik tegengekomen ben. En bovendien ook nog es mooi.
                                  Wat had je anders verwacht? Japanners, en zeker Mazda, bouwen wel degelijk degelijke wagens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                                    Wat me opviel toen ik in de RX8 zat op het salon, was dat het interieur zeer stevig oogde en voelde. Toch één van de stevigere interieurs die ik tegengekomen ben. En bovendien ook nog es mooi.
                                    Wat had je anders verwacht? Japanners, en zeker Mazda, bouwen wel degelijk degelijke wagens.
                                    Misschien wat je niet kan zien, maar hetgene wat je wel kan zien was ooit wel anders...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                                      Misschien wat je niet kan zien, maar hetgene wat je wel kan zien was ooit wel anders...
                                      Bij welk merk was dit nooit het geval? Geen enkel !

Comment

• mispost

Comment

• Mazdaspeed Mazda6 Hatchback

Mazdaspeed Mazda6 Sports@Wagon

And you ask why Mazda?

Comment

Working...
                                          X