Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Weeral iemand die (misschien) overstapt van een VW naar een Mazda...
Mja, voorlopig is dit (nog) niet aan de orde hoor. Maar op het vorige autosalon zijn we wel zo eens gaan kijken - met ons budget in het achterhoofd - wat we zouden willen / kunnen kopen moest de Golf het morgen begeven Een beetje fantasie-wereld, maar daarom niet minder leuk.
En deze Mazda2 viel eigenlijk wel best in de smaak (prijs, ruimte, uitrusting, look). Andere meevallers waren de Ford Fusion, Rover Streetwise en Opel Meriva. Bij VW zijn we eigenlijk niet "echt" gaan zien
Omdat de opvolger 9/10 geen VW meer zal zijn... .
Het beste vind ik nog steeds een maat van me. Hij en zijn ouders zijn van Duitse afkomst en echt; die kopen alleen maar Duits (Siemens, Volkswagen, Aldi, ...) Het gaat zelfs zo ver dat hij nog maar 1 keer in Frankrijk is geweest maar voor de rest was het net als zijn ouders altijd België en Duitsland (waarom wonen die mensen eigenlijk hier....?)
Wat is zo de gemiddelde prijs van een klein / groot onderhoud?
En om de hoeveel kilometer moet die binnen? (benzine)
Groot onderhoud kan ik niet direkt zeggen, maar voor een klein onderhoud (rij met een Mazda6) betaal ik iets minder dan 70 €.
In vergelijking met mijn vorige wagen (vw passat) is dat 1/3 van de prijs.
Groot onderhoud kan ik niet direkt zeggen, maar voor een klein onderhoud (rij met een Mazda6) betaal ik iets minder dan 70 €.
Prijzen onderhoud liggen dan ongeveer in de buurt van Opel. Een klein kost daar rond de € 50, een groot rond de € 125.
Ja VW is zeker duurder, dat hebben we al kunnen ondervinden En ik vraag me eigenlijk af: waarom?
Prijzen onderhoud liggen dan ongeveer in de buurt van Opel. Een klein kost daar rond de € 50, een groot rond de € 125.
Ja VW is zeker duurder, dat hebben we al kunnen ondervinden En ik vraag me eigenlijk af: waarom?
Dit is mijn eerste Mazda en zal zeker de laatste niet wezen.
Prachtige, betrouwbare wagens.
Bij Mazda krijg je tenminste waar voor je zuurverdiende geld.
Comment