Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAZDA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Yes, eerste nadeel van die kar gevonden.

    Dat stuur is groter dan dat wat in de mijne steekt (36 tov 35 cm), dus dan pas ik niet in die kar
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

    Comment


    • T stuur staat rechts, reden genoeg.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
        http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=177842132

        Nog maar 3000 meer, met mogelijkheid tot onderhandelen.
        Verdomme, ik blijf toch stiekem (nu ja...) verliefd op dit exemplaartje.

        Aub, verklaar mij ff allemaal zot. Dan moeten m'n ouders het al niet meer doen.
        Damn, mooie aanbieding!


        Je eigen wagen voor 3k verpatsen en deze kopen?

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
          T stuur staat rechts, reden genoeg.
          Helaas is dat voor mij geen reden.

          Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
          Damn, mooie aanbieding!


          Je eigen wagen voor 3k verpatsen en deze kopen?
          Jaartje geleden stond hij voor 2k ofzoiets, moest wel nog gehomologeerd worden hier. Helaas een half jaartje te vroeg, toen ik dan daadwerkelijk ging kopen stond hij niet meer online.

          Ik wil meer dan 3k. Groot onderhoud + vernieuwen alle vloeistoffen + remblokken + kleine prulletjes in orde gebracht ==> te veel verlies op die 4 maanden. Plus heb een paar dagen geleden pas taks betaald op de mijne.
          Pfff, die kar had een half jaar vroeger moeten komen.
          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

          Comment


          • Opgelet want de keuring is nog niet in orde.
            3000 is geen geld als hij in goede konditie is.

            Comment


            • Mint dubbelgangertje gezien

              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

              Comment


              • Net weer mailtje van MX5parts gekregen, tot 15 juni 10% korting op alle onderdelen!

                Als ik nu een lekke uitlaat had zou ik m'n slag slaan.
                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                  Net weer mailtje van MX5parts gekregen, tot 15 juni 10% korting op alle onderdelen!

                  Als ik nu een lekke uitlaat had zou ik m'n slag slaan.
                  Hoi!

                  En goesting in Koni
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
                    Ah, een kenner.
                    De 4e generatie van de Cosmo is inderdaad een pareltje. Niet te vergelijken met een RX5.
                    En de tot nu toe nog steeds enige productiewagen met een 3-rotor motor.
                    (300pk en een dikke 400nm in een luxe touring coupé, lekker)
                    .. vandaag IRL gezien op het werk en weer wat bijgeleerd op autogebied. Groepje Noren, die dit weekend meeting in Limburgs NL bezoeken.
                    Last edited by ; 11/06/2010, 17:39.

                    Comment






                    • Comment


                      • Zalige Cosmo, t zijn toch dikke karren




                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

                        Comment


                        • opendeurweekend!
                          I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

                          1985 Mazda 626 Coupé

                          Comment


                          • Was die Cosmo een soort antwoord van Mazda op de Nissan GTR 33 ?

                            Comment


                            • Fotoke van de motor gevonden

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
                                opendeurweekend!
                                Bij de roover?

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                  Bij de roover?
                                  Ook. Morgen ontbijt...

                                  Den dezen zal er wel niet zijn... Stomme examens.

                                  Zal toch proberen om er morgen vanaf 16u nog een uurtje bij te zijn...
                                  I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

                                  1985 Mazda 626 Coupé

                                  Comment


                                  • Miss kom ik dan wel eens langs

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                      Miss kom ik dan wel eens langs
                                      Voel je vrij...
                                      I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

                                      1985 Mazda 626 Coupé

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                        Was die Cosmo een soort antwoord van Mazda op de Nissan GTR 33 ?
                                        De eerste Cosmo is uit 1967. Dus een antwoord op de 33 GTR zal't niet zijn.
                                        En de cosmo die je op deze foto's ziet, de cosmo van de 4e generatie is gebouwd tussen 1990 en 1995.

                                        Als ik me niet vergis was er toen van de 33 GTR nog geen sprake.

                                        Ik weet dus niet of we hier echt van een antwoord mogen spreken maar de Cosmo was gelijktijdig op de thuismarkt met de R32 GTR.

                                        Toch waren beide wagens anders qua opzicht.
                                        De R32 GTR was ontwikkeld om een groep A racewagen te worden.

                                        De cosmo 4 was een echte Gran Turismo.
                                        2 deurs coupe boordevol luxe en een krachtige motor. Niet om te racen maar om snel grote afstanden af te leggen met veel comfort.
                                        Of hoeveel auto's hadden in 1990 al een kleuren aanraakscherm om alles te bedienen?

                                        ik citeer eunoscosmoclub.nl:
                                        Het doel van Mazda's designers was om de hegemonie van Jaguar, BMW & Mercedes in het segment van luxe coupe's te overtreffen. Begin 1990 kwam de Eunos Cosmo op de Japanse markt. Op styling gebied heeft de Eunos Cosmo jaren voorsprong genomen. Mazda introduceerde als eerste op de Japanse markt G.P.S.S (Global. Positioning. Satellite. System) en touch screen systeem, waarmee de auto klaar was voor het volgende decennium. Wereldwijd maakte de journalisten van autobladen een bedevaart naar Mazda’s Hiroshima hoofdkantoor om een proefrit te maken in Japans meest technisch geavanceerde auto. Prominente autobladen uit de VS en Europa spraken van een "rotatie meesterwerk" en een "Japanse Jaguar".

                                        Cosmo is verkocht met zowel het 13B blok als het 20B blok.
                                        Er zijn hoop en al een dikke 3500 modellen met 20B blok verkocht.
                                        Zo eentje in je bezit hebben bezorgt je onmiddellijk een lekkere en geweldig exclusieve auto.
                                        Last edited by severijns; 13/06/2010, 01:52.
                                        KLIK |&| KLAK

                                        Comment


                                        • KLIK |&| KLAK

                                          Comment

                                          Working...
                                          X