Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAZDA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• een foto van mijn bakje ( vorig jaar genomen )
    en inderdaad, blijkbaar is er 116 PK ter beschikking van de rechtervoet ! En zeggen dat ik er nog maar vier jaar mee rij.
    Bijgevoegde Bestanden
    truth is in the eye of the beholder

Comment

• als je MPS nog niet snel genoeg gaat :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
        een foto van mijn bakje ( vorig jaar genomen )
        en inderdaad, blijkbaar is er 116 PK ter beschikking van de rechtervoet ! En zeggen dat ik er nog maar vier jaar mee rij.
        Ik heb de mijne (ook een '91 btw) ook net heringeschreven na meer dan een jaar stilstand. Mijn platen zijn donderdag bij de DIV verstuurd, dus ik hoop ze maandag toe te krijgen.
        Jm
        http://www.roadsterclub.be

2017 Mazda 6 2.5 Skycruise Wagon

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk Berichten
          Ik heb de mijne (ook een '91 btw) ook net heringeschreven na meer dan een jaar stilstand. Mijn platen zijn donderdag bij de DIV verstuurd, dus ik hoop ze maandag toe te krijgen.
          Heb vandaag verzekeringspapieren nagekeken, Mazda MX5 eerste ingebruikstelling 23/04/1991 66Kw
          Motorblok opschrift DHOC 16V
          snap er niks meer van
          Wie kan mij helpen

Comment

Heb vandaag verzekeringspapieren nagekeken, Mazda MX5 eerste ingebruikstelling 23/04/1991 66Kw
            Motorblok opschrift DHOC 16V
            snap er niks meer van
            Wie kan mij helpen
            Wat snap je niet?
            66 Kw is uw vermogen, en de 16V staat voor 16 Valves: het aantal kleppen van je motor...
            I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
              Wat snap je niet?
              66 Kw is uw vermogen, en de 16V staat voor 16 Valves: het aantal kleppen van je motor...
              Denk vooral dat hij niet snapt dan hij slechts 66KW heeft, dus 90pk terwijl er hier gezegd is geweest en op internet te vinden is dat een MX5 uit die periode 116pk zou hebben.

Was hij begin jaren '90 al niet in een aantal landen met zowel een 1.6 als een 1.8 beschikbaar?
              Heb je ergens je cilinderinhoud ook weten terug te vinden?
              Last edited by severijns; 14/03/2009, 15:32.
              KLIK |&| KLAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                deze vond ik een leuke..
                Gaat dat 300?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
                  Denk vooral dat hij niet snapt dan hij slechts 66KW heeft, dus 90pk terwijl er hier gezegd is geweest en op internet te vinden is dat een MX5 uit die periode 116pk zou hebben.

Was hij begin jaren '90 al niet in een aantal landen met zowel een 1.6 als een 1.8 beschikbaar?
                  Heb je ergens je cilinderinhoud ook weten terug te vinden?
                  1.6 motor
                  Blijkbaar bestonden er twee uitvoeringen van de 1.6, een 90 en 116 PK versie

Comment

deze vond ik een leuke..

Zelf getrokken?

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Zelf getrokken?
                      Neen zeker niet
                      Met de begrenzer eraf gechipt loopt hij naar het schijnt 260.. met een beetje extra PK's tot 270.

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                      Gaat dat 300?
                      Wel, een 997 carrera 4S krijgt hem niet los, beantwoordt dat uw vraag een beetje?
                      EDIT : 'hem' was wel gechipt naar 305PK/475Nm.. dus niet standaard
                      Last edited by ; 14/03/2009, 16:34.

Comment

1.6 motor
                        Blijkbaar bestonden er twee uitvoeringen van de 1.6, een 90 en 116 PK versie
                        Correct maar niet in 91. Van 89 tot 93 was er enkel de 1.6 met 116pk of 85KW. Vanaf 94 met de facelift waren er 2 motorisaties: een 1.6 met 90pk en een 1.8 met 140pk.
                        Volgens mij heeft je verzekering een fout gemaakt. Kijk je inschrijvingsbewijs even na. Dat zou juist moeten zijn.
                        Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Klopt idd, vanaf eind 94 is de 90pk versie er gekomen, daarvoor was het altijd 116pk. Heb er ook zo eentje gehad in Mariner blue. Man, wat had ik daarmee altijd bekijks.

Comment

Neen zeker niet
                            Met de begrenzer eraf gechipt loopt hij naar het schijnt 260.. met een beetje extra PK's tot 270.

Wel, een 997 carrera 4S krijgt hem niet los, beantwoordt dat uw vraag een beetje?
                            EDIT : 'hem' was wel gechipt naar 305PK/475Nm.. dus niet standaard

Tot hoeveel is hij begrensd?

En heb je het al eens getest? (in Duitsland uiteraard)

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                              Klopt idd, vanaf eind 94 is de 90pk versie er gekomen, daarvoor was het altijd 116pk. Heb er ook zo eentje gehad in Mariner blue. Man, wat had ik daarmee altijd bekijks.
                              Op het duplicaat van het inschrijvingsbewijs is het aantal Kw niet ingevuld
                              Maar wat belangrijker is, het rijplezier! Alles " basic " , wat heeft men meer nodig? Laat met plezier de " 6 " op stal staan
                              .

Comment

Tot hoeveel is hij begrensd?

En heb je het al eens getest? (in Duitsland uiteraard)
                                De snelheid is af fabriek begrensd op 250.. en neen, ik ben niet zo'n hardrijder

Comment

Op het duplicaat van het inschrijvingsbewijs is het aantal Kw niet ingevuld
                                  Maar wat belangrijker is, het rijplezier! Alles " basic " , wat heeft men meer nodig? Laat met plezier de " 6 " op stal staan
                                  .
                                  Prijs je gelukkig. Je hebt een 116pk en betaald inschrijvingstax en verzekering voor een 90pk ;-)
                                  Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

De snelheid is af fabriek begrensd op 250.. en neen, ik ben niet zo'n hardrijder

Super als je daarvoor de zelfbeheersing hebt.

Als ik met zo'n bak op een duitse autosnelweg zou komen, zou ik me moeilijk kunnen inhouden.
                                    Maar dat is misschien nog te wijten aan mijn jeugdige leeftijd.

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Slecht nieuws.

Vandaag plantte een mercedesrijder zijn rode slk in mijn voorkant...
                                      Kosten zijn wsl te hoog om nog te laten herstellen.
                                      Vrees dus dat ik ga moeten afscheid nemen van mijn F-je....
                                      En net een huis gekocht, dus het budget voor een andere auto is eerder beperkt...
                                      Volgens de garagist zou 2000 euro een bedrag zijn waarmee ik best tevreden moet zijn.
                                      2000 euro + 200 euro voor de auto, daar kan een mens nooit een andere auto voor kopen qua afmeting en rijperspectieven...
                                      Dus ga er toch wel wat mogen bovenop leggen.

En dat terwijl ik nog enkele jaren gerust had kunnen rondrijden moest die SLK me niet gehinderd hebben...

Morgen komt de expert langs de garage, en dan weten we meer...
                                      KLIK |&| KLAK

Comment

• Als we je kunnen helpen op een zoektocht naar een nieuwe...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• 5 deuren (of xedos), groter dan 121,2 en niet ouder dan '97, max 5000 euro en max 150.000km, liefst ergens tussen de 110.000 en 130.000
                                          KLIK |&| KLAK

Comment

Working...
                                          X