Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAZDA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    weet iemand of er ooit een MX-5 MPS komt? Dat zou echt zalig moeten zijn als je ziet dat de 2.0 nu al in 7.9 naar 100 gaat. het kan toch niet moeilijk zijn de motor van de RX-8 192pk versie er in te pleuren. Zeer lichte motor dus de balans gaat niet verstoord worden.
    dat zou een beetje tegen het principe van de mx-5 zijn denk ik

Comment

• Hoor de sound van die wankel eens brullen...

280 km/h met een RX-7 in een tunnel.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        weet iemand of er ooit een MX-5 MPS komt? Dat zou echt zalig moeten zijn als je ziet dat de 2.0 nu al in 7.9 naar 100 gaat. het kan toch niet moeilijk zijn de motor van de RX-8 192pk versie er in te pleuren. Zeer lichte motor dus de balans gaat niet verstoord worden.
        Geruchten rond een MPS zijn er al een lange tijd, maar nog niet officiëel ontkent of bevestigt door Mazda Maar wat wel vaststaat, is dat het nooit een Wankel motor zal zijn. Dat pas gewoon niet met het karakter van een MX-5.
        Jm
        http://www.roadsterclub.be

2017 Mazda 6 2.5 Skycruise Wagon

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Mooie Rally-versie van de RX-8.

Comment

• 't is goed weer, de mazda van mijn zuske komt ook buiten

Comment

• Mijn broer had net dezelfde tot hij hem ongeveer 7 jaar geleden in de prak reed. Nu heeft hij een SLK dus nu ben ik de enige die er met weemoed aan terugdenkt. Toen ben ik echt een week ziek geweest want dat karretje zag ik echt zoooooo graag.

Comment

• Blijft een tijdloze schoonheid, maar de nieuwe heeft ivgl met deze veel meer cachet vind ik. Hij straalt meer uit, is iets stoerder, iets minder vrouwenauto. Maar ik ben fan van beiden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                  Blijft een tijdloze schoonheid, maar de nieuwe heeft ivgl met deze veel meer cachet vind ik. Hij straalt meer uit, is iets stoerder, iets minder vrouwenauto. Maar ik ben fan van beiden!
                  Inderdaad, mooie tijdloze schoonheid, is zeker hier op zijn plaats.

Comment

• In 'HET MAZDA-LOVERS-TOPIC' mag de upgrade van mijn MX-5 zeker niet ontbreken.

Resultaat na het plaatsen van chrome drempelplaten en eibach verlagingsveren:

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Mazda Builds 800,000th Roadster
                        - The world’s favorite lightweight, open-top, two-seat sports car sets a new record -

HIROSHIMA, Japan—Total production ofMazda Motor Corporation’s Roadster reached 800,000 units on January 30, 2007. This significant milestone was achieved 17 years and nine months after production commenced in April 1989. The Roadster was certified as the world’s top selling lightweight, open-top, two-seat sports car by Guinness World Records of the U.K. when production reached 531,890 units in May 2000. Now that cumulative production has topped 800,000 units, Mazda is reapplying with the Guinness organization to have the record updated. The Roadster is known as the MX-5 in Europe and North America.

The 800,000th Roadster (Soft top model destined for the North American market)

The current third generation Roadster was launched in August 2005. As a lightweight, open-top sports car, it features enhanced driving performance through carefully scrutinized savings in body weight, optimal weight distribution and the latest features to meet safety and environmental requirements. In August 2006, Mazda added the Power Retractable Hard Top model to the Roadster lineup. It features a groundbreaking electric roof system that doesn’t reduce trunk space at all. To date, the Roadster has won more than 40 awards, including 2005-2006 Japan Car of The Year, and enjoys worldwide acclaim.

Mazda will continue to evolve the Roadster and carry forward the “Jinba Ittai� (rider and horse as one) concept of the original, so that even more people will have the chance to experience the fun of a car that responds precisely as the driver intents.

Bron

Comment

• Mazda to Exhibit Hakaze Concept Car at the 2007 Geneva International Motor Show
                          - Hakaze is the third concept vehicle expressing Mazda’s ‘Nagare’ design language -
                          HIROSHIMA, Japan—Mazda Motor Corporation will showcase the world premiere of the new Hakaze design concept at the 77th annual Geneva International Motor Show to be held from Tuesday, March 6 through Sunday, March 18, 2007.

Officially titled the Salon International de l’Auto de Genève, the press days are March 6 and 7, and the public days are March 8-18.

Mazda Hakaze

The Mazda Hakaze is a four-seat coupe-style compact crossover SUV designed at Mazda’s European Design Centre and aimed at people in their thirties and forties who lead active, adventurous lifestyles.

Hakaze is the third design concept of the series created around the ‘Nagare’ design language, joining the Mazda Nagare and Mazda Ryuga which were revealed earlier this motor show season. Even when standing still, Hakaze seems to be effortlessly cutting through the air. Outside, the side body panels are textured to give the impression of sand dunes rippled by the wind and the body shape creates a muscular and taut look. The rear part of its roof is removable which gives it a feel similar to a roadster. The interior seat layout is unique, as the rear seats slide forward with their lower cushions under the front seats to produce a spacious luggage compartment.

Bron

Comment

• De MX-5 liefhebbers hebben waarschijnlijk iets aan onze vernieuwde website: http://www.mx-5club.be

En alle anderen zijn natuurlijk ook welkom
                            Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk Berichten
                              De MX-5 liefhebbers hebben waarschijnlijk iets aan onze vernieuwde website: http://www.mx-5club.be

En alle anderen zijn natuurlijk ook welkom
                              Ziet er proper uit. Mooi werk.

btw: Moeten we ons opnieuw registeren of kan dit met dezelfde gegevens als op het forum?

Comment

• Opnieuw registreren aub. Forum en website zijn nog niet geintegreerd.
                                Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk Berichten
                                  Opnieuw registreren aub. Forum en website zijn nog niet geintegreerd.

Registeren lukt me dus niet. Hij herkend mijn lidnummer niet.

Comment

• Atenza
                                    denk jij echt dat de prijzen van mazda's gaan zakken,
                                    voor een vergelijkbaar model
                                    als Mazda Europe de verkoop in België voor zijn rekening neemt?
                                    KLIK |&| KLAK

Comment

• Ik heb dat indertijd hier geöpperd en ik ben daar nog altijd van overtuigd ja.

Op deze manier is er een tussenpersoon minder die met een deel van de winst kan gaan lopen. Natuurlijk kan Mazda het vrijgekomen geld gebruiken om hier in België hun eigen infrastructuur op te zetten vermits ze hier nu zelf voor moeten zorgen maar ik denk toch dat bij de toekomstige modellen er wel degelijk een daling in de prijs zal zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
                                        Atenza
                                        denk jij echt dat de prijzen van mazda's gaan zakken,
                                        voor een vergelijkbaar model
                                        als Mazda Europe de verkoop in België voor zijn rekening neemt?
                                        Niet direkt in 2007, maar vanaf 2008 gaat het effect Mazda Europe hier zeker voelbaar zijn. De prijzen zal men sowieso aanpassen, promotiecampagnes, e.d. zodat de verkoop alleen maar vooruit kan gaan.

Comment

• Is ook gebeurt toen Mazda het distributiecenter in Willebroek geopend heeft. Dan zijn de prijzen van de wisselstukken ook gedaald. We leven op hoop.
                                          Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

Working...
                                          X