Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAZDA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomTOorspronkelijk geplaatst door AtenzaMazda RX-8 Mazdaspeed
Eens die concept een model is, zou die dan naar België komen?
Comment
-
RX-8 testdrive
Deze voormiddal een testrit gaan doen met de RX-8!!
Het was met de 192pk-versie. Zwart en met zwart-rood lederen interieur.
En met zomerbanden Dat was niet zo'n geweldig idee van dië garagist eigenlijk. Mijn broer is begonnen. Vertrokken in Leuven en zo richting opvelp. Langs de kleine baantjes. Zoals je weet was het vandaag nogal koud en plaatselijk nogal gladjes. Ergens een baan tussen de velden eens willen accelereren en de achterkant begon al lichtjes te dansen. Toen wisten we het ... het is glad. Wij dus rustigaan verder gereden af en toe eens wat in toeren jagen om dat heerlijke geluid van die wankelmotor te horen. Langs waar hij overal gereden is weet ik niet, ik zat daar goed op mijn gemak in die geweldige stoeltjes. Uiteindelijk komen we op een baantje ergens achter de luchthaven van Bovenchein. Dat konde zo zien ... spekglad! Beetje verder op die baan was ne rustige langen bocht naar rechts, wij daar tegen een vrij kalme 70km/h door en de achterkant schoof vanzelf rustig weg. Enkele kilometers verder ik achter het stuur gekropen. Even een klein stukje autostrade op, wel makkelijk dat die zo hoog in toeren gaat
Ik vond dat hij soms toch niet echt zeker aanvoelde. Het inschatten van de breedte is ook niet altijd even makkelijk.
Ik heb de indruk dat het een karretje is waarmee je op mooie, droge dagen mee rondrijd. Maar met dit weer moet je eigenlijk altijd op je hoede zijn. Onder de 3000 toeren is er echt niemand thuis, maar eens daarboven hangt hij wel aan de gas.
Hij verdient dus alle lof, enkel was het niet het ideale weer voor een kennismaking. Nuja, anders hang je er mss te veel het varken mee uit.
Helaas geen foto's want was mijn toestel vergeten.. Echt wel spijt van want we hebben terug gewisseld aan de rand van het meerdaalwoud net buiten heverlee waar alle struiken en bomen wit zagen, daar de zon wat op, met de RX8 schuin voor de houten omheining, wielen schuin, lichten aan ... Heerlijk
Voila, voor herhaling vatbaar, maar dan liefst eens in de zomer.
Comment
-
één vand e weinige dagen dat het nu echt glad ligt of toch gelegen heeft en dan effe ne Mazda RX8 gaan testen is wel om probleme vragen denk ik... zoiezo heeft de RX8 al op nat geen uitmuntende wegligging laat staan op ijzel en ijsplekken!Peugeot 307 Sw 1.4HDI
& BMW E36 318TDS Touring
Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg
Ode aan de eigen wagen!
Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blink360één vand e weinige dagen dat het nu echt glad ligt of toch gelegen heeft en dan effe ne Mazda RX8 gaan testen is wel om probleme vragen denk ik... zoiezo heeft de RX8 al op nat geen uitmuntende wegligging laat staan op ijzel en ijsplekken!
Comment
Comment