Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Verklaar me nu niet gek, maar ik heb altijd gedacht dat Toyota ook al gewonnen had met de GT-one...
Gek, Thierry Boutsen lag riant aan de leiding toen hij eraf knalde en zo een paar wervels brak.
Uiteindelijk won Audi zijn eerste zege in de reeks die nog altijd gaande is al konden ze toen niet de vuist maken die ze nu al een paar jaar voor de neuzen van de concurrentie houden
Gek, Thierry Boutsen lag riant aan de leiding toen hij eraf knalde en zo een paar wervels brak.
Uiteindelijk won Audi zijn eerste zege in de reeks die nog altijd gaande is al konden ze toen niet de vuist maken die ze nu al een paar jaar voor de neuzen van de concurrentie houden
Kijk, dat wist ik dus niet.
Ik veronderstelde dat ze gewoon los gewonnen hadden toen
Da's niet helemaal correct.BMW won in '99 met de V12 LMR.
Boutsen ging er inderdaad af, en de nr 3 GT-One lag bijna heel de race op kop, maar een klapband gooide roet in het eten.
Die nr 3 GT-One won wel de GT1-categorie, maar niet de race.
Da's niet helemaal correct.BMW won in '99 met de V12 LMR.
Boutsen ging er inderdaad af, en de nr 3 GT-One lag bijna heel de race op kop, maar een klapband gooide roet in het eten.
Die nr 3 GT-One won wel de GT1-categorie, maar niet de race.
Inderdaad, ik was nog aan het twijfelen of BMW nu in '98 of '99 had gewonnen.
Vandaag ben ik er 3 tegengekomen, 1 rode, 2 blauwe. In het blauw is hij echt wel knap! In het grijs blijf ik hem minder vinden, maar ik begin hem nadat ik hem op foto de maks vond ook irl te apprecieren!
Vandaag ben ik er 3 tegengekomen, 1 rode, 2 blauwe. In het blauw is hij echt wel knap! In het grijs blijf ik hem minder vinden, maar ik begin hem nadat ik hem op foto de maks vond ook irl te apprecieren!
Comment