Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAZDA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
    Mooie camera!
    Ben zelf eigenaar van Canon EOS 30d.
    Over welke lenzen beschik je zo? Die op de foto?
    Sony 18-70 en 75-300
    Sigma 170-500.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Nieuw topic over de nieuwe mazda 3 : kliknekeerhiere
      KLIK |&| KLAK

Comment

• Fifth Gear Mazda MX-5 Shootout

Vicki Butler-Henderson tests an NA and NC (new) MX-5.Guys, let's lay off the sexist comments. Comments are going moderated on this video, and I've deleted a ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
          Fifth Gear Mazda MX-5 Shootout

http://nl.youtube.com/watch?v=0eZNnVrVUAQ
          Schitterend!

Vraag mij toch af hoe het komt dat het dak eraf vloog?
          I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Schitterend!

Vraag mij toch af hoe het komt dat het dak eraf vloog?
            Goeie vraag, zie ook niet in hoe die plotseling los kan komen.

Comment

Goeie vraag, zie ook niet in hoe die plotseling los kan komen.
              Tjah,... Ze zullen het hoogstwaarschijnlijk niet goed vastgemaakt hebben.
              Vrouwen en praktische zaken én auto's, het gaat nog altijd niet zo goed

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Heb deze mooie CX-9 gespot!!!!!!
                De kleuren zijn wel iets minder omdat het in een donkere parking was.

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Wit is niet zijn ding.
                  Maar het blijft een knappe verschijning.
                  Heb je die hier in België gespot?

Het is in ieder geval geen Belgische nummerplaat
                  KLIK |&| KLAK

Comment

• Ik heb ook nog een foto van een rode maar die toont de auto niet in zijn geheel....
                    De CX-9 vind ik een heel stuk knapper dan de CX-7, niet alleen omwille van de grootte maar ook afwerking motorkap, de achter&voor-lichten, ...
                    Deze heb ik gezien in New York, Waar er toch een pak rondrijden.
                    Wat ik wel wat raar vind is dat de CX-7 daar 27.000$ kost, wat hetzelfde is als de C30 daar
                    En de CX-9 kost dan ook maar 30.000$, wat ik voor zo'n auto met een 3.7l toch weinig vind....

Voor de rest rijden daar enkel M3 en M6'en en allemaal met een 2.3 motor voor de 3 en voor sommige 6'en een V6 3.0 motor!!!! Redelijk geschift...... (Vooral als je weet dat een 6MPS daar maar 20.000$ kost, zo'n 15.400€)

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• spijtig dat importeren zo duur is he ....
                      KLIK |&| KLAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
                        spijtig dat importeren zo duur is he ....
                        Ja, maar toch liever te importeren dan dat ze in Europa worden gemaakt en dan heel wat mankementen vertonen. Vooral als je kijkt naar de 121, dat eerst een schoon bolleke was, maar vanaf die in Spanje werd geproduceert, rolde die van de band als een ford fiesta met wat andere achterlichten, zonde.....

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Ja, maar toch liever te importeren dan dat ze in Europa worden gemaakt en dan heel wat mankementen vertonen. Vooral als je kijkt naar de 121, dat eerst een schoon bolleke was, maar vanaf die in Spanje werd geproduceert, rolde die van de band als een ford fiesta met wat andere achterlichten, zonde.....
                          Ja, maar ik had het over de grijze import vanuit Amerika.
                          Dat de kwaliteit van de fabriek in Spanje lager lag dan die in Japan weet iedereen ondertussen.
                          Daarom dat de huidige 2 opnieuw in Japan geproduceerd wordt.
                          KLIK |&| KLAK

Comment

• Ok, dat had ik verkeerd begrepen....
                            Kost inderdaad pakken meer. Om de CX-9 te laten overkomen kost je dat een slordige €60.000,
                            terwijl hij daar zo'n €24.000 kost....
                            Ik betwijfel het of veel mensen het daarvoor over hebben.

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Beste Mazda-lovers,

We hebben weer een overwinning gemaakt.
                              Het kwaliteitsrapport van Autobild is af en raad eens......
                              Jewel, voor de derde keer op rij staat mazda op 1

geïnteresseerden die dit blad willen gebruiken om aan iedereen te tonen als ze in discussie gaan over Mazda, pm me

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Beste Mazda-lovers,

We hebben weer een overwinning gemaakt.
                                Het kwaliteitsrapport van Autobild is af en raad eens......
                                Jewel, voor de derde keer op rij staat mazda op 1

geïnteresseerden die dit blad willen gebruiken om aan iedereen te tonen als ze in discussie gaan over Mazda, pm me
                                SCHITTEREND

Maar aan de kwaliteit van Mazda twijfelden we zo-wie-zo al niet.

Comment

SCHITTEREND

Maar aan de kwaliteit van Mazda twijfelden we zo-wie-zo al niet.

Wij niet nee, en 99.9% van de Mazda-gebruikers ook niet.
                                  Toch zijn er altijd die het niet willen aanvaarden, en niet verstaan hoe dat nu kan voor zo'n merk.
                                  Tgoja, als ze 3 keer zo veel willen betalen voor de 'kwaliteit', dat doen ze dan maar he
                                  Zalig zijn de armen van geest.....
                                  Last edited by Mazdastruction; 09/11/2007, 21:30.

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Wij niet nee, en 99.9% van de Mazda-gebruikers ook niet.
                                    Toch zijn er altijd die het niet willen aanvaarden, en niet verstaan hoe dat nu kan voor zo'n merk.
                                    Tgoja, als ze 3 keer zo veel willen betalen voor de 'kwaliteit', dat doen ze dan maar he
                                    Zalig zijn de armen van geest.....
                                    Je moet dan ook het Zoom-Zoom gevoel kennen...

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Je moet dan ook het Zoom-Zoom gevoel kennen...

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                      Gewoon schitterend filmpje he, heb het al verschillende malen gezien, maar het is altijd plezant om naar te kijken. Denk zelf dat ik een rilling voelde lopen toen ik het eerste keer zag

Mazda...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Mazda Demio Wins 2008 RJC Car of the Year Award
                                        - Mazda CX-7 crossover sports utility vehicle also receives special award for 'Best SUV' -

HIROSHIMA, Japan-Mazda Motor Corporation has announced today that the
                                        Mazda Demio was named the 2008 Automotive Researchers' and Journalists'
                                        Conference of Japan (RJC) Car of the Year. The Mazda CX-7 also won the special
                                        "Best SUV" prize. RJC Chairman, Michio Takei, announced the two awards after
                                        the final round of balloting.

bron:www.mazda.com

Comment

Mazda Demio Wins 2008 RJC Car of the Year Award
                                          - Mazda CX-7 crossover sports utility vehicle also receives special award for 'Best SUV' -

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Working...
                                          X