Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAZDA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Weet er iemand de uitrusting van de speciale versie van de Mazda 3 E-Motion ??
    - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
    - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
      Weet er iemand de uitrusting van de speciale versie van de Mazda 3 E-Motion ??
      Kliknekeerhiere
      KLIK |&| KLAK

Comment

• THX
        - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
        - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• FILMPJE
          I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Zalig toch...

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
              Zalig toch...
              Cool.

Waar is dat en wat was je aan het doen?

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
                Cool.

Waar is dat en wat was je aan het doen?
                TVC Slalom in Tienen.
                We waren de lengte van het parkoers aan het controleren.

Comment

• Mazda Announces All-New Minivan for Japan, 'Mazda Biante'

HIROSHIMA, Japan—Mazda Motor Corporation today announced its newly developed eight-seat minivan, the Mazda Biante, which will go on sale in Japan during summer 2008.
                  The name ‘Biante’ was coined from the English word, ‘ambient,’ to create the impression of a unified interior space that contributes to an enjoyable and comfortable in-car experience for all the vehicle’s occupants.

Developed exclusively for the Japanese market, the Biante features best-in-class interior space, distinctive, athletic styling and superior dynamic performance. All of which provides the driver and passengers with a pleasing driving experience.

Further information and images are available on the Biante custom website (in Japanese only) at: http://www.biante.mazda.co.jp/pre/

Bron:Mazda.com

Comment

• Dat mogen ze in Japan houden.

Comment

• ²nd that! Hondslelijk!

Comment

• Mazda Madness schreef:

Volgens het korte persbericht is Biante afgeleid van 'ambient' en dat verwijst naar een comfortabel en ruim interieur. De auto biedt namelijk plaats aan 8 personen. Op de foto is de middelste bank naar achter geschoven. De schuifdeuren kunnen electrisch openen dicht.

Het exterieur is uhm.. bijzonder. De koplampen lopen opvallend ver naar achter en we vinden enkele elementen terug van andere Mazda's. Zo heeft de neus wel wat weg van de Japanse MPV, de velgen lijken zeer sterk op die van de Mazda3 GT-M, de spiegels lijken hetzelfde te zijn als van de Premacy en MPV en de portiergrepen zijn van hetzelfde ontwerp als de Mazda2 en Mazda6.

Nogmaals het bewijs dat elk continent toch anders is op gebied van smaak.
                        Nuja,'t zal vooral gebruikt moeten worden voor personenvervoer zeker? Taxibedrijven enzo....
                        KLIK |&| KLAK

Comment

• Ik denk dat ze in Japan sowieso wel redelijk zot lopen van dit soort auto's hoor.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                            Ik denk dat ze in Japan sowieso wel redelijk zot lopen van dit soort auto's hoor.
                            In Japan verkoopt elke auto, hoe hondslelijk die ook mag zijn. Maar veel heeft ook te maken met de autobelasting daar.

Comment

• Er komt een mazda 1 aan.
                              Zou ongeveer gelijk met de nieuwe 3 komen
                              Zoals meer merken komt ook Mazda met de ultieme stadsauto...
                              Nieuwsgierig wat dit gaat geven....
                              KLIK |&| KLAK

Comment

• Ik weet wel dat je hier al lang voor ijvert maar,....

In mijn ogen is dit na de nieuwe Mazda2 totaal overbodig. Een auto die nog kleiner en compacter is, daar pas ik liever voor, anders kom je uit op smart-toestanden.

En dan nog, in Japan rijd nu ook al een mazda rond die ook wel mazda1 zou kunnen genoemd worden (spianogedrocht ism suzuki), maar ook die moeten ze niet perse overbrengen hoor.

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Hier een Mazda die ze wél zouden mogen overbrengen, en waarvan ik het echt jammer vind dat ze dat sinds enkele jaren niet meer doen:
                                  MPV

Geef hem een Europese touch (vooral de snuit dan) en het is een pracht van een monovolume.

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
                                    Ik weet wel dat je hier al lang voor ijvert maar,....

In mijn ogen is dit na de nieuwe Mazda2 totaal overbodig. Een auto die nog kleiner en compacter is, daar pas ik liever voor, anders kom je uit op smart-toestanden.

En dan nog, in Japan rijd nu ook al een mazda rond die ook wel mazda1 zou kunnen genoemd worden (spianogedrocht ism suzuki), maar ook die moeten ze niet perse overbrengen hoor.
                                    Ik zou de Spiano geen Mazda 1 durven noemen. Daar is niets Zoom-Zoom aan.

Comment

• En toch blijf ik erbij dat er geen Mazda1 meer nodig is!

Dat ze de huidige Mazda2 niet Mazda1 hebben genoemd, vind ik dan wel weer een spijtige zaak...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Ik heb altijd gevraagd om van de nieuwe 2 een mazda 1 te maken.
                                        Kleiner hoeven ze voor mij nie
                                        sportiever was wel welkom
                                        maar nu verdwijnt er wel een zeer makkelijke en superpraktische kleine wagen uit het gamma waarvoor zeer zeker een markt was....
                                        Neen, van mij mogen ze die 1 laten voor wat hij is.
                                        Trouwens, mazda is momenteel een iets te duur merk om in dit segment mee te spelen....
                                        Of ze moeten terug in Spanje auto's gaan bouwen, maar die kans schat ik net onder het vriespunt.
                                        Hopelijk komt er een soort MPV variant van de 2, zoals de Fusion van de Fiesta was....
                                        Last edited by severijns; 16/05/2008, 22:56.
                                        KLIK |&| KLAK

Comment

• omdat het voor jullie niet kleiner moet, daarom niet voor een ander hé

Mazda1 zal in het segment 107-C1-Aygo-Seicento-Picanto enz... de strijd kunnen aangaan met een pak andere kleine wagentjes

Comment

Working...
                                          X