Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAZDA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door d-fens
    Ik deel mijn mening met Roughneck & Charlie.

Ik ben tegen het spammen van bepaalde topics met al die Mazda-foto's, en daar moet ook tegenin gegaan worden (waar blijft de moderator?), maar je kan iemand niet beletten fan te zijn van een bepaald merk.
    rood : dit vraag ik mij ook al enkele weken af !!!

Ik wil er toch even op wijzen dat mijn posts in dit topic vooral wilden wijzen op het voorgaande. Ik geef wel zonder problemen toe dat ik ook heb gelachen met de foto's van oude Mazda's ed en ik heb daar geen spijt van. Op dit forum wordt trouwens dikwijls gelachen met oudere Lada's ed. Ik zeg dan niet dat je een oude Mazda met een Lada moet vergelijken maar hier gaat nu toch echt niemand beweren dat het knappe wagens zijn ...

Comment

• Voor alle duidelijkheid: dit was niet tegen Mazda, maar tegen Atenza...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lafoopsie
        Voor alle duidelijkheid: dit was niet tegen Mazda, maar tegen Atenza...
        dat vat het eigenlijk goed samen ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie..
          Sommige forumgangers zijn toch een beetje te ver gegaan in dit topic, al dan niet bedoeld als grap.

Ik ben blij dat er iemand als Atenza is op het AW-forum; ja ik meen het echt! Als je een vraag hebt i.v.m. Mazda kan hij er altijd op antwoorden en doet dat met plezier. Hij heeft gewoon een voorliefde voor Mazda zoals iedereen wel een voorliefde heeft voor een bepaald merk, respecteer die voorliefde toch gewoon!

Ikzelf ben geen echte Mazda-lover maar vind de laatste nieuwe modellen, vanaf de 6 eigelijk, toch heel geslaagd. Bij Mazda krijg je veel auto voor weinig geld, toch iets wat veel mensen willen.
          Daar heb je volkomen gelijk in ! Eerlijk gezegd zou dit forum iets missen zonder Atenza.

Comment

• Ok,mensen,ik heb niets tegen Mazda,ieder zijn smaak,maar het hing me echt wel de keel uit dat Atenza de laatste tijd zoveel lelijk foto's posten van Mazda's

Comment

• Het was hier gisterenavond precies weer plezant.
              Maar eigenlijk hebben jullie wel gelijk.

Comment

• Sorry voor mijn tussenkomst als moraalridder...

Maar wat heeft Atenza (de Mazdafiel) eigenlijk uitgespookt? Waarom wordt hij gestenigd?

....SS.....
                9. Heb respect voor andermans mening, of auto. Smaken verschillen, maar hou het netjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007
                  Sorry voor mijn tussenkomst als moraalridder...

Maar wat heeft Atenza (de Mazdafiel) eigenlijk uitgespookt? Waarom wordt hij gestenigd?

....SS.....
                  9. Heb respect voor andermans mening, of auto. Smaken verschillen, maar hou het netjes.
                  nu kan ik ni meer volgen

Comment

• Da staat bij het reglement

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                        Da staat bij het reglement
                        ja, wss

maar wat staat die SS (van Simon) daar nu te doen ?

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door samgm
                              Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                              Da staat bij het reglement
                              ja, wss

maar wat staat die SS (van Simon) daar nu te doen ?
                              Ivm de vele foto's die Atenza post in het "Mooie foto's" -topic en hij nog steeds doet na al de reacties daarop ?

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• @ tdi130 : elke minuut terug dezelfde foto ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door samgm
                                        @ tdi130 : elke minuut terug dezelfde foto ?
                                        sorry maar kreeg altijd te lezen dat ik geen bericht kon plaatsen (terwijl het wel geplaatst werd) maar dat is nu opgelost
                                        en hiermee laat ik het MAZDA-LOVERS topic echt van start gaan met een heleboel foto's van de 323F, 6, MPV, RX-8 & RX-7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi130
                                          Oorspronkelijk geplaatst door samgm
                                          @ tdi130 : elke minuut terug dezelfde foto ?
                                          sorry maar kreeg altijd te lezen dat ik geen bericht kon plaatsen (terwijl het wel geplaatst werd) maar dat is nu opgelost
                                          en hiermee laat ik het MAZDA-LOVERS topic echt van start gaan met een heleboel foto's van de 323F, 6, MPV, RX-8 & RX-7
                                          yiehaaa

Comment

Working...
                                          X