Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAZDA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• concept car : taiki

I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Mazda 323F

Deze heb ik op 8 oktober gespot te Chomutov (CZ)

Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)
      VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)
      VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)
      Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )
      Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)
      Vespa GTV 125 (Mei 2009)

Comment

• Enkele pics van de herfstrit ( Flanders MX-5 Club ) van afgelopen zondag.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

• Mooi zo!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                        Vosselaar

Had Mazda Van Herck iets met de rit te maken?
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                          Vosselaar

Had Mazda Van Herck iets met de rit te maken?
                          Neen, was een organisatie door één van de leden van de MX-5 Club.
                          We zijn wel langs de garage van Van Herck gereden, maar meer niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Autoblog.nl
                            Mazda 3 MPS Extreme is nog opgefokter

De Mazda 3 MPS is met 260 pk op zich al een behoorlijk opgefokte hatchback die met een prijs vanaf 35K ook nog behoorlijk vriendelijk geprijsd is ten opzichte van de concurrentie. Hij is één van de sportiefste jongens van de klas, maar wordt bij gym toch steeds als laatste gekozen, want het is helaas geen succesnummer.
                            Mazda Australia Motorsport gooit nog iets meer olie op het vuur en toont op de autoshow in Sydney een nog opgefoktere 3 MPS, de Extreme. Dit model perst na de ingreep 282 pk uit de geblazen 2,3 liter vierpitter en het koppel neemt daarmee toe tot 425 Nm. Om dit te bereiken werd het motormanagement aangepast en het uitlaatsysteem onder handen genomen. Hij werd tevens 2,5 centimeter verlaagd en staat nu op 19 inch BBS velgen met 225/35 Dunlops. Absoluut erg bruut allemaal, maar ik heb toch liever een Duitser.

Artikel: Autoblog.nl
                            Foto's (groter formaat dan Autoblog): Leftlanenews.com

Comment

• Wij hebben tijdens de voorstelling van de Mazda CX-7 met een Mazda3 MPS kunnen rijden.

Als je dat gaspedaal vloert is dat gewoon van en wordt je in de zetels gedrukt door het geweld dat vrij komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                                Wij hebben tijdens de voorstelling van de Mazda CX-7 met een Mazda3 MPS kunnen rijden.

Als je dat gaspedaal vloert is dat gewoon van en wordt je in de zetels gedrukt door het geweld dat vrij komt.
                                Was dat in de manège Meerdaalhof in Oud-Heverlee? Dan was ik daar ook Eerst de CX-7 getest en nadien de Mazda 3 MPS... Wat een BOM van een wagen Ik had mijn twijfels over de 260 pk op de voorwielen maar door het gelimiteerde slipdifferentieel (van de mazda RX-8 ) kon je toch alle pk's makkelijk op het asfalt overzetten!

Btw. Het meeste plezier heb ik echter wel beleefd aan de mazda mx-5 (126 pk versie), mede dankzij het prachtige weer! De wegligging van de mx-5 is gewoonweg schitterend! Nooit gedacht dat er met 126 pk zoveel fun te beleven valt

Jammer genoeg fototoestel vergeten die dag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SWOT Bekijk Berichten
                                  Was dat in de manège Meerdaalhof in Oud-Heverlee? Dan was ik daar ook Eerst de CX-7 getest en nadien de Mazda 3 MPS... Wat een BOM van een wagen Ik had mijn twijfels over de 260 pk op de voorwielen maar door het gelimiteerde slipdifferentieel (van de mazda RX-8 ) kon je toch alle pk's makkelijk op het asfalt overzetten!

Btw. Het meeste plezier heb ik echter wel beleefd aan de mazda mx-5 (126 pk versie), mede dankzij het prachtige weer! De wegligging van de mx-5 is gewoonweg schitterend! Nooit gedacht dat er met 126 pk zoveel fun te beleven valt

Jammer genoeg fototoestel vergeten die dag
                                  yep, was in Meerdaalhof. MX-5 testen was bij mij echter niet nodig. Ik weet ondertussen al wel welke fun, plezier je met deze wagen kan beleven.

Comment

• Een 3 MPS is al zo zot. Wat moet die Extreme dan wel niet zijn ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                      Een 3 MPS is al zo zot. Wat moet die Extreme dan wel niet zijn ?

we mogen er niet te veel over dromen, ...
                                      deze blijft toch alleen maar in Australië

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
                                        we mogen er niet te veel over dromen, ...
                                        deze blijft toch alleen maar in Australië
                                        Australie, hét land na Japan waar de meest waanzinnige mazda's rondrijden in mijn ogen...

Zelfs de demio wordt daar als sportwagen aanzien en alzo dus ook getuned...

Australie is ook hét land van de opgefokte RX2, RX3 en RX5 modellen

Kortom Mazda heeft aan de andere kant van de aardbol veel meer aanzien dan hier
                                        KLIK |&| KLAK

Comment

• oh, en voor de mensen die de spot van de nieuwe mazda2 nog niet zouden gezien hebben op tv:

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

toch wel speciaal spotje
                                          ohja en volgend weekend is er voor de geïnteresseerden opendeurweekend van de Mazda2
                                          bij alle Mazda-dealers.

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Working...
                                          X