Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAZDA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• ni mis die mazda, staat die daar maar ofzo, want ik zie geen nummerplaat
      "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Die staat mss te koop?

Comment

• staat (of stond, foto van paar weken geleden,sindsdien niet meer langsgeweest)
          TE KOOP

ja

Comment

• dan weet je toevallig geen prijs zeker ?
            ben 2 jaar geleden gaan kijken naar zo een model,
            maar dan wel Turbo II
            dit lijkt me de gewone te zijn.
            die Turbo 2 vroegen ze toen nog 11.000e voor
            auto was 9 jaar oud.
            Denk dat je het gewone model met wat geluk al kan vinden voor 5000€
            KLIK |&| KLAK

Comment

• Voor 3000 Euro ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ford Puma
                Volgens mij laat jij hier geen cabrio zien

Ik had het dus op de dakloze versies.
                Denk niet, hoop van wel, dat je een rx7 cabrio gaat vinden onder de 5000€
                toch niet voor een goed verzorgd model
                KLIK |&| KLAK

Comment

• mensjes

deze staat ook nog steeds te koop bij onze noorderburen :

MAZDA RX7 BI-TURBO 241PK Rotatiemotor

Opties :
                  ABS, Airbag bestuurder, Airconditioning, Alarmsysteem, CD Speler, Centrale deurvergrendeling afstandbediend, Cruise Control, Elektrisch bedienbare voorportierramen, Lederen bekleding, Lichtmetalen velgen, Stuurbekrachtiging, Sportstoelen, Elektrisch verstelbare spiegels, Open dak

gegevens :
                  1993, Kilometerstand 88600
                  13B 2-schijfs rotatiemotor met twee turbo s en intercooling, van 0-100 km in 5,3 seconden, topsnelheid 250 Km (begrensd), koppel 296 Nm bij 5000 tpm, 5,4 kil

prijs :

31.500 €
                  KLIK |&| KLAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns
                    mensjes

deze staat ook nog steeds te koop bij onze noorderburen :

MAZDA RX7 BI-TURBO 241PK Rotatiemotor

Opties :
                    ABS, Airbag bestuurder, Airconditioning, Alarmsysteem, CD Speler, Centrale deurvergrendeling afstandbediend, Cruise Control, Elektrisch bedienbare voorportierramen, Lederen bekleding, Lichtmetalen velgen, Stuurbekrachtiging, Sportstoelen, Elektrisch verstelbare spiegels, Open dak

gegevens :
                    1993, Kilometerstand 88600
                    13B 2-schijfs rotatiemotor met twee turbo s en intercooling, van 0-100 km in 5,3 seconden, topsnelheid 250 Km (begrensd), koppel 296 Nm bij 5000 tpm, 5,4 kil

prijs :

31.500 €
                    Daar is maar één woord voor: WHOW! (zie foto)

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

dan weet je toevallig geen prijs zeker ?
                      Ben er vandaag nog eens speciaal langsgefietst : 't is de 170 PK versie
                      Elektrisch bediend dak
                      Airco
                      Cruise Control
                      Alarm
                      Nieuwe banden en uitlaat
                      Altijd onderhoud gehad om de 5000 km
                      bouwjaar 1990

Volledig in orde voor de keuring

Prijs : Overeen te komen ......

nu ben ik wel vergeten hoeveel km, ie had... heb daar vandaag niet op gelet......

als er echt iemand geinteresseerd is, ik heb tel.nr en mail-adres,

Comment

Denk dat je het gewone model met wat geluk al kan vinden voor 5000€
                        Ik ben hier op afgegaan.

Comment

• All-New Mazda MX-5 UK Pricing

Mazda MX-5 1.8i 125ps
                          £15,600 OTR

Mazda MX-5 1.8i 125ps with Option Pack
                          £16,400 OTR

Mazda MX-5 2.0i 160ps
                          £16,600 OTR

Mazda MX-5 2.0i 160ps with Option Pack
                          £17,400 OTR

Mazda MX-5 2.0i Sport
                          £18,900 OTR

Mazda MX-5 2.0i Special Edition Launch Model
                          £19,995 OTR

All-New Mazda MX-5 Specification at-a-glance

Mazda MX-5 1.8i 126ps – 5-speed manual transmission, driver and passenger airbag, 16" steel wheels, vinyl soft top, Anti-lock Braking System, alarm and immobiliser, ISOFIX child seat anchorages, body-coloured bumpers, electric/heating mirrors, power steering, electric front windows, electric aerial, radio, single CD player, remote central door locking with deadlocks, Jack Knife Key, aero board.

Mazda MX-5 1.8i 126ps with Option Pack – Specification over 1.8i: two extra speakers (4-6), cloth soft top, leather steering wheel/gear knob and handbrake lever, stainless steel scuff plates, 16" alloy wheels and steering wheel audio controls.

Mazda MX-5 2.0i 160ps – Specification over 1.8i: side airbags, limited slip differential, Dynamic Stability Control (DSC) and Traction Control System (TCS). NB 2.0i model does not include: two extra speakers (4-6), cloth soft top, leather steering wheel/gear knob and handbrake lever, stainless steel scuff plates, 16" alloy wheels.

Mazda MX-5 2.0i 160ps with Option Pack – Specification over 2.0i model: two extra speakers (4-6), cloth soft top, leather steering wheel/gear knob and handbrake lever, stainless steel scuff plates, 16" alloy wheels and steering wheel audio controls.

Mazda MX-5 2.0i Sport 160ps – Specification over 2.0i: heated leather seats, front fog lights, suspension strut bar, Bilstein suspension, 17" alloy wheels, 6-speed transmission.

Mazda MX-5 2.0i 160ps Special Edition Launch Model – Specification over 2.0i Sport: unique exterior metallic colour Velocity Red, headlamp bezel in body colour, bright paint on front grille surround, silver polished front pillar, silver painted side indicator ring, silver painted fog lamp cover, silver painted outer door handles, special design 17" alloys, heated red/black leather seats, red door trim inserts, aluminium door trim switch bezels, aluminium inner door handle, aluminium look centre panel, serial number on rear console, silver painted meter ring, BOSE® audio, 6 CD changer, climate controlled air conditioning.

bron : http://www.japanesecarfans.com/
                          - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                          - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vertigo
                            staat (of stond, foto van paar weken geleden,sindsdien niet meer langsgeweest)
                            TE KOOP

ja
                            die stond daar gisteren ook nog, maar ook niet op de prijs gelet... K vind het wel ne schone !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peterke
                              die stond daar gisteren ook nog, maar ook niet op de prijs gelet... K vind het wel ne schone !
                              alles lezen he Peterke , paar postjes terug : ben er nog eens langs gefietst : prijs overeen te komen

Comment

• OK, de prijzen van de nieuwe MX5 zijn min of meer bekend. Volgens de volgende site gaat het instapmodel net geen miljoen oude Belgische franken kosten. www.mx5liveit.co.uk

Ik weet wel niet hoe de kostprijzen verschillen in Groot-Brittanië met die van België, misschien dat hij dan nog een beetje goedkoper uitvalt. Wat wel tegenvalt is dat lichtmetalen velgen niet standaard zijn.

Edit: ik dacht dat ik dit topic regelmatig nalas, ik wist niet dat deze info hier al gedrukt stond.

Comment

• er rijdt zo bij ons in moorslede een mazda 323F rond

en die man spaart al zijn centjes bijéén om iedere maand iets nieuws aan die wagen te hangen

de kadett van hiernaast is een perfecte limousine vergeleken daarmee

die wagen is vuil tot en met:

het is een fel snotgroene auto

de voorspoiler en achterspoiler en zijschorten zijn in vaalwit met strepen vuiligheid (wss olie)

de motorkap is van een nog vuiler wit

er hangt nu al een FELGELE COSWORTH-spoiler op

er staan 14-duimers ofzo onder

enfin
                                  kzal er es een uitgebreide fotoreportage van maken, als ik hem nog es zie

Comment

• Gij trekt precies wel marginale auto's aan?

Comment

• moorslede hé

Comment

• Mazda België heeft de prijzen van de nieuwe 5 bekend gemaakt

http://www.mazda.be/new/_nl/modellen...letter2/nl.htm

Als ik die lijst zo bekijk, dan heb ik zo het gevoel dat de nieuwe 5 niet zo goed zal verkopen. Ik vrees voor de 6

da zijn kiekes daar in Bornem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi130
                                          Mazda België heeft de prijzen van de nieuwe 5 bekend gemaakt

http://www.mazda.be/new/_nl/modellen...letter2/nl.htm

Als ik die lijst zo bekijk, dan heb ik zo het gevoel dat de nieuwe 5 niet zo goed zal verkopen. Ik vrees voor de 6

da zijn kiekes daar in Bornem
                                          Zo overdreven is dat nu toch ook niet. Kijk eens wat een standarduitrusting je hebt en wat een korte optielijst. Je krijgt dus een complete wagen en niet zoals bij de duitsers een basismodel met een telefoonboek als optielijst erbij.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Working...
                                          X