Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdv
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAZDA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijnOorspronkelijk geplaatst door stevenvdvDe meeste wagens zijn standaard duurder in Nederland dan in België,daarbovenop de hogere prijs van de tuningparts en voila
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi130Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijnOorspronkelijk geplaatst door BelgianRallyin nederland heb je iets als de bpm; vergelijkbaar met onze BIV en dit jaagt de prijs van de wagens omhoog..
btw. hier wat foto's van mijne 6..
een tsi?
btw: nice car BelgianRally
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peugeot605
mooi mooi
ruilen met mijn peugeot
nee zeker...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AtenzaOorspronkelijk geplaatst door Peugeot605
mooi mooi
ruilen met mijn peugeot
nee zeker...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianRallyyupyup; mazda6 TSI CDVI.. jammer genoeg de 120pk versie.
Opties: 17" velgen en CD speler.. moet nog eens langs de garage gaan om te kijken of de MP3 module beschikbaar is voor de 6?!? Was nog niet beschikbaar wanneer ik de wagen kocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijnHebben er hier mensen een 6 trsi?
Tis omdat ik nogal vind als je in lage toeren zit hij totaal niet trekt. Zijn er nog zo die dat ervaren?
Of zijn er mensen die hem al laten chiptunen hebben ?
laat eens iets weten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi130Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijnHebben er hier mensen een 6 trsi?
Tis omdat ik nogal vind als je in lage toeren zit hij totaal niet trekt. Zijn er nog zo die dat ervaren?
Of zijn er mensen die hem al laten chiptunen hebben ?
laat eens iets weten
Comment
Comment