Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAZDA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenIk kom daar...euh... vaak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk BerichtenAnders ne keer ne M&G houden bij DeRoover? Ik ben er zeker van dat noch Mark, noch Dirk daar problemen mee zullen hebben. Mijn MX wordt geprep'ed voor het het nieuwe seizoen dus hij zal van de partij zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtennu vrijdag om 15u30 zoals gezegd.. meet and greet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtennu vrijdag om 15u30 zoals gezegd.. meet and greet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenIk denk inderdaad niet dat ze daar problemen mee zouden hebben... De miata mx-5 roadster club heeft ook eens een stop gehouden in de garage. Daar hangt een foto van in de showroom.
Ik ben er pas vanaf 16u30.
Er stond maandag nog een mooie MX5 met softtop met leuke Recaro zetels. Kleur donkergroen denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIk kan het op het werk wel een beetje rekken..
Er stond maandag nog een mooie MX5 met softtop met leuke Recaro zetels. Kleur donkergroen denk ik
Maar dit is één van de 2000 MX-5'jes 20th anniversary.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenDie staat er nog steeds (wel een grijze).
Maar dit is één van de 2000 MX-5'jes 20th anniversary.
Net zoals deze special edition, de Matte & Black edition in Frankrijk:
Het matzwart was 2 jaar geleden leuk, de combinatie met het chroom op de neus is ook niet echt geslaagd... het ziet er DIY uit, spuitbusje matte verf uit de Gamma of de Brico.
Wel leuk dat ze gezorgd hebben voor een schuilplaats in de wielkast voor als het begint te regenen.
Het wordt tijd dat Mazda terug edities uitbrengt zoals de 10th AE (speciale kleur, speciaal interieur, 6-bak ipv de 5-bak indertijd, extra prulletjes zoals horloges erbij,...). Of gewoon de Japanse Limited Editions naar hier brengen, egoïsten!
Comment
-
Ik vind het gewoon spijtig dat Mazda gekozen heeft voor een Limited Edition die vis noch vlees is, geen extra luxe (alla 10th AE bijvoorbeeld) en ook geen extra sportiviteit (Eunos RS Ltd, de Japanse 20th AE, NA BBR,...).
Ik kan mij niet voorstellen dat Mazda in Europa geen kopers zou kunnen vinden voor hun Japanse 20th AE. Of een sportievere versie(lees als: nog lichter, harder onderstel, iets meer pk's), een soort van Mazdaspeed NC ofzo
Comment
-
Japanse 20TH AE hadden ze idd gewoon in Europa moeten aanbieden. Ik vind trouwens dat ze in België een raar gamma/optiebeleid hebben voor de MX-5. Geen cruise-control leverbaar en slechts één interieurkleur op de 2.0L sport. Zwart, en da's dus nu juist de kleur die ik niet wil op een cabrio. In DE kun ge dat tenminste achterwege laten en dan een kleurke van uw keuze achteraf laten installeren. Maar dan hebt ge wel geen zetelverwarming.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenJapanse 20TH AE hadden ze idd gewoon in Europa moeten aanbieden. Ik vind trouwens dat ze in België een raar gamma/optiebeleid hebben voor de MX-5. Geen cruise-control leverbaar en slechts één interieurkleur op de 2.0L sport. Zwart, en da's dus nu juist de kleur die ik niet wil op een cabrio. In DE kun ge dat tenminste achterwege laten en dan een kleurke van uw keuze achteraf laten installeren. Maar dan hebt ge wel geen zetelverwarming.
Comment
-
Kijk zoiets moet Mazda terug hier uitbrengen (al is de versie op de foto's nooit in Europa verkocht, but you get the point), de RS-limited
Standaard interieur met Carbon Recaro kuipjes
1.8 (in tegenstelling tot nu dus de topmotor), Bilstein ophanging, korter diff, lichter vliegwiel, lichtste 15-duimers van alle na'tjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIk kan het op het werk wel een beetje rekken..
Ale, nu heb ik toch je MPS eens gezien. Hij stond er wel ongelooflijk knap bij.
Sorry dat ik niet echt ben komen babbelen, maar ik was redelijk gehaast omdat ik mijn trein nog moest halen. En ik stond volop in het zweet doordat ik net was gaan squashen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenAle, nu heb ik toch je MPS eens gezien. Hij stond er wel ongelooflijk knap bij.
Sorry dat ik niet echt ben komen babbelen, maar ik was redelijk gehaast omdat ik mijn trein nog moest halen. En ik stond volop in het zweet doordat ik net was gaan squashen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenEn geen geel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenBen helemaal zot van die kleur.
In Japan is er trouwens ook een Limited Edition geweest enkele jaren geleden in een oranje tint ==> prachtig
Ik zou niet snel een zilveren of zwarte cabrio kopen(meer nog, gewoon een zilveren of zwarte auto ook niet)...maar voor deze zou ik eventueel een uitzondering kunnen maken.
Het tan-interieur maakt de saaie buitenkleur goed, maar vooral de velgjes
Zender Sport 5-STAR 2-piece, waarschijnlijk de 7x15 et28. Oude tijdscorrecte velgen van producenten die tegenwoordig al failliet zijn In goede staat toch gemakkelijk 800€ waard zonder banden.
Spijtig dat die kar buiten budget lag, 5000€ is (spijtig genoeg) wel min of meer gerechtvaardigd voor eentje met lage kmstand in goede conditie. Ohjaa, als hij een sperdiff had gehad was het perfect geweest...maar ik zou er nu ook nog mee kunnen leven. (mits verlaging en een kleine lip onder de voorbumper)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenVanzelfsprekend, zijn Enkei RPF1's
Grootste probleem gaat zijn om een verdeler te vinden in België
Paar voorbeeldjes;
16 inch, 7 inch breed
17x7, staat enorm knap maar is ook verlaagd
Ohja, ik eis foto's van de uwe
hier zijn dan eindelijk 'n paar foto's in bijlage
heb daarstraks opgemerkt da de sluiting van de soft top aan passagiers zijde versleten is
(klepje blijft niet vast geklikt..) toevallig niemand 1 ligge van afbraak ofzo?
is volgens mazda garage,, typisch voor de mx5..Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment