Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAZDA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Je kan misschien eerst eens leren ze verstand te gebruiken alvorens hier te reageren.
    Wat ik wil zeggen is dat Mazda stukken beter bezig is dan Ford, het zou maar erg zijn moest Ford hun dan gaan vertellen hoe de boel te runnen ...

... zalig de armen van geest ....

Dan had ik je verkeerd begrepen.

Het waren je vorige posts die mijn visie op jouw post hebben beïnvloed. Dus mag je me niet kwalijk nemen dat ik het anders had opgevat.
    I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      Voor de uitwisseling van technische onderdelen zal dit niet zoveel verschil hebben, vooral op designvlak zal mazda dus meer zijn ding mogen doen.
      Dat mag mazda al doen sinds de eeuwwisseling.
      De invloeden van Ford vanaf half jaren 90 waren geen succes, en dat zagen ze zowel bij Mazda als bij Ford in.
      Vandaar dat Mazda al langer zijn eigen koers vaart en enkel onderdelen gebruikt die ze willen gebruiken.
      De 1.6 die samen met PSA gemaakt is door Ford is een goede motor en wordt ook door mazda gebruikt.
      De 2.0 van Ford zal ook wel een goede motor zijn en het zou logisch geweest zijn mocht mazda die gebruikt hebben voor de 6.
      Dat deden ze dus niet.

Natuurlijk zijn er bepaalde modellen die door Ford of Mazda getekend zijn en met een andere badge verkocht zijn op bepaalde markten. Dat is zo.

Het valt me trouwens op dat de Mazda 2 meer en meer in het straatbeeld terug te vinden is.
      Duidelijk een juiste beslissing van Mazda....
      KLIK |&| KLAK

Comment

• Lekker

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Nice, alleen... de velgen zijn niet mijn ding.
          Ze lijken ook klein op die laatste foto, al denk ik dat het toch 18" moet zijn.
          2008 Opel Corsa 1.7CDTI
          2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Denk 17
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Denk ook dat het 17ers zijn, mag een maatje groter ja.
              Maar ik vind het wel een knappe velg.
              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• New Mazda6 Coupe en Cabrio

Its hard to believe that the new lithely handsome Mazda6 is failing to set it’s Japanese home market on fire – but that appears to be the case, with sales falling short of expectations. The Japanese know the Mazda6 as the Atenza, or maybe we know their Atenza as the Mazda6… Whatever the case, they just aren’t overly keen on the sedan and wagon variant that has received wide ranging acclaim in Australia.
                Rather than panic, Mazda is reported to have whipped up a fix in the form of a Coupe and Cabriolet version of the Atenza, in addition to a high-performance Mazdaspeed Atenza.
                According to 7Tune, Mazda are modeling the Atenza range on BMW’s 3-Series range and the new models will mirror the current 3-Series line-up consisting of a sedan, wagon, convertible, coupe and a high-performance model. Mazda are even looking to bring their build quality up to the Bavarian’s level – which it surely wouldn’t far off now.

Will we see the Mazda6 Coupe and Cabriolet in Australia? Maybe…and there a possibility that the odds can be increased. Anyone looking to buy the new Mazda6 (and who could blame you) should hold off. Mazda will think the sedan and wagons are duds and ship the Coupe and Cabriolet straight over! Or at least that’s how it works in Japan…

Bron: www.themotorreport.com

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                  New Mazda6 Coupe en Cabrio

Its hard to believe that the new lithely handsome Mazda6 is failing to set it’s Japanese home market on fire – but that appears to be the case, with sales falling short of expectations. The Japanese know the Mazda6 as the Atenza, or maybe we know their Atenza as the Mazda6… Whatever the case, they just aren’t overly keen on the sedan and wagon variant that has received wide ranging acclaim in Australia.
                  Rather than panic, Mazda is reported to have whipped up a fix in the form of a Coupe and Cabriolet version of the Atenza, in addition to a high-performance Mazdaspeed Atenza.
                  According to 7Tune, Mazda are modeling the Atenza range on BMW’s 3-Series range and the new models will mirror the current 3-Series line-up consisting of a sedan, wagon, convertible, coupe and a high-performance model. Mazda are even looking to bring their build quality up to the Bavarian’s level – which it surely wouldn’t far off now.

Will we see the Mazda6 Coupe and Cabriolet in Australia? Maybe…and there a possibility that the odds can be increased. Anyone looking to buy the new Mazda6 (and who could blame you) should hold off. Mazda will think the sedan and wagons are duds and ship the Coupe and Cabriolet straight over! Or at least that’s how it works in Japan…

Bron: www.themotorreport.com
                  Op een nieuwe 6 coupé roep ik al lang. MX6 was indertijd een leuke, sportieve wagen.
                  Een cabrio zou ik liever zien komen op basis van de 3, samen met een break.
                  Jongeren lijken, zeker in Europa, Mazda terug te leren kennen door de 2. De volgende stap van de 2 kan de 3 zijn. Als deze al komt in 3 deursversie, wat nog steeds niet officieel bevestigd is, en als break voor jonge gezinnen en de lease-markt.

Ik denk dat, ten tijde van moeilijke financiële problemen, Mazda beter meer geld kan steken in het maken van mass-volume cars dan een 6 atenza cabrio...
                  KLIK |&| KLAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                    New Mazda6 Coupe
                    Ik heb zijn bedovergrootvader in bezit.

Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
                    Ik denk dat, ten tijde van moeilijke financiële problemen, Mazda beter meer geld kan steken in het maken van mass-volume cars dan een 6 atenza cabrio...

Genre vorige generatie Mazda2 ??

Liever niet!

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
                      Ik heb zijn bedovergrootvader in bezit.

Genre vorige generatie Mazda2 ??

Liever niet!
                      Als de vorige 2 goedkoop in ontwikkeling was en goed genoeg verkocht om winst te maken, dan heb ik liever dat ze in deze moeilijke tijden (ook voor Mazda) zulke modellen maken dan modellen waar ze hun broek aan scheuren.

Nu, qua ontwikkeling zal het voor een coupe hopelijk nog wel meevallen.
                      Een cabrio zal al iets duurder zijn.

Maar financieel gezien lijkt mazda mij meer baat te hebben bij een Mazda 3 3-deurs en break. Desnoods een 3 cabrio.
                      KLIK |&| KLAK

Comment

• Ik wacht echt op de nieuwe mazda 6 mps. Alle als die komt teminste.

Comment

• En die nieuwe 3 is ook niet mis om eerlijk te zijn. hé!!

Comment

• Welkom Gwen
                            Fijn dat ook jij wacht op een nieuwe 6 en de nieuwe 3 best weet te pruimen.
                            Let wel, voor alle specifieke modellen zijn er aparte topics voorzien.
                            KLIK |&| KLAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
                              Welkom Gwen
                              Fijn dat ook jij wacht op een nieuwe 6 en de nieuwe 3 best weet te pruimen.
                              Let wel, voor alle specifieke modellen zijn er aparte topics voorzien.
                              Aa zo mercikes voor het even te vertellen e!!

Comment

• Welkom Gwen!

Leuk om er nog een Mazda-minded persoon bij te krijgen.

Met wat rijd je zelf?

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
                                  Welkom Gwen!

Leuk om er nog een Mazda-minded persoon bij te krijgen.

Met wat rijd je zelf?
                                  Ik heb zelf nog geen wagen, ik rijd met die van mijn ouders natuurlijk. Wij hebben een mazda premacy en een volkswagen golf plus.

Maar als ik geld genoeg zou hebben zou ik graag een mazda 3 mps kopen. Mazda's zijn echt zalige wagens!!!

Comment

• Tof
                                    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Of de nieuwe 2.5 liter benzine mazda 6 zou ik ook wel willen. In het mooie sparkling black. Echt heel mooi !!!

Comment

• Amaai, mazda werd hier nog al afgebroken. Hier kan ik niet met lachen eerlijk gezegt !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gwen Bekijk Berichten
                                          Amaai, mazda werd hier nog al afgebroken. Hier kan ik niet met lachen eerlijk gezegt !!
                                          Welkom op het Pee&Weee-forum.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Working...
                                          X