Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Denk je dat zo'n topmodel een kans op slagen zou hebben?
slagen is een ruim begrip
't zal in deze regio nooit een supersucces worden
Maar af en toe zie je een camry rondrijden, of een maxima QX
ook al worden er niet veel verkocht
toch kan je ze kwijt geraken.
Er zijn ook een aantal verkocht van de xedos 9.
In nederland verkocht die zelfs redelijk goed.
Dus, waarom niet proberen
De 1.6 GTX had er 150, de 1.8 GTX 163 en de 1.8 GTR 185.
Met hoeveel pk hij hier exact geleverd werd weet ik niet
maar -->
Mazda 323 GTR:
2200 van gebouwd,
300 als GTA-E (Japanse graffelraces) ,
1900 als Group A wagen : 500 aan rallyeteams geleverd.
Group A was begin jaren 90 restricted op 300pk,
met andere woorden : deze motor kan makkelijk 300pk leveren met enorme reserves
Rijden modellen rond die tegen de 400pk zitten uit die 1800
En de vorige was al ni lelijk
Mooi werk van Mazda! Wat schreven ze er trouwens in de vorige autowereld over? (die ik niet gelezen heb :oops, de nieuwe ga ik morgen halen )
OK, heb een vraagje voor de Mazda-lovers:
Waarom is de Mazda 121 letterlijk een Ford Fiesta (oud model nog). We hebben er thuis zo eentje te koop staan en vroeg het me af. eerst dacht ik dat het om een Ford Fiesta ging. Daarna kwam ik pas te weten dat het een Mazda was...
Een schoolvoorbeeld van 'badge engineering' waarbij een model door twee merken samen wordt ontwikkeld en toch verkocht wordt onder de verschillende merknamen. Dus ze verschillen in niet meer dan het logo (vandaar de naam) en enkele kleine prullen, maar zijn voor 99% identiek aan elkaar. Nog zo een voorbeeld zijn de eerste modellen van de VW Sharan/Ford Galaxy/Seat Alhambra, die nu al wat grotere uiterlijke verschillen vertonen.
Die rode is knap, maar zou wel liever er de zwarte achterlichten inzien.
Hun interieurs ogen tegenwoordig ook sportief. Was er echt van verschoten op het autosalon.
OK, heb een vraagje voor de Mazda-lovers:
Waarom is de Mazda 121 letterlijk een Ford Fiesta (oud model nog). We hebben er thuis zo eentje te koop staan en vroeg het me af. eerst dacht ik dat het om een Ford Fiesta ging. Daarna kwam ik pas te weten dat het een Mazda was...
De 121 heeft een andere grille en achteraan kan je hem herkennen aan de zwarte stootlijst op het kofferdeksel, die de Fiesta niet heeft
Comment