Weet er iemand de uitrusting van de speciale versie van de Mazda 3 E-Motion ??
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAZDA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenWeet er iemand de uitrusting van de speciale versie van de Mazda 3 E-Motion ??
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenZalig toch...
Waar is dat en wat was je aan het doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenCool.
Waar is dat en wat was je aan het doen?
We waren de lengte van het parkoers aan het controleren.
Comment
-
Mazda Announces All-New Minivan for Japan, 'Mazda Biante'
HIROSHIMA, Japan—Mazda Motor Corporation today announced its newly developed eight-seat minivan, the Mazda Biante, which will go on sale in Japan during summer 2008.
The name ‘Biante’ was coined from the English word, ‘ambient,’ to create the impression of a unified interior space that contributes to an enjoyable and comfortable in-car experience for all the vehicle’s occupants.
Developed exclusively for the Japanese market, the Biante features best-in-class interior space, distinctive, athletic styling and superior dynamic performance. All of which provides the driver and passengers with a pleasing driving experience.
Further information and images are available on the Biante custom website (in Japanese only) at: http://www.biante.mazda.co.jp/pre/
Bron:Mazda.com
Comment
-
Mazda Madness schreef:
Volgens het korte persbericht is Biante afgeleid van 'ambient' en dat verwijst naar een comfortabel en ruim interieur. De auto biedt namelijk plaats aan 8 personen. Op de foto is de middelste bank naar achter geschoven. De schuifdeuren kunnen electrisch openen dicht.
Het exterieur is uhm.. bijzonder. De koplampen lopen opvallend ver naar achter en we vinden enkele elementen terug van andere Mazda's. Zo heeft de neus wel wat weg van de Japanse MPV, de velgen lijken zeer sterk op die van de Mazda3 GT-M, de spiegels lijken hetzelfde te zijn als van de Premacy en MPV en de portiergrepen zijn van hetzelfde ontwerp als de Mazda2 en Mazda6.
Nogmaals het bewijs dat elk continent toch anders is op gebied van smaak.
Nuja,'t zal vooral gebruikt moeten worden voor personenvervoer zeker? Taxibedrijven enzo....
Comment
-
Ik denk dat ze in Japan sowieso wel redelijk zot lopen van dit soort auto's hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIk denk dat ze in Japan sowieso wel redelijk zot lopen van dit soort auto's hoor.
Comment
-
Ik weet wel dat je hier al lang voor ijvert maar,....
In mijn ogen is dit na de nieuwe Mazda2 totaal overbodig. Een auto die nog kleiner en compacter is, daar pas ik liever voor, anders kom je uit op smart-toestanden.
En dan nog, in Japan rijd nu ook al een mazda rond die ook wel mazda1 zou kunnen genoemd worden (spianogedrocht ism suzuki), maar ook die moeten ze niet perse overbrengen hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenIk weet wel dat je hier al lang voor ijvert maar,....
In mijn ogen is dit na de nieuwe Mazda2 totaal overbodig. Een auto die nog kleiner en compacter is, daar pas ik liever voor, anders kom je uit op smart-toestanden.
En dan nog, in Japan rijd nu ook al een mazda rond die ook wel mazda1 zou kunnen genoemd worden (spianogedrocht ism suzuki), maar ook die moeten ze niet perse overbrengen hoor.
Comment
-
Ik heb altijd gevraagd om van de nieuwe 2 een mazda 1 te maken.
Kleiner hoeven ze voor mij nie
sportiever was wel welkom
maar nu verdwijnt er wel een zeer makkelijke en superpraktische kleine wagen uit het gamma waarvoor zeer zeker een markt was....
Neen, van mij mogen ze die 1 laten voor wat hij is.
Trouwens, mazda is momenteel een iets te duur merk om in dit segment mee te spelen....
Of ze moeten terug in Spanje auto's gaan bouwen, maar die kans schat ik net onder het vriespunt.
Hopelijk komt er een soort MPV variant van de 2, zoals de Fusion van de Fiesta was....Last edited by severijns; 16/05/2008, 22:56.
Comment
Comment