Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAZDA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Dit is wel een Mazda die enorm veel waar voor je geld geeft:

Comment

• Beste Mazdafans

Deze zomer trouw ik. Ik hoop van deze dag een feest te maken met alles erop en eraan. De juiste trouwauto mag dus ook niet ontbreken.
        Daarom ben ik als Mazdaliefhebber op zoek naar een geschikte ceremoniewagen. Ik had een MX-5 in gedachten, maar een andere iconische Mazda kan ook.
        Heeft iemand van jullie een idee waar je zo'n wagen voor een dag kunt huren?

Alvast bedankt!

Comment

• Huren lijkt me moeilijk. Misschien vragen aan Mazda of je geen mag lenen voor een weekend?
          Jm
          http://www.roadsterclub.be

2017 Mazda 6 2.5 Skycruise Wagon

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snapcount Bekijk Berichten
            Beste Mazdafans

Deze zomer trouw ik. Ik hoop van deze dag een feest te maken met alles erop en eraan. De juiste trouwauto mag dus ook niet ontbreken.
            Daarom ben ik als Mazdaliefhebber op zoek naar een geschikte ceremoniewagen. Ik had een MX-5 in gedachten, maar een andere iconische Mazda kan ook.
            Heeft iemand van jullie een idee waar je zo'n wagen voor een dag kunt huren?

Alvast bedankt!
            in België niet dat ik weet,

in Den Haag vanaf april wel (heb ik al gehuurd):

in Zwolle

in Fr. bij particulieren, zie drivy.com

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichten
              in België niet dat ik weet,

in Den Haag vanaf april wel (heb ik al gehuurd):

in Zwolle

in Fr. bij particulieren, zie drivy.com
              Bedankt voor de reacties!

Jammer dat deze locaties allemaal zo ver weg liggen van mijn thuisbasis (Limburg).
              Ik denk dat ik als laatste redmiddel de lokale Mazdagarages eens ga aanschrijven met de vraag of zij misschien eentje kunnen lenen/verhuren.
              Als dit niet lukt, dan vrees ik dat ik een andere, meer traditionele oplossing zal moeten bedenken (wat ik wel jammer zou vinden).

Comment

Ik denk dat ik als laatste redmiddel de lokale Mazdagarages eens ga aanschrijven met de vraag of zij misschien eentje kunnen lenen/verhuren.
                Je eigen mazda-garage?
                KLIK |&| KLAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
                  Je eigen mazda-garage?
                  De dichtstbijzijnde garages toch, ja. Zal waarschijnlijk Di Nitto in Genk en De Schaetzen in Hasselt worden. Eigen wagen dan als onderpand en maar proberen.

Comment

De Schaetzen in Hasselt
                    Is dat Hasselt motor?
                    KLIK |&| KLAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
                      Is dat Hasselt motor?
                      Yep !
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• de test van de bijgepuntte Mazda6:
                        Niet dat de Mazda6 hoognodig toe was aan een facelift, maar met de komst van de [Mazda2](https://autofans.be/rijtesten/hatchback/31276-rij-impressie-mazda-2-2015) en vooral de [Mazda3](https://autofans.be/rijtesten/hatchback/28268-rijtest-mazda3-hatch-22-sedan-20) zagen de Japanners de kans om wat veranderingen door te voeren. Meer nog, het merk pretendeert meer dan ooit mee te kunnen strijden met de premium merken. Missie geslaagd? Wij deden de test in de buurt van Barcelona.

autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• hij is ultracool, die nieuwe zes. http://www.dailymotion.com/video/x2hzicf

Comment

• Sent from here
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Comment

• Mazda MX-5 by Kristof E., on Flickr

Comment

• Mazda Prototype

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• LMP-2, ondertussen al met 450 PK uit de 2.2 Skyactiv-D als ik me niet vergis.
                                      KLIK |&| KLAK

Comment

Bedankt voor de reacties!

Jammer dat deze locaties allemaal zo ver weg liggen van mijn thuisbasis (Limburg).
                                        Als dit niet lukt, dan vrees ik dat ik een andere, meer traditionele oplossing zal moeten bedenken (wat ik wel jammer zou vinden).
                                        hangt ervan af wat je als iconisch bekijkt: ik rij met de nieuwe Mazda 6 FL skycruise, in soul red met witte lederen zetels, het voertuig dat op het autosalon stond, was dus zowat de eerste in België! En ik woon in Limburg. Als ik thuis ben kunnen we van mijn part wel iets regelen.

Comment

• Heel knap reclame filmpje voor de nieuwe MX5.

Comment

Working...
                                          X