Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAZDA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
    Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
    Zijn dat spoilertje en die voorbumper opties bij Mazda?
    Ja, is het antwoord, het staat bij accesoires maar je moet er wel voor bijbetalen, dus een optie in mijn ogen.
    Maar, het is te verkrijgen bij de officiele mazda-verdeler, net zoals alle andere accesoires. Bij mazda noemen ze veel opties accesoires, zoals chroomaccentjes bijvoorbeeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT
      Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
      Ja, is het antwoord, het staat bij accesoires maar je moet er wel voor bijbetalen, dus een optie in mijn ogen.
      Maar, het is te verkrijgen bij de officiele mazda-verdeler, net zoals alle andere accesoires. Bij mazda noemen ze veel opties accesoires, zoals chroomaccentjes bijvoorbeeld.
      Dat doen alle Japanse automerken (Nissan, Subaru, Toyota, Mitsubishi Motors, ...) vele opties zien zijn als accessoires

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi130
        Oorspronkelijk geplaatst door TomT
        Dat doen alle Japanse automerken (Nissan, Subaru, Toyota, Mitsubishi Motors, ...) vele opties zien zijn als accessoires
        Ja? Dat wist ik niet, om de simpele reden dat ik nog nooit een optielijst van een andere japanse auto heb gezien. Maar hier in Europa noemen ze alles optie, eigenlijk wel beter vind ik, maarja, eens je het weet...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tdi130
          Oorspronkelijk geplaatst door TomT
          [/img]
          Ja? Dat wist ik niet, om de simpele reden dat ik nog nooit een optielijst van een andere japanse auto heb gezien. Maar hier in Europa noemen ze alles optie, eigenlijk wel beter vind ik, maarja, eens je het weet...
          Yep; vele Japanse autoconstructeurs doen dat; parkeersensoren, navigatiesystemen, airco, alu velgen, audio, ... allemaal accessoires... wel handig voor een korte optielijst

Comment

• Mooi Mazda3 reklamefilmpje

TTR2 Events - for Team building London, corporate events London, Team Building Exercises London, Team Building Activity London, Hertfordshire, Bedfordshire, Buckinghamshire. Team building days, team building activities, Themed parties, themed party London, themed events London, themed event parties, themed parties London, corporate team building, team building exercises, local team building london, corporate team building days london, team building UK.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Mazda5

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Mazdaspeed6

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
                      Nice pics atenza! Wanneer komen de 5 en de 6mps nu eigenlijk precies uit?

Comment

Nice pics atenza! Wanneer komen de 5 en de 6mps nu eigenlijk precies uit?
                        Dacht dat de Mazda6 MPS voorzien was voor april en de Mazda5 in de loop van september op de markt komt.

Comment

• Pics uit Essen? Ik vind die 6 MPS zó hot hé, op papier is hij misschien geen concurrent voor een E55 AMG of M3, moest ik het geld en de keuze hebben, er stond zo'n Mazda voor mijn deur met een stel mooie OZ's eronder en een high-performance exhaust system. Zeker weten
                          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Let's back Zoom-Zoom

Comment

• Toen 10 jaar geleden... de 323

Comment

• Sorry dat ik er even over begin, maar ik drukte per ongeluk op het begin van dit topic en ik vind het ronduit schandalig!
                                Ik zou destijds er een ban voor hebben gekregen, maar nu krijgen ze er blijkbaar nog bevoorrechtingen voor ook

Mazda doet het de laatste jaren zeer goed, en ook de oudere mazda's weet ik te appreciëren (rx-7 bijvoorbeeld)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                  Sorry dat ik er even over begin, maar ik drukte per ongeluk op het begin van dit topic en ik vind het ronduit schandalig!
                                  Ik zou destijds er een ban voor hebben gekregen, maar nu krijgen ze er blijkbaar nog bevoorrechtingen voor ook

Mazda doet het de laatste jaren zeer goed, en ook de oudere mazda's weet ik te appreciëren (rx-7 bijvoorbeeld)

Tjah, het begin in het Mazda topic.... het was meer bedoeld op Atenza want die postte nogal veel foto's en dat gaf nogal een serieus verkeerd effect...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matta
                                    mooie auto ... welk merk is dat ?
                                    Een postje van de allereerste pagina (ging over een foto van een Mazda 6). Amai, daar staat veel zever op hoor! Echt erg. De varkens!
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                      Een postje van de allereerste pagina (ging over een foto van een Mazda 6). Amai, daar staat veel zever op hoor! Echt erg. De varkens!
                                      Toen was het zo dat één grote puber wat op gang schoot en een heleboel kleine kleutertjes lekker meededen om toch maar sympathiek over te komen.

Comment

• juist gelijk den onze, alleen de dakrails ontbreken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn
                                          juist gelijk den onze, alleen de dakrails ontbreken
                                          Je weet toch waarvoor die dakrails dienen bij een break?

Om de bloemen en kransen aan te hangen

Comment

Working...
                                          X