Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAZDA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een nieuwe RX3 ??????????

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• RX7 2010?

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Die RX-7 hing al in de lucht zeker?

Hoe kom jij altijd aan die Japanse boekjes?
            I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
              Ik denk internet en andere forums.

Comment

Die RX-7 hing al in de lucht zeker?

Japanse boekskes komen uit Japan, maar tinternet kan ook helpen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                  Een nieuwe RX3 ??????????

Dit lijkt me al een oudere foto.

De RX-01 bovenaan is al uit 1996.

Lijkt me gebaseerd te zijn op de mx-5 waarvan in het begin het gerucht de ronde deed dat er ook een versie met stalen dak zou komen.
                  Een coupé dus.
                  Bleek achteraf om de Roadster-Coupe te gaan.

Hoe zeer ik een terugkeer van de MX3 zou op prijs stellen lijkt me dit er niet aan te komen.
                  Als een 3-deurs afgeleide van de huidige en de nieuwe 3 niet mogelijk is, lijkt me een coupé afgeleide ook niet in de pijplijn te zitten.
                  KLIK |&| KLAK

Comment

• Al iemand een kijkje gaan nemen op http://www.mazda-club.be ?
                    KLIK |&| KLAK

Comment

• Auto55.be schrijft het volgende:

Het nieuwe 3 haalt dezelfde krachttoer uit als de goed gesmaakte Mazda 2. Hoewel de nieuwe generatie 4,5 cm langer wordt dan het vorige model werd nog maar eens 10 kg aan gewicht gewonnen en worden er twee nieuwe motoren ingebouwd die 20 % minder verbruiken.

De direct ingespoten benzineversie is goed voor 150 pk en heeft een automatisch start-stop systeem van de jongste generatie. De turbodiesel is met zijn 185 pk de krachtigste van zijn klasse en dankt zijn lager verbruikt dankzij o.m. een zesgangwissel. Er komt naast de goed getekende vierdeurs ook een vijfdeurs hatchback. En volgend jaar komt er een kleine diesel van 140 pk die nauwelijks iets meer dan drie liter zou verbruiken. Een drieliter auto dus...
                      KLIK |&| KLAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
                        Al iemand een kijkje gaan nemen op http://www.mazda-club.be ?

Ja, maar aangezien ik hier al genoeg tijd verdoe...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Auto55.be schrijft het volgende:

Het nieuwe 3 haalt dezelfde krachttoer uit als de goed gesmaakte Mazda 2. Hoewel de nieuwe generatie 4,5 cm langer wordt dan het vorige model werd nog maar eens 10 kg aan gewicht gewonnen en worden er twee nieuwe motoren ingebouwd die 20 % minder verbruiken.

De direct ingespoten benzineversie is goed voor 150 pk en heeft een automatisch start-stop systeem van de jongste generatie. De turbodiesel is met zijn 185 pk de krachtigste van zijn klasse en dankt zijn lager verbruikt dankzij o.m. een zesgangwissel. Er komt naast de goed getekende vierdeurs ook een vijfdeurs hatchback. En volgend jaar komt er een kleine diesel van 140 pk die nauwelijks iets meer dan drie liter zou verbruiken. Een drieliter auto dus...
                          Ik denk dat ze op auto55.be de berichtgeving door elkaar klutsen. Dat gaat niet alleen over een Mazda2, maar eveneens de Mazda3 en de nieuwe Mazda6.

Comment

• Ford kondigde vandaag aan dat het 20% van z'n aandelen in Mazda verkoopt. De gelukkige nieuwe eigenaar is...Mazda zelf.

In een poging vers kapitaal te vinden, zal Ford z'n aandeel in Mazda verkleinen tot 13%. Daarmee slaat het twee vliegen in één klap. Niet alleen beschikken de Amerikanen zo over wat extra centen, ook de relatie die het ondertussen opbouwde met de Japanners blijft op die manier behouden.
                            Mazda koopt aandelen terug van Ford

Jullie mening?

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                              Ik denk dat ze op auto55.be de berichtgeving door elkaar klutsen. Dat gaat niet alleen over een Mazda2, maar eveneens de Mazda3 en de nieuwe Mazda6.
                              Ik begrijp je opmerking niet goed.
                              Dit bericht gaat enkel over de 3.
                              Of heb je het op de vergelijking qua gewichtsbesparing? Dat ze daar enkel vergelijken met de 2?

Want over die diesel, volgens de bron zou het echt wel over dezelfde 2.2 gaan die ze ook in de nieuwe 3 gaan steken.
                              En hiermee een van de sterkste diesels in zijn klasse zou worden.
                              KLIK |&| KLAK

Comment

Een vestzak-broekzak operatie.
                                Voor mazda maakt het niet zoveel uit, aangezien ze vrij veel vrijheid kregen van Ford om hun ding te doen.
                                KLIK |&| KLAK

Comment

Een vestzak-broekzak operatie.
                                  Voor mazda maakt het niet zoveel uit, aangezien ze vrij veel vrijheid kregen van Ford om hun ding te doen.
                                  Tja, you wonder why

Comment

• Voor de uitwisseling van technische onderdelen zal dit niet zoveel verschil hebben, vooral op designvlak zal mazda dus meer zijn ding mogen doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Tja, you wonder why

Piet piraatje, ik hoop dat je met de verkoop van uw Nissan een leven zal kunnen kopen?

Redelijk zielig, om een automerk op basis van persoonlijke, esthetische waarden af te breken.

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Ik begrijp je opmerking niet goed.
                                        Dit bericht gaat enkel over de 3.
                                        Of heb je het op de vergelijking qua gewichtsbesparing? Dat ze daar enkel vergelijken met de 2?

Want over die diesel, volgens de bron zou het echt wel over dezelfde 2.2 gaan die ze ook in de nieuwe 3 gaan steken.
                                        En hiermee een van de sterkste diesels in zijn klasse zou worden.
                                        Omdat de 2.2 diesel pas in de nieuwe 6 komt, dacht ik dat ze het over de 6 hadden, maar als ze die 2.2 diesel met 185pk dus ook in de 3 steken dan zeker een bommetje onder de diesels.

Comment

Piet piraatje, ik hoop dat je met de verkoop van uw Nissan een leven zal kunnen kopen?

Redelijk zielig, om een automerk op basis van persoonlijke, esthetische waarden af te breken.
                                          Je kan misschien eerst eens leren ze verstand te gebruiken alvorens hier te reageren.
                                          Wat ik wil zeggen is dat Mazda stukken beter bezig is dan Ford, het zou maar erg zijn moest Ford hun dan gaan vertellen hoe de boel te runnen ...

... zalig de armen van geest ....

Comment

Working...
                                          X