Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAZDA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
    Ik denk er sterk aan een 2 te kopen, zijn er mensen die hebben ervaring met deze auto?
    Het zou een 5 deurs worden in sport uitvoering.
    Is er veel verschil tussen de 86kp en de 103pk?
    Ik heb enkel met de 1.3HP gereden, 86pk dus. Gaat deftig vooruit, en kan zeker z'n mannetje staan in het verkeer. Ga je vaak met meer dan 2 personen op de baan zijn met eventueel wat bagage zou ik voor de 1.5 met 103pk gaan. Dan ga je nooit het gevoel hebben van 'nu moet ik echt pushen om vooruit te gaan'.
    Ik las dat je ook het SAP-pack zou nemen? Zalig! Die 16" velgen icm SAP maken de auto echt knap en sportief! Good choice!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      Gaat deftig vooruit, en kan zeker z'n mannetje staan in het verkeer. Ga je vaak met meer dan 2 personen op de baan zijn met eventueel wat bagage zou ik voor de 1.5 met 103pk gaan. Dan ga je nooit het gevoel hebben van 'nu moet ik echt pushen om vooruit te gaan'.
      Ik las dat je ook het SAP-pack zou nemen? Zalig! Die 16" velgen icm SAP maken de auto echt knap en sportief! Good choice!
      Hier kan ik niets aan toevoegen.

Behalve het feit dat je niet mag vergeten dat bij kleinere auto's ook uitmaakt of je met airco rijdt. Dus als je van plan bent constant met airco te rijden, met 2 passagiers, zou ik de 1.5 verkiezen.

Maar het is uiteraard jouw keuze.
      I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• wie gelooft dit http://www.autozone.be/auto_j2ee/gg/...c&locale=nl_BE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten

Dan vind ik deze ook vrij raar: http://www.autozone.be/auto_j2ee/gg/pag/a_detail.jsp?pActief=occ&locale=nl_BE&pZoekId=2199 702

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Na even gereageerd te hebben op de advertentie krijg ik dit terug:

Dear sir,
            I am selling this car in private (not a company).The car it is in
            excellent conditions and never been in an accident and all the taxes are
            paid. It is a left hand drive car.The vehicle is very well kept, I mean
            only in my own garage, it has no scratches,never been involved in
            accidents or required any repairs,real photos, real Km, all parts are
            original.I'm the original owner of the car.Here are more details about the car:
            -The final price will be EUR7000.00 in this price all the shipping
            taxes and customer duties are included.
            -With the car you will receive the European Warranty and the European
            Workshop paper. So you won't have any problem registering the car in
            your country.
            -You will receive the car along with all the papers and receipts that
            you need to register it in your name.This car has german papers, if this
            is easyer for you.
            I would prefer to use english as way of comunication
            Thank you!

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Voila.

Een buitenkansje.
              Je gaat akkoord, krijgt mooie papieren opgestuurd maar omdat ze niet in het zak willen gezet worden, vragen ze natuurlijk een voorschot.

Je betaald natuurlijk graag die 2500 euro op voorhand, want 7000 euro voor zo een RX8 is zowat de helft van wat je hier in een garage zou betalen.

En na maanden wachten hoor je niks meer en ben je die 2500 euro kwijt.
              Leuke verdienste, zeker als je ca 1 persoon per week kan overtuigen.
              ...
              KLIK |&| KLAK

Comment

• Het feit dat het vol schrijffouten staat, maakt het ook al verdacht...

Kun je dit nergens reporten ofzo?

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Comment

• Ik vond de pré-facelift mooier.
                    Het interieur ziet er wel beter uit, maar de snoet van de vorige was imo een stukje beter.

Comment

Ik vond de pré-facelift mooier.
                      Het interieur ziet er wel beter uit, maar de snoet van de vorige was imo een stukje beter.
                      Zo denk ik er ook over. 't Was een veel eleganter, subtieler pakket. De oude zetels waren eigenlijk ook mooier, met die rotor.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                        Zo denk ik er ook over. 't Was een veel eleganter, subtieler pakket. De oude zetels waren eigenlijk ook mooier, met die rotor.
                        Jep, deze zullen waarschijlijk wel beter zitten, maar die vorige hadden dat schitterende detail!
                        Rotary Engine...

Comment

• TomT, zat jij vandemorgend soms in de file op de E17 vlak voor de Kennedytunnel om 8u05?

Heb zelfs fotoke genomen, maar mijn gsm en pc kunnen elkaar niet goed af.

Comment

• Jazeker, dat zal ik geweest zijn!
                            Jij was met de camionet?

Comment

Jazeker, dat zal ik geweest zijn!
                              Jij was met de camionet?
                              Jup, grote Sprinter, zat precies toch jonge gast achter het stuur en knappe Mazda. Nummerplaat begon met B, de rest zal ik niet vermelden zeker

Comment

• That's me!
                                Ik kan me wel niet direct een sprinter voor de geest halen. Kom je er vaak rond dat uur? Ik hou m'n ogen open.

Comment

• Goh, niet bepaald infeite, meestal ben ik geladen in Wondelgem rond 7u10 en dan daarna vertrek ik, maar dat kan A'pen, Brussel zijn waar ik dan in de file staat. W-vl gaat zo goed als altijd vlot

En ja, Sprinter valt niet echt op é, tis wel grote uitvoering, maar zo rijden er uiteindelijk ook genoeg rond...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Dat zou nog iets voor u zijn

Een witte MX5 van de eerste generatie met witte Speedlines en een hardtop. Wel een beetje lager dan deze natuurlijk.

Comment

• Witte speedlines
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Roadster + rolkooi = vet
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Working...
                                          X