Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAZDA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Dit is wel een Mazda die enorm veel waar voor je geld geeft:
Comment
-
Beste Mazdafans
Deze zomer trouw ik. Ik hoop van deze dag een feest te maken met alles erop en eraan. De juiste trouwauto mag dus ook niet ontbreken.
Daarom ben ik als Mazdaliefhebber op zoek naar een geschikte ceremoniewagen. Ik had een MX-5 in gedachten, maar een andere iconische Mazda kan ook.
Heeft iemand van jullie een idee waar je zo'n wagen voor een dag kunt huren?
Alvast bedankt!
Comment
-
Huren lijkt me moeilijk. Misschien vragen aan Mazda of je geen mag lenen voor een weekend?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snapcount Bekijk BerichtenBeste Mazdafans
Deze zomer trouw ik. Ik hoop van deze dag een feest te maken met alles erop en eraan. De juiste trouwauto mag dus ook niet ontbreken.
Daarom ben ik als Mazdaliefhebber op zoek naar een geschikte ceremoniewagen. Ik had een MX-5 in gedachten, maar een andere iconische Mazda kan ook.
Heeft iemand van jullie een idee waar je zo'n wagen voor een dag kunt huren?
Alvast bedankt!
in Den Haag vanaf april wel (heb ik al gehuurd):
in Zwolle
in Fr. bij particulieren, zie drivy.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichtenin België niet dat ik weet,
in Den Haag vanaf april wel (heb ik al gehuurd):
in Zwolle
in Fr. bij particulieren, zie drivy.com
Jammer dat deze locaties allemaal zo ver weg liggen van mijn thuisbasis (Limburg).
Ik denk dat ik als laatste redmiddel de lokale Mazdagarages eens ga aanschrijven met de vraag of zij misschien eentje kunnen lenen/verhuren.
Als dit niet lukt, dan vrees ik dat ik een andere, meer traditionele oplossing zal moeten bedenken (wat ik wel jammer zou vinden).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk BerichtenJe eigen mazda-garage?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk BerichtenIs dat Hasselt motor?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
de test van de bijgepuntte Mazda6:
Niet dat de Mazda6 hoognodig toe was aan een facelift, maar met de komst van de [Mazda2](https://autofans.be/rijtesten/hatchback/31276-rij-impressie-mazda-2-2015) en vooral de [Mazda3](https://autofans.be/rijtesten/hatchback/28268-rijtest-mazda3-hatch-22-sedan-20) zagen de Japanners de kans om wat veranderingen door te voeren. Meer nog, het merk pretendeert meer dan ooit mee te kunnen strijden met de premium merken. Missie geslaagd? Wij deden de test in de buurt van Barcelona.
Comment
-
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snapcount Bekijk BerichtenBedankt voor de reacties!
Jammer dat deze locaties allemaal zo ver weg liggen van mijn thuisbasis (Limburg).
Ik denk dat ik als laatste redmiddel de lokale Mazdagarages eens ga aanschrijven met de vraag of zij misschien eentje kunnen lenen/verhuren.
Als dit niet lukt, dan vrees ik dat ik een andere, meer traditionele oplossing zal moeten bedenken (wat ik wel jammer zou vinden).
Comment
Comment