Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAZDA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
    Volledig aangepaste Zoomer met pakweg een 500cc-blok, aangepaste achterophanging en een heleboel geschift spul ==> overdreven vet
    Standaard Zoomer daarentegen...nieuwprijs was IMO ook zwaar erover.
    Een Zoomer is altijd vet, zowel standaard als modded.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
      Ik kom daar...euh... vaak.
      Anders ne keer ne M&G houden bij DeRoover? Ik ben er zeker van dat noch Mark, noch Dirk daar problemen mee zullen hebben. Mijn MX wordt geprep'ed voor het het nieuwe seizoen dus hij zal van de partij zijn.
      Jm
      http://www.roadsterclub.be

2017 Mazda 6 2.5 Skycruise Wagon

1996 RX-7 FD3S

Comment

• nu vrijdag om 15u30 zoals gezegd.. meet and greet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk Berichten
          Anders ne keer ne M&G houden bij DeRoover? Ik ben er zeker van dat noch Mark, noch Dirk daar problemen mee zullen hebben. Mijn MX wordt geprep'ed voor het het nieuwe seizoen dus hij zal van de partij zijn.
          Ik denk inderdaad niet dat ze daar problemen mee zouden hebben... De miata mx-5 roadster club heeft ook eens een stop gehouden in de garage. Daar hangt een foto van in de showroom.
          Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
          nu vrijdag om 15u30 zoals gezegd.. meet and greet
          Ik ben er pas vanaf 16u30.
          I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
            nu vrijdag om 15u30 zoals gezegd.. meet and greet
            Nuja, je zal alleszins niet voor niets komen:

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Ik denk inderdaad niet dat ze daar problemen mee zouden hebben... De miata mx-5 roadster club heeft ook eens een stop gehouden in de garage. Daar hangt een foto van in de showroom.

Ik ben er pas vanaf 16u30.
              Ik kan het op het werk wel een beetje rekken..
              Er stond maandag nog een mooie MX5 met softtop met leuke Recaro zetels. Kleur donkergroen denk ik

Comment

Er stond maandag nog een mooie MX5 met softtop met leuke Recaro zetels. Kleur donkergroen denk ik
                Die staat er nog steeds (wel een grijze).
                Maar dit is één van de 2000 MX-5'jes 20th anniversary.

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Die staat er nog steeds (wel een grijze).
                  Maar dit is één van de 2000 MX-5'jes 20th anniversary.
                  Ik blijf erbij dat dat een teleurstellende Anniversary Edition is.

Net zoals deze special edition, de Matte & Black edition in Frankrijk:

Het matzwart was 2 jaar geleden leuk, de combinatie met het chroom op de neus is ook niet echt geslaagd... het ziet er DIY uit, spuitbusje matte verf uit de Gamma of de Brico.
                  Wel leuk dat ze gezorgd hebben voor een schuilplaats in de wielkast voor als het begint te regenen.

Het wordt tijd dat Mazda terug edities uitbrengt zoals de 10th AE (speciale kleur, speciaal interieur, 6-bak ipv de 5-bak indertijd, extra prulletjes zoals horloges erbij,...). Of gewoon de Japanse Limited Editions naar hier brengen, egoïsten!
                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Heeft wel zeer mooie wielen. Verder heeft hij idd bvb niet de mooie Recaro zetels en ook een paar andere opties zijn niet aanwezig (automatische airco en zo)
                    Maar hij is wel zeer mooi in het speciale wit. Wordt ook slechts op 2000 exemplaren gemaakt.

Comment

• Ik vind het gewoon spijtig dat Mazda gekozen heeft voor een Limited Edition die vis noch vlees is, geen extra luxe (alla 10th AE bijvoorbeeld) en ook geen extra sportiviteit (Eunos RS Ltd, de Japanse 20th AE, NA BBR,...).

Ik kan mij niet voorstellen dat Mazda in Europa geen kopers zou kunnen vinden voor hun Japanse 20th AE. Of een sportievere versie(lees als: nog lichter, harder onderstel, iets meer pk's), een soort van Mazdaspeed NC ofzo

Comment

• Japanse 20TH AE hadden ze idd gewoon in Europa moeten aanbieden. Ik vind trouwens dat ze in België een raar gamma/optiebeleid hebben voor de MX-5. Geen cruise-control leverbaar en slechts één interieurkleur op de 2.0L sport. Zwart, en da's dus nu juist de kleur die ik niet wil op een cabrio. In DE kun ge dat tenminste achterwege laten en dan een kleurke van uw keuze achteraf laten installeren. Maar dan hebt ge wel geen zetelverwarming.

Comment

• die matzwarte is in ieder geval iets waar het leger wel zou interesse voor tonen, een normaal mens koopt toch geen matte auto?
                          een supersportieve mx, ja dat zou wel interessant zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                            Japanse 20TH AE hadden ze idd gewoon in Europa moeten aanbieden. Ik vind trouwens dat ze in België een raar gamma/optiebeleid hebben voor de MX-5. Geen cruise-control leverbaar en slechts één interieurkleur op de 2.0L sport. Zwart, en da's dus nu juist de kleur die ik niet wil op een cabrio. In DE kun ge dat tenminste achterwege laten en dan een kleurke van uw keuze achteraf laten installeren. Maar dan hebt ge wel geen zetelverwarming.
                            En geen geel

Comment

• Kijk zoiets moet Mazda terug hier uitbrengen (al is de versie op de foto's nooit in Europa verkocht, but you get the point), de RS-limited

Standaard interieur met Carbon Recaro kuipjes

1.8 (in tegenstelling tot nu dus de topmotor), Bilstein ophanging, korter diff, lichter vliegwiel, lichtste 15-duimers van alle na'tjes.

Comment

Ale, nu heb ik toch je MPS eens gezien. Hij stond er wel ongelooflijk knap bij.

Sorry dat ik niet echt ben komen babbelen, maar ik was redelijk gehaast omdat ik mijn trein nog moest halen. En ik stond volop in het zweet doordat ik net was gaan squashen...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

Ale, nu heb ik toch je MPS eens gezien. Hij stond er wel ongelooflijk knap bij.

Sorry dat ik niet echt ben komen babbelen, maar ik was redelijk gehaast omdat ik mijn trein nog moest halen. En ik stond volop in het zweet doordat ik net was gaan squashen...
                                    Thanks, er komt nog wel een volgende gelegenheid.

Comment

En geen geel
                                      Ben helemaal zot van die kleur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                        Ben helemaal zot van die kleur.
                                        Absoluut terecht, lekker opvallend kleurtje
                                        In Japan is er trouwens ook een Limited Edition geweest enkele jaren geleden in een oranje tint ==> prachtig

Ik zou niet snel een zilveren of zwarte cabrio kopen(meer nog, gewoon een zilveren of zwarte auto ook niet)...maar voor deze zou ik eventueel een uitzondering kunnen maken.

Het tan-interieur maakt de saaie buitenkleur goed, maar vooral de velgjes
                                        Zender Sport 5-STAR 2-piece, waarschijnlijk de 7x15 et28. Oude tijdscorrecte velgen van producenten die tegenwoordig al failliet zijn In goede staat toch gemakkelijk 800€ waard zonder banden.

Spijtig dat die kar buiten budget lag, 5000€ is (spijtig genoeg) wel min of meer gerechtvaardigd voor eentje met lage kmstand in goede conditie. Ohjaa, als hij een sperdiff had gehad was het perfect geweest...maar ik zou er nu ook nog mee kunnen leven. (mits verlaging en een kleine lip onder de voorbumper)

Comment

Vanzelfsprekend, zijn Enkei RPF1's

Grootste probleem gaat zijn om een verdeler te vinden in België

Paar voorbeeldjes;
                                          16 inch, 7 inch breed

17x7, staat enorm knap maar is ook verlaagd

Ohja, ik eis foto's van de uwe

hier zijn dan eindelijk 'n paar foto's in bijlage

heb daarstraks opgemerkt da de sluiting van de soft top aan passagiers zijde versleten is
                                          (klepje blijft niet vast geklikt..) toevallig niemand 1 ligge van afbraak ofzo?
                                          is volgens mazda garage,, typisch voor de mx5..
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X