Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vicki Butler-Henderson tests an NA and NC (new) MX-5.Guys, let's lay off the sexist comments. Comments are going moderated on this video, and I've deleted a ...
Ik heb ook nog een foto van een rode maar die toont de auto niet in zijn geheel....
De CX-9 vind ik een heel stuk knapper dan de CX-7, niet alleen omwille van de grootte maar ook afwerking motorkap, de achter&voor-lichten, ...
Deze heb ik gezien in New York, Waar er toch een pak rondrijden.
Wat ik wel wat raar vind is dat de CX-7 daar 27.000$ kost, wat hetzelfde is als de C30 daar
En de CX-9 kost dan ook maar 30.000$, wat ik voor zo'n auto met een 3.7l toch weinig vind....
Voor de rest rijden daar enkel M3 en M6'en en allemaal met een 2.3 motor voor de 3 en voor sommige 6'en een V6 3.0 motor!!!! Redelijk geschift...... (Vooral als je weet dat een 6MPS daar maar 20.000$ kost, zo'n 15.400€)
Ja, maar toch liever te importeren dan dat ze in Europa worden gemaakt en dan heel wat mankementen vertonen. Vooral als je kijkt naar de 121, dat eerst een schoon bolleke was, maar vanaf die in Spanje werd geproduceert, rolde die van de band als een ford fiesta met wat andere achterlichten, zonde.....
Ja, maar toch liever te importeren dan dat ze in Europa worden gemaakt en dan heel wat mankementen vertonen. Vooral als je kijkt naar de 121, dat eerst een schoon bolleke was, maar vanaf die in Spanje werd geproduceert, rolde die van de band als een ford fiesta met wat andere achterlichten, zonde.....
Ja, maar ik had het over de grijze import vanuit Amerika.
Dat de kwaliteit van de fabriek in Spanje lager lag dan die in Japan weet iedereen ondertussen.
Daarom dat de huidige 2 opnieuw in Japan geproduceerd wordt.
Ok, dat had ik verkeerd begrepen....
Kost inderdaad pakken meer. Om de CX-9 te laten overkomen kost je dat een slordige €60.000,
terwijl hij daar zo'n €24.000 kost....
Ik betwijfel het of veel mensen het daarvoor over hebben.
Maar aan de kwaliteit van Mazda twijfelden we zo-wie-zo al niet.
Wij niet nee, en 99.9% van de Mazda-gebruikers ook niet.
Toch zijn er altijd die het niet willen aanvaarden, en niet verstaan hoe dat nu kan voor zo'n merk.
Tgoja, als ze 3 keer zo veel willen betalen voor de 'kwaliteit', dat doen ze dan maar he
Zalig zijn de armen van geest.....
Wij niet nee, en 99.9% van de Mazda-gebruikers ook niet.
Toch zijn er altijd die het niet willen aanvaarden, en niet verstaan hoe dat nu kan voor zo'n merk.
Tgoja, als ze 3 keer zo veel willen betalen voor de 'kwaliteit', dat doen ze dan maar he
Zalig zijn de armen van geest.....
Gewoon schitterend filmpje he, heb het al verschillende malen gezien, maar het is altijd plezant om naar te kijken. Denk zelf dat ik een rilling voelde lopen toen ik het eerste keer zag
Mazda Demio Wins 2008 RJC Car of the Year Award
- Mazda CX-7 crossover sports utility vehicle also receives special award for 'Best SUV' -
HIROSHIMA, Japan-Mazda Motor Corporation has announced today that the
Mazda Demio was named the 2008 Automotive Researchers' and Journalists'
Conference of Japan (RJC) Car of the Year. The Mazda CX-7 also won the special
"Best SUV" prize. RJC Chairman, Michio Takei, announced the two awards after
the final round of balloting.
Comment