Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAZDA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Terug met een kleine V6?
    Neen, aangepaste (minder pk's) RENESIS-wankelmotor uit de RX-8.

new RX-3
    Mazda might/could develop a lightweight, low price point, entry level, compact vehicle that would take advantage, of the RENESIS' newfound emissions and mileage standards. The vehicle could be made in the spirit of the RX-3 Coupe and would break away from the now all-consuming front-wheel drive entry level platforms of the market today. The car could be powered by a lower horsepower (160hp-180hp) version of the RENESIS that is easily tunable for higher horsepower, if so desired by new owners. This would hold price point and the ever-important CAF' emissions and mileage standards of the class. We feel that such a car should be priced in the 16K to 18K price range, to expose a whole new generation of young people to Rotary power. This would give Mazda a very unique vehicle for the entry market, which would definitely attract enthusiast of all types to its product line.

What do you guys think of reviving the RX-3 name? It would definitely be cool to have a 'NEW' RX-3!!

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Ah, 't wordt een RX3. Ik dacht dat het een MX3 ging worden.

Comment

• Die zal vallen of staan bij het verbruik he... Bij een RX-8 is dat nog tolerabel, nét, maar bij zoietske...

Tis te hopen he!

En kleinere lichtblokken mag ook
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
          Die zal vallen of staan bij het verbruik he... Bij een RX-8 is dat nog tolerabel, nét, maar bij zoietske...

Tis te hopen he!

En kleinere lichtblokken mag ook
          Verbruik bij de wankel zal voorlopig een teer punt blijven.

Grote lichtblokken is tegenwoordig in, kijk maar naar de nieuwste modellen, bij eender welk merk. Juist hetzelfde als met die grote radiatorroosters.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
            Verbruik bij de wankel zal voorlopig een teer punt blijven.

Grote lichtblokken is tegenwoordig in, kijk maar naar de nieuwste modellen, bij eender welk merk. Juist hetzelfde als met die grote radiatorroosters.

Mazda overdrijft voorlopig nog niet!

RX-8, MX-5, 6, 5... valt toch best mee qua maat van lichtblokken voor...
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Spijtig dat de gordellijn onderbroken wordt aan de deur
              nls2000

Comment

• ik twijfel er zeer sterk aan dat een eventuele MX3 of RX3 een 'look' gaat hebben die vrij sterk tegen deze photoshop aanleunt.
                langs voor gezien valt de neus best stoer uit. Maar hiervan zou ik eens zeer graag een profielfoto zien.
                Want het verlengde van die A-stijl is gewoon de snuit. Lijkt me toch mooier om iets meer snuit te hebben dan hier..
                Ik denk dat dit een impressie is van het vervolg op dit prototype:
                Details leunen dichter bij eindproduct (lichten, luchthappers) maar de algemene vorm gaat toch dichter hierbij leunen:

-edit-
                trouwens, bij de grijze concept,
                moet er vanvoor nergens een naad zijn om de deur te laten opengaan?
                ze hebben gewoon een heel stuk wagen weggelaten
                KLIK |&| KLAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns
                  ik twijfel er zeer sterk aan dat een eventuele MX3 of RX3 een 'look' gaat hebben die vrij sterk tegen deze photoshop aanleunt.
                  langs voor gezien valt de neus best stoer uit. Maar hiervan zou ik eens zeer graag een profielfoto zien.
                  Want het verlengde van die A-stijl is gewoon de snuit. Lijkt me toch mooier om iets meer snuit te hebben dan hier..
                  Ik denk dat dit een impressie is van het vervolg op dit prototype:
                  Details leunen dichter bij eindproduct (lichten, luchthappers) maar de algemene vorm gaat toch dichter hierbij leunen:

-edit-
                  trouwens, bij de grijze concept,
                  moet er vanvoor nergens een naad zijn om de deur te laten opengaan?
                  ze hebben gewoon een heel stuk wagen weggelaten
                  Nog beter, dit is wel mijn ding. Als Ford hiervan een zustermodel uitbrengt mogen ze de naam Puma zonder schroom terug gebruiken.

Comment

• Die zilveren zinkt in het niets bij het zien van die rooie

Helemaal top!!
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Voila, juist mijn formulier van het klantentevredenheidsonderzoek via Internet wezen invullen.

Wel raar, dat je dat na 1 maand al moet invullen.

Comment

• Ziet er fantastisch uit!
                        nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                          Voila, juist mijn formulier van het klantentevredenheidsonderzoek via Internet wezen invullen.

Wel raar, dat je dat na 1 maand al moet invullen.
                          Amai, heb je die mx-5 nu al een maand?
                          De tijd vliegt man!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                            Amai, heb je die mx-5 nu al een maand?
                            De tijd vliegt man!
                            Inderdaad, de tijd vliegt voorbij.

MXje ziet er nog altijd even goed uit, bolt fantastisch goed.

Comment

• Tis toch een knap machien!

Comment

• Mazda start productie CX-9 :.
                                De Japanse Mazda-medewerkers zijn maandag gestart met een klein feestje. Op 30 oktober rolde het allereerste exemplaar van de CX-9 van de band. De grote, zevenpersoons SUV is voor de Amerikaanse markt bestemd. Begin 2007 start ginds de verkoop.

Mazda vervaardigt de kolossale zevenzitter in zijn fabriek te Ujina Plant No.1, op steenworp afstand van het hoofdkantoor in Hiroshima. Speciaal voor de plechtigheid was topman Hisakazu Imaki naar de fabriek afgereisd om tezamen met afgerond 450 medewerkers de eerste CX-9 te verwelkomen.

De CX-9 is de nieuwste aanvulling op het bestaande Mazda-programma op de zeer belangrijke afzetmarkt Amerika. Het is de tweede SUV in korte tijd voor het merk. Afgelopen mei introduceerde Mazda de vijfpersoons CX-7 in de Verenigde Staten, die ginds naast de Tribute leverbaar is. Laatstgenoemde 4x4-model wordt binnenkort opgefrist en krijgt zo goed als zeker de aanduiding CX-5 mee. In Europa is de auto al lang is verdwenen, terwijl de CX-9 niet voor Europa is bestemd. Hier komt Mazda alleen met de CX-7, waarvan de verkoop na de jaarwisseling start (autotelegraaf.nl)

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Comment

Comment

• Knappe wagen, vind ik wel !

Comment

• Idd op 't eerste zicht niet mis, vooral in een donkere kleur.
                                          nls2000

Comment

Working...
                                          X