Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAZDA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Comment

Comment

• Mooi inderdaad, maar velgen in de koetswerkkleur zouden deze wagen inderdaad helemaal AF maken

Comment

• Op de fotos van overdag ziet het er beter uit maar toch niet volledig mijn ding.

Comment

• Mmja, overdag is het wel een beetje beter !!

Comment

• Hallo, ben hier nieuw, ik rijdt namelijk in een knalrode mazda3 van 2007.
                Ik zou graag dit jaar een BT-50 willen kopen, maar zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben? Op het net vindt je niet zoveel reacties daarover.
                Alvast bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vince79 Bekijk Berichten
                  Hallo, ben hier nieuw, ik rijdt namelijk in een knalrode mazda3 van 2007.
                  Ik zou graag dit jaar een BT-50 willen kopen, maar zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben? Op het net vindt je niet zoveel reacties daarover.
                  Alvast bedankt

Niet over twijfelen. Blijft rijden door weer en wind.
                  typische betrouwbaarheid van mazda...
                  KLIK |&| KLAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
                    Niet over twijfelen. Blijft rijden door weer en wind.
                    typische betrouwbaarheid van mazda...

Dank u voor de goede raad. Ben trouwens nog altijd aan het twijfelen tss BT-50 & Mazda6 Break, echt niet makkelijk.
                    Alle reacties zijn welkom.

Comment

• Doe een testrit met beide en de keuze zal snel gemaakt zijn. Een pick-up kan nog steeds niet tippen aan een berline/break, onlangs de verbeteringen van de laatste generatie.

De nieuwe 6 is één van de knapste wagens van het moment aan een redelijke prijs. Betere motor, comfortabeler, zuiniger, goede wegligging...... Allemaal zaken die de BT-50 moet ontberen.

Comment

• Waarom zou jij kiezen voor een BT-50?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                          Waarom zou jij kiezen voor een BT-50?

Wsl de fiscale aftrekbaarheid.

Comment

• Gaan voor de mazda 6 !!!

Comment

• Hey, ik zou voor de BT-50 gaan omdat ik waarschijnlijk dit jaar zelfstandig wil worden, en daarmee is de ruimte wel welkom. De mazda6 is allessinds veel luxueuzer en mooi.

Comment

Hey, ik zou voor de BT-50 gaan omdat ik waarschijnlijk dit jaar zelfstandig wil worden, en daarmee is de ruimte wel welkom. De mazda6 is allessinds veel luxueuzer en mooi.
                                Wachten op de vernieuwde CX7?

Ook leverbaar met de nieuwe 2.2 diesel in een interessante 163pk uitvoering.
                                Of kan er als zelfstandige geen CX9 vanaf (laten overkomen uit de VS)

De vernieuwde CX-7 zal wsl leverbaar zijn met 4 motoren:

2.5 benzine van 161pk
                                2.3 benzine van 260pk
                                2.2 diesel van 163 pk (medium power)
                                2.2 diesel van 185 pk (high power)
                                Last edited by severijns; 11/02/2009, 18:51.
                                KLIK |&| KLAK

Comment

• Ook een optie maar die zal wel een heel pak duurder uitvallen. Ik zou alleen voor de pick-up opteren als ik zware lasten zou moeten vervoeren of een remork trekken.

Comment

Hey, ik zou voor de BT-50 gaan omdat ik waarschijnlijk dit jaar zelfstandig wil worden, en daarmee is de ruimte wel welkom. De mazda6 is allessinds veel luxueuzer en mooi.

Zeker eens met beiden gaan rijden.

Qua wegligging enzo zal niemand u moeten vertellen dat de BT-50 niet kan tippen aan de Mz6. Aan jou op uit te maken of het verschil in rijgedrag, luxe,.. opweegt tegen de voordelen die je krijgt bij het aankopen van een BT-50...
                                    I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Zal dan eens een proefrit moeten maken met de BT-50, van de mazda6 weet ik dat hij heel soepel en aangenaam rijdt, mijn vader en broer rijden namelijk met een nieuwe 6, en zijn er heel tevreden over.
                                      Ik vindt de BT-50 leuk omdat hij zo groot en stoer oogt, hou nu eenmaal van grote wagens, maar kan wel niet tippen aan de luxe van de 6, zoals jullie al gezegd hebben.

Comment

• voor de geïnteresseerden: top van MMB ligt buiten...
                                        I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• MMB?

Comment

Working...
                                          X