Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Moest je dat van een auto van een jaar oud al niet meer kunnen zeggen
het kan dat je een auto die je in het begin mooi vond dat je die daarna niet meer mooi vindt. zo denk ik aan de Vel-Satis die ik eerst prachtig vond maar nu ik em meer en meer zie wordt em minder mooi of zelfs lelijk.(in mijn ogen althans)
Bijzonderheden:
Deze mazda 6 sportbreak 2.3i active is voorzien van alle denkbare accessoires o.a.: aerospoilerbumper voor- en achter, mistlampen/verstralers in voorbumper, sideskirtset, achterklepspoiler met derde remlicht, multimedia systeem bestaande uit: VDO MS 5500 DVD navigatie systeem (heel europa op 1 DVD CI-Q systeem) met beeldscherm weggebouwd bovenin dashboard, DVD film weergave op beeldscherm van navigatie in dashboard, DVD speler met afst.bed, 2 beeldschermen ingebouwd in hoofdsteunen, aansluitmogelijkheden voor extra bron zoals bijv. SONY playstation of camcorder, elk beeldscherm kan apart aangekozen worden en kan apart beeld weergeven, 2 draadloze hoofdtelefoons, weergave van geluid DVD over BOSE audio systeem van auto, zwaar getint glas (gecoat), dubbele RVS sportuitlaten met dubbele eindpijpen, etc.....NORMAAL € 56.904,- NU VOOR € 47.500,- UW DEMOVOORDEEL € 9.404 !!
Wat een afschuwelijk ding ! De velgen zijn lelijk, die uitlaten hangen daar maar te bengelen, de auto hangt veel te laag, het interieur is om ziek van te worden ... Alles hiphop door elkaar, BAH !!!
En dan nog de prijs Je moet wel een volslagen idioot zijn om dà à r je geld aan te geven
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment