Oorspronkelijk geplaatst door Mazda-ontwerper Peter Birtwhistle
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAZDA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk BerichtenVorig jaar achteruit gereden tegen een paaltje en men achterbumper naar de zak. Heeft de verzekering 780 euro gekost, inclusief een vervangwagen voor 2 dagen (kan ook 3 zijn). 't Zal wel sollen kosten.
Comment
-
-
Zo een identieke zou ik wel willen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenDan zal je die toch moeten invoeren vanuit Amerika.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenDan zal je die toch moeten invoeren vanuit Amerika.
Mooie kleurencombinatie gewoonweg!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
Comment
-
-
Haast u maar voordat de zomer voorbij is. Alhoewel, ik heb het meeste met m'n mx5'kes open gereden buiten het zomerseizoen. Heb zelfs al een paar keer in de sneeuw open gereden, toch wel een aparte ervaring. Mensen keken mij aan alsof ik een schroef los had zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenHaast u maar voordat de zomer voorbij is. Alhoewel, ik heb het meeste met m'n mx5'kes open gereden buiten het zomerseizoen. Heb zelfs al een paar keer in de sneeuw open gereden, toch wel een aparte ervaring. Mensen keken mij aan alsof ik een schroef los had zitten.
De mooiste momenten om met het dak open te rijden zijn , voor mij dan , tijdens een zwoele zomernacht en in de herfst .zalig die herfstgeuren tijdens het rijden .
- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
Comment