Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAZDA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb dit al gepost bij advies, maar daar reageert geen hond op. Daarom deze vraag maar eens opnieuw gesteld aan Mazda liefhebbers.

Weet er soms iemand of de Europese versie van de mx-5 uit te rusten is met snelheidsregelaar? De Amerikaanse versie heeft dit standaard en de vraag is of men dit met originele onderdelen kan doen.

't Is trouwens belachelijk imo dat dit zelfs niet als optie te verkrijgen is.

Comment

• En waarom zou dit niet gaan?

Hebben ze mij toch bij aankoop voorgesteld, dus moet mogelijk zijn.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• bron:mazda.com

Comment

• Lancering in Japan van het facelift-model van de RX-8.

bron:mazda.com

Comment

Comment

Comment

• deze week zag ik een een nieuwe 6 rijden en ik zei: wat een vreemde velgen op die lexus . Toen ik dichterbij kwam zag ik dat het een nieuwe 6 is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                  deze week zag ik een een nieuwe 6 rijden en ik zei: wat een vreemde velgen op die lexus . Toen ik dichterbij kwam zag ik dat het een nieuwe 6 is
                  en jij noemt jezelf autokenner???

Grapje

Ter zitten idd in profiel gelijkaardige trekken in.
                  Diezelfde trekken vrees ik ook terug te gaan vinden in de nieuwe opel insignia of hoe gaat da beest noemen...
                  KLIK |&| KLAK

Comment

• Mazda2 Extreme dresses for the dirt

Meer foto...

Comment

• All-new Mazda2 Wins 2008 World Car of the Year Award

Leverkusen, 20th March 2008. The Mazda2 is the 2008 World Car of the Year (WCOTY). From an initial entry list of thirty-nine (39) new vehicles from all over the world, the overall 2008 WCOTY title was announced today (Thursday, March 20, 2008 ) at the New York International Auto Show. The Mazda2 (known as the Mazda Demio in Japan) edged out the Ford Mondeo and Mercedes-Benz C-Class to take the overall award.

Based on the recommendations of a design panel consisting of four highly respected world design experts, the Mazda2 was also voted by the jurors onto the short-list of top three design finalists, together with the Audi R8 and Volvo C30.

The WCOTY awards were officially launched in January 2004 and are initiated by, organized by, and conducted by automotive journalists from all over the world. A jury of 47 international automotive journalists selected the overall winner by secret ballot, based on their experience with each candidate as part of their professional work. The jury members constitute a balance of representation from Asia, Europe, North America, South America, as well as other parts of the world.

Since it first went on sale in 2003 in Europe, the Mazda2 has enjoyed widespread popularity due to its convenient size and superb storage and functionality. The second generation all-new Mazda2 commenced sales in Japan in July 2007, and soon drew attention thanks to its fun-to-drive, Zoom-Zoom driving dynamics, and the emphasis Mazda placed on the new generation’s desire for environmental and safety attributes and great design. The all-new Mazda2 reflects these emerging modern attitudes with stylish exterior design complemented by low running costs and excellent fuel economy, achieved by reducing the vehicle’s weight by approximately 100 kilograms.

“We are delighted that the 2008 World Car of the Year jury has chosen the all-new Mazda2 as their World Car of the Year,” said Dan Morris, Mazda’s senior managing executive officer in charge of Marketing, Sales and Customer Service. “This is wonderful recognition which Mazda2 car owners and Mazda employees alike can celebrate worldwide.“

“The all-new Mazda2 is exceeding our highest expectations, demonstrating it can compete and win against the best sub-compact cars in any market in the world and is earning glowing praise at home and globally, having also won a number of Car of the Year awards around the globe, including Austria, Belgium, Denmark, Greece, New Zealand, and the RJC Car of the Year award in Japan.”
                      Last edited by Jemme; 21/03/2008, 13:21. Reden: typo
                      Jm
                      http://www.roadsterclub.be

2017 Mazda 6 2.5 Skycruise Wagon

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Nog eens een bevestiging....

Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk Berichten
                        Based on the recommendations of a design panel consisting of four highly respected world design experts, the Mazda2 was also voted by the jurors onto the short-list of top three design finalists, together with the Audi R8 and Volvo C30.

ps: het is toch de R8 die het gehaald heeft in het design-segment, voor alle duidelijkheid
                        I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Ook bij ons komt de face-lift van de RX-8 eraan!

De productie van de huidige is ondertussen al een eindje stopgezet.
                          Of het helemaal dezelfde zal zijn als de Amerikaanse, zal pas later bekend worden gemaakt.

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Was gisteren wat aan het smurfen op het forum van miatanet en daar werd met zekerheid gemeld dat de MX-5 uitkomt als MPS-versie. Volgens een forumlid zou die min. 240pk krijgen en mogelijk zelfs 275pk. Eerste presentatie zou eind april zijn en marktintroductie eind 2008. De prijs zou in de VS rond de 28000k liggen wat volgens mij toch wel weinig is. Dit omdat de grote concurrent van de mx-5 (Pontiac Solstice) er een gelijkaardig prijskaartje heeft. Verwacht echter dat die in Europa toch min. rond de 35000€ komt te liggen.

Wat vinden jullie (mx-5 rijders) van dit nieuws en heeft zo'n wagen kansen op de Europese markt? Ik vrees dat veel mensen op het oude continent nog liever met een tweedehands slk, z4, tt ed. willen rondrijden dan met een nieuwe mx-5 mps. (geheel onterecht natuurlijk) Ik ben in elk geval al aan het sparen.

Comment

• Toch liever dat en een Mazda 3 voor de madam dan een Z4M hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                Toch liever dat en een Mazda 3 voor de madam dan een Z4M hoor
                                Ik denk inderdaad ook dat da gezonder zal zijn voor uw portefeuille.

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Vandaag voor de eerste keer irl de nieuwe 6 gezien. Nondedju dat is een knappe auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                    Vandaag voor de eerste keer irl de nieuwe 6 gezien. Nondedju dat is een knappe auto.
                                    ²²

Moest iedereen dat nu eens zo kunnen toegeven, maar helaas.....

Sommigen blijven janken dat ze liever in hun bmw zitten en dan denken dat ze meer waar krijgen voor hun geld....

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Ja maar ge kunt toch niet naar de golfclub of manege gaan met een simpel Mazdake. Stel u voor zeg, dan hoort ge er toch niet meer bij.

Comment

• dit vind ik nog altijd een heel leuke mazda 323...

in 2000 nog zwaar aan het overwegen om m'n toenmalige Astra op te volgen.

Comment

• Ik heb net het boekje van mazda in de bus gekregen. En echt, mazda is supergoed bezig!
                                          Drie modellen die me superhard aanspreken:

- Mazda 2 3-deurs 1.3 HP met 16" velgen
                                          - Mazda 6 break met 18" velgen (jammer genoeg is er nog geen zwaardere diesel beschikbaar dan de 2.0 met 140pk. Ik denk niet dat er nog een zwaardere komt eerlijk gezegd)
                                          - Mazda MX-5 met die 17" 10-spaaksvelgen

Comment

Working...
                                          X