Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAZDA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
    Vanzelfsprekend, zijn Enkei RPF1's

Grootste probleem gaat zijn om een verdeler te vinden in België

Paar voorbeeldjes;
    16 inch, 7 inch breed

17x7, staat enorm knap maar is ook verlaagd

Ohja, ik eis foto's van de uwe
    héhé,, zal er eens maken wanneer het weer wat beter is,,
    auto 's nog volledig origineel,, van 2001
    zilver met hard top.. foto's volgen nog

grtz

Comment

• Beter dan vandaag zal het Weer niet worden. Prachtige open hemel en heldere zon. Ideaal voor foto's

Comment

• + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat een snelheid en sound....

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat een snelheid en sound....
          Luid is het zeker, maar ik vind het geen knap geluid.

Schiet wel ongelofelijk uit de startblokken!

Comment

• die wil ik wel als daily

Comment

Nog een klein lipje onder de bumper (Oem of eventueel een Garage Vary, al denk ik dat dat eerste er beter bij gaat passen) ==> zaligheid

Comment

• Lepel daar een MPS motor in en dat is toch extreem kicken ?
                Jammer dat Mazda dat niet zo ziet.

Comment

• Ge kunt daar ook een Cosworth compressor op installeren. Dan hebt ge ong. 240pk en een acceleratietijd van 0-100 in 5,5s.

Kost wel wat.

Comment

• Bwa, der zijn voldoende compressor- en turbokits op de markt (turbo's hoofdzakelijk voor de 1.6 omdat die eigenlijk onwikkeld was als turbomotor in de 323), zo rijden er verschillende NA'tjes rond met 220 tot 250pk (en uitschieters tot 350 à 400pk op een volledig nieuw opgebouwd blok)

Maar veel vetter (IMO) zijn de Throttle body-setups (Fuji, Maruha,... of motorfietscarbs)
                    Helaas ook wel duurder (vooral het echte Japanse spul zoals Maruha, home-made spul kan goedkoper uitkomen dan turbo's) voor een lager aantal pk. (op Club-roadster staat een project van een volledig nieuw opgebouwde 1.6 met bijna de hele Maruha-catalogus (Trottle bodies, carbon stukken, radiators,...). Kostprijs rond de 8000 Dollar, resultaat was een 180pk aan de wielen (en hoofdzakelijk kunnen stoefen met uw echte JDM-spullen))

Bij motorswaps zijn de LS1-swaps geliefd (Amerikaanse V8 dus, verschillende kits beschikbaar, bijvoorbeeld van Boss Frog) maar ook een heleboel 13B-swaps (uit de Mazda RX7 dus)
                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                      Beter dan vandaag zal het Weer niet worden. Prachtige open hemel en heldere zon. Ideaal voor foto's

dr zijn mense die moette gaan werke hé :d

Comment

Een Honda Zoomer in de rechterbovenhoek!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDé Bekijk Berichten
                          Een Honda Zoomer in de rechterbovenhoek!
                          Volledig aangepaste Zoomer met pakweg een 500cc-blok, aangepaste achterophanging en een heleboel geschift spul ==> overdreven vet
                          Standaard Zoomer daarentegen...nieuwprijs was IMO ook zwaar erover.

Mijn obsessie van Enkei RPF1's wordt erger en erger.

Specs:
                          • 14 inch doorsnede
                          • 7 inch breed
                          • ET+19 (of 28 of 42, maar die staan de fel naar binnen)
                          • in tegenstelling tot de grotere maten heeft deze volledig vlakke spaken ipv de afgeronde spaken
                          • gewicht zonder band: 8 lbs 5,8 oz (oftewel 3,79316619 kilo volgens google, zelfs de lichtste 14duim OEM-velgen zitten rond de 11 lbs oftewel 5 kilo). Dat moet dus zalig rijden met een superlaag onafgeveerd gewicht
                          Helaas...terwijl een Enkei sowieso al moeilijk te verkrijgen is in België, worden de 14duimers normaal gezien niet verkocht buiten Japan owv de beperkte vraag (enkel verkrijgbaar bij 1 Japanse verdeler, ze staan zelfs niet op de Engelstalige site van Enkei).
                          Maar er zijn geruchten dat ze toch beschikbaar zouden worden in Amerika en zelfs al te bestellen zijn

Kleine velg + dikke bandwang

Comment

• Daarnet terwijl ik aan het wachten was bij De Roover.. Mazda 3 Sand Speed. Zeer knap in het wit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                              Daarnet terwijl ik aan het wachten was bij De Roover.. Mazda 3 Sand Speed. Zeer knap in het wit.
                              Nu heb ik u weer niet gezien...
                              I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
                                Werk je daar? Deze daar ooit een tijdje geleend: http://www.autoforum.be/showpost.php?p=1079065
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                  Werk je daar? Deze daar ooit een tijdje geleend: http://www.autoforum.be/showpost.php?p=1079065
                                  Ik kom daar...euh... vaak.

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Kleine velg + dikke bandwang
                                    LOL

Da trekt op niks. Precies een traktor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      LOL

Gelukkig ben jij de maatstaaf voor wat mooi is en wat niet.
                                      Zo kunnen we allemaal onze perceptie van schoonheid aan die van jou staven.

Bedankt.

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        LOL

Zijn dezelfde maten als op een standaard MX5 trouwens, 185/60 (of misschien 55)/14. Persoonlijk (véél) liever zo, dan een 17 (of zelfs 16) duimer op een NA'tje.

(en het ziet er sowieso beter uit dan een TT met 20 inch)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
                                          Ik ga vrijdag om 15u30 nog eens langs gaan, moet andere wintervelgen bestellen.

Comment

Working...
                                          X