Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAZDA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Ik heb zaterdag de eer gehad een ritje te mogen maken met zo'n RX-8 beauty!!
Foto's volgen zodra ik ze online gekregen heb, samen met een verslagje...
Comment
-
Begrenzer bij 7500tpm, dus 8000 redelijk onmogelijk.
Antwoord dus wel: ja
Comment
-
Elke motor is op een bepaald toerental wel begrensd he
Nee, de Revolution is een uitrustingsniveau.
't Zit zo: Je hebt de Renesis 1300 in 2 vermogensniveaus: 192 pk en 231 pk (de HP; High Poweroutput ofzo zeker?). Die van 192 pk heeft een 5-bak en draait tot 7500tpm, die van 231 een 6-bak en draait tot 9200tpm ofzo.
De 192pk-er kan je krijgen in Challenge of Revolutionversie. (Revolution = met leder, GPS etc.)
De 231pk komt sowieso in Revolution.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzElke motor is op een bepaald toerental wel begrensd he
't Zit zo: Je hebt de Renesis 1300 in 2 vermogensniveaus: 192 pk en 231 pk (de HP; High Poweroutput ofzo zeker?). Die van 192 pk heeft een 5-bak en draait tot 7500tpm, die van 231 een 6-bak en draait tot 9200tpm ofzo.
De 192pk-er kan je krijgen in Challenge of Revolutionversie. (Revolution = met leder, GPS etc.)
Ik weet ook dat de revolution een uitrustingsniveau is maar in de revolution ligt (dacht ik toch) standaard de 231pk sterke motor. En deze draait, zoals ik al dacht, tot goed 9000 rpm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomTOorspronkelijk geplaatst door LotuzzzElke motor is op een bepaald toerental wel begrensd he
Ik weet ook dat de revolution een uitrustingsniveau is maar in de revolution ligt (dacht ik toch) standaard de 231pk sterke motor. En deze draait, zoals ik al dacht, tot goed 9000 rpm.
Daar zit uw fout: het is niet: in de Revolution ligt standaard de 231pk
MAAR: De 231pk wordt standaard geleverd enkel en alleen in Revolution.
De 192pk kan je dus ook in Revolution krijgen, mits opleggen van nen euro of 3500 tegenover de 192pk challenge.
Onze testwagen was dus een 192pk in het hoogste uitrustingsniveau: Revolution
Snappie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzOorspronkelijk geplaatst door TomTOorspronkelijk geplaatst door LotuzzzElke motor is op een bepaald toerental wel begrensd he
Daar zit uw fout: het is niet: in de Revolution ligt standaard de 231pk
MAAR: De 231pk wordt standaard geleverd enkel en alleen in Revolution.
De 192pk kan je dus ook in Revolution krijgen, mits opleggen van nen euro of 3500 tegenover de 192pk challenge.
Onze testwagen was dus een 192pk in het hoogste uitrustingsniveau: Revolution
Snappie?
Comment
-
-
Ok, ik kom er dus wat laat achter... maar gezien de bijzonder lage tweedehandsprijzen van de RX-8 in Duitsland, is het wel een bloedgeile wagen (anders ook hoor)
Daar zijn enorm veel directiewagens op de markt, en met prijzen tussen 25.000-30.000 voor bijna een gloednieuwe RX-8 kan je niet sukkelen he. :o
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logicOk, ik kom er dus wat laat achter... maar gezien de bijzonder lage tweedehandsprijzen van de RX-8 in Duitsland, is het wel een bloedgeile wagen (anders ook hoor)
Daar zijn enorm veel directiewagens op de markt, en met prijzen tussen 25.000-30.000 voor bijna een gloednieuwe RX-8 kan je niet sukkelen he. :o
Peugeot 307 Sw 1.4HDI
& BMW E36 318TDS Touring
Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg
Ode aan de eigen wagen!
Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Comment
-
-
Comment