Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAZDA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ni mis die mazda, staat die daar maar ofzo, want ik zie geen nummerplaat"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford Puma
Ik had het dus op de dakloze versies.
Denk niet, hoop van wel, dat je een rx7 cabrio gaat vinden onder de 5000€
toch niet voor een goed verzorgd model
Comment
-
mensjes
deze staat ook nog steeds te koop bij onze noorderburen :
MAZDA RX7 BI-TURBO 241PK Rotatiemotor
Opties :
ABS, Airbag bestuurder, Airconditioning, Alarmsysteem, CD Speler, Centrale deurvergrendeling afstandbediend, Cruise Control, Elektrisch bedienbare voorportierramen, Lederen bekleding, Lichtmetalen velgen, Stuurbekrachtiging, Sportstoelen, Elektrisch verstelbare spiegels, Open dak
gegevens :
1993, Kilometerstand 88600
13B 2-schijfs rotatiemotor met twee turbo s en intercooling, van 0-100 km in 5,3 seconden, topsnelheid 250 Km (begrensd), koppel 296 Nm bij 5000 tpm, 5,4 kil
prijs :
31.500 €
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijnsmensjes
deze staat ook nog steeds te koop bij onze noorderburen :
MAZDA RX7 BI-TURBO 241PK Rotatiemotor
Opties :
ABS, Airbag bestuurder, Airconditioning, Alarmsysteem, CD Speler, Centrale deurvergrendeling afstandbediend, Cruise Control, Elektrisch bedienbare voorportierramen, Lederen bekleding, Lichtmetalen velgen, Stuurbekrachtiging, Sportstoelen, Elektrisch verstelbare spiegels, Open dak
gegevens :
1993, Kilometerstand 88600
13B 2-schijfs rotatiemotor met twee turbo s en intercooling, van 0-100 km in 5,3 seconden, topsnelheid 250 Km (begrensd), koppel 296 Nm bij 5000 tpm, 5,4 kil
prijs :
31.500 €
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijnsdan weet je toevallig geen prijs zeker ?
Elektrisch bediend dak
Airco
Cruise Control
Alarm
Nieuwe banden en uitlaat
Altijd onderhoud gehad om de 5000 km
bouwjaar 1990
Volledig in orde voor de keuring
Prijs : Overeen te komen ......
nu ben ik wel vergeten hoeveel km, ie had... heb daar vandaag niet op gelet......
als er echt iemand geinteresseerd is, ik heb tel.nr en mail-adres,
Comment
-
All-New Mazda MX-5 UK Pricing
Mazda MX-5 1.8i 125ps
£15,600 OTR
Mazda MX-5 1.8i 125ps with Option Pack
£16,400 OTR
Mazda MX-5 2.0i 160ps
£16,600 OTR
Mazda MX-5 2.0i 160ps with Option Pack
£17,400 OTR
Mazda MX-5 2.0i Sport
£18,900 OTR
Mazda MX-5 2.0i Special Edition Launch Model
£19,995 OTR
All-New Mazda MX-5 Specification at-a-glance
Mazda MX-5 1.8i 126ps – 5-speed manual transmission, driver and passenger airbag, 16" steel wheels, vinyl soft top, Anti-lock Braking System, alarm and immobiliser, ISOFIX child seat anchorages, body-coloured bumpers, electric/heating mirrors, power steering, electric front windows, electric aerial, radio, single CD player, remote central door locking with deadlocks, Jack Knife Key, aero board.
Mazda MX-5 1.8i 126ps with Option Pack – Specification over 1.8i: two extra speakers (4-6), cloth soft top, leather steering wheel/gear knob and handbrake lever, stainless steel scuff plates, 16" alloy wheels and steering wheel audio controls.
Mazda MX-5 2.0i 160ps – Specification over 1.8i: side airbags, limited slip differential, Dynamic Stability Control (DSC) and Traction Control System (TCS). NB 2.0i model does not include: two extra speakers (4-6), cloth soft top, leather steering wheel/gear knob and handbrake lever, stainless steel scuff plates, 16" alloy wheels.
Mazda MX-5 2.0i 160ps with Option Pack – Specification over 2.0i model: two extra speakers (4-6), cloth soft top, leather steering wheel/gear knob and handbrake lever, stainless steel scuff plates, 16" alloy wheels and steering wheel audio controls.
Mazda MX-5 2.0i Sport 160ps – Specification over 2.0i: heated leather seats, front fog lights, suspension strut bar, Bilstein suspension, 17" alloy wheels, 6-speed transmission.
Mazda MX-5 2.0i 160ps Special Edition Launch Model – Specification over 2.0i Sport: unique exterior metallic colour Velocity Red, headlamp bezel in body colour, bright paint on front grille surround, silver polished front pillar, silver painted side indicator ring, silver painted fog lamp cover, silver painted outer door handles, special design 17" alloys, heated red/black leather seats, red door trim inserts, aluminium door trim switch bezels, aluminium inner door handle, aluminium look centre panel, serial number on rear console, silver painted meter ring, BOSE® audio, 6 CD changer, climate controlled air conditioning.
bron : http://www.japanesecarfans.com/- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
OK, de prijzen van de nieuwe MX5 zijn min of meer bekend. Volgens de volgende site gaat het instapmodel net geen miljoen oude Belgische franken kosten. www.mx5liveit.co.uk
Ik weet wel niet hoe de kostprijzen verschillen in Groot-Brittanië met die van België, misschien dat hij dan nog een beetje goedkoper uitvalt. Wat wel tegenvalt is dat lichtmetalen velgen niet standaard zijn.
Edit: ik dacht dat ik dit topic regelmatig nalas, ik wist niet dat deze info hier al gedrukt stond.
Comment
-
er rijdt zo bij ons in moorslede een mazda 323F rond
en die man spaart al zijn centjes bijéén om iedere maand iets nieuws aan die wagen te hangen
de kadett van hiernaast is een perfecte limousine vergeleken daarmee
die wagen is vuil tot en met:
het is een fel snotgroene auto
de voorspoiler en achterspoiler en zijschorten zijn in vaalwit met strepen vuiligheid (wss olie)
de motorkap is van een nog vuiler wit
er hangt nu al een FELGELE COSWORTH-spoiler op
er staan 14-duimers ofzo onder
enfin
kzal er es een uitgebreide fotoreportage van maken, als ik hem nog es zie
Comment
-
Mazda België heeft de prijzen van de nieuwe 5 bekend gemaakt
http://www.mazda.be/new/_nl/modellen...letter2/nl.htm
Als ik die lijst zo bekijk, dan heb ik zo het gevoel dat de nieuwe 5 niet zo goed zal verkopen. Ik vrees voor de 6
da zijn kiekes daar in Bornem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi130Mazda België heeft de prijzen van de nieuwe 5 bekend gemaakt
http://www.mazda.be/new/_nl/modellen...letter2/nl.htm
Als ik die lijst zo bekijk, dan heb ik zo het gevoel dat de nieuwe 5 niet zo goed zal verkopen. Ik vrees voor de 6
da zijn kiekes daar in Bornem
Comment
Comment