Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAZDA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Blijf op de hoogte van het laatste autonieuws en lees onafhankelijke rijtesten van de nieuwste modellen. Bij Autofans vind je alles over auto’s, van reviews tot de nieuwste trends in de autowereld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk Berichten
      Jummie
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Deze namiddag wat met een MX-5 kunnen rijden.

I'm lost

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
          Jummie
          Yes indeed
          Jemme, welk merk verlaging steekt daar nu onder?

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
          Deze namiddag wat met een MX-5 kunnen rijden.

I'm lost

Deze morgen de mijne wakker gemaakt na 2 weekjes rust. Eerst op het gemak binnen en buiten schoongemaakt, namiddag een klen toertje gaan maken...dat uiteindelijk dik 100km werd

Onderweg nog duimpje gekregen en gegeven van een NB, reed ook volledig open onder de dreigende wolken
          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
            Jemme, welk merk verlaging steekt daar nu onder?
            Rokkor aka Raceland. Cheapo schroefkit van 148€ incl verzending 8-)
            Jm
            http://www.roadsterclub.be

2017 Mazda 6 2.5 Skycruise Wagon

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Tevreden van? Want het is wel een aanlokkelijke prijs he

Als ik op Clubroadster rondlees: gaat meer dan plat genoeg en is voor dagelijks gebruik goed (eigenlijk behoorlijk zacht), alleen on track veel te veel rolbewegingen. Right?

Comment

• Tot nu toe erg tevreden van. Voor het geld moet je het eigenlijk niet laten. Voor de prijs van een setje veren van Eibach of H&R heb je nu een volledige schroefkit. Waarschijnlijk zijn er betere kits, maar prijs/kwaliteit is dit super. Ze komen met 2 jaar garantie en de nodige papieren voor de keuring.

Voor de rest volledig met de review op clubroadster akkoord. Kan erg laag, ik kan nog 1,5cm lager zonder de hulpveren te verwijderen. (wat ik niet van plan ben) Het is ook erg comfortabel. Zeker nu hij lager ligt. Een pak zachter dan de Eibachs die er voorheen onderstaken.
                Jm
                http://www.roadsterclub.be

2017 Mazda 6 2.5 Skycruise Wagon

1996 RX-7 FD3S

Comment

• 't Ja, hoeveel mogelijke opvolgers zijn er ondertussen geweest?

2012 Mazda RX-7

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Nog 2 jaar wachten dedju
                    Ziet er wel geil uit, any specs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                      Nog 2 jaar wachten dedju
                      Ziet er wel geil uit, any specs?
                      't Was in 't Japans te doen, prentjes kijken lukt dan nog, maar de rest...

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• 270pk/9000rpm
                        1200kg

maar meer krijg ik er ook niet uit.

Comment

• Denk dat ze er bij Mazda ook nog niet helemaal uit zijn.
                          De wankel is reeds aangepast om op waterstof te rijden, dus die mogelijkheid zal zeker bestaan. Maar aangezien waterstof nog steeds amper te krijgen is en dit binnen een jaar of 2, volgens mij, niet anders zal zijn, moet er voor mazda een andere manier zijn om degelijke prestaties te kunnen bieden zonder het dubbele van een 911 te zuipen.

De 16X zou makkelijk tot 350pk kunnen leveren maar volgens de laatste geruchten zal de RX7 terug naar richting de spirit van de eerste RX7 gaan. Handelbaar en licht met ergens tss de 200 en 250pk. (genre Hyundai genesis)
                          Ik weet niet of het vergroten van de motor van 1.3 naar 1.6 dan een goed idee is.

Feit is dat er hard gewerkt wordt aan de zuinigheid van de motor, wat toch echt wel het grote probleem blijft. Momenteel overwegen ze een elektronische turbo. Aangezien ze bij Toyota aangeklopt hebben voor de hybride technologie zie ik deze elektronische turbo waarbij de batterij opnieuw geladen wordt door bvb remenergierecuperatie wel een knap voordeel opleveren.

En mogen we misschien blijven dromen van zowel een RX7 als een RX9?
                          Waarbij de RX9 een sportieve coupe met 4 deuren is en een 350pk en de RX7 een kleine sportieve coupe met 2 deuren en een 270pk?
                          Ik vrees ervoor want voor een klein merk als mazda zijn 3 sportieve modellen in het gamma financieel onhaalbaar, maar een mens mag hopen...
                          KLIK |&| KLAK

Comment

• MX5 NA-chassis

En de wagen die erbijhoort, de Duitse Lotuzzz

Ander setje velgen, terug originele pinkers en reflectoren en een rollbar, dan is dat in orde voor mijn part

Comment

• Mag van mij ook zo blijven, zwarte velgen met deze kleur gaan wel goed samen imo

Comment

• Vind ik ook wel

Comment

• Het model van de velg staat mij niet echt aan.
                                  Zwart mogen ze zijn, past goed bij de andere zwarte accenten

Comment

• Een vraagje voor de kenners. Een MX-5 1.6 van 10 jaar oud en 60000 km, wat is daar een normale particuliere verkoopprijs van? Hier in de buurt staat er eentje te koop, maar vind de prijs een beetje aan de hoge kant. 8000 euro is de vraagprijs, wel met hardtop bijgeleverd. Omdat de wagen voor de rest (favoriete buitenkleur en favoriete interieur) helemaal mijn ding is vind ik de prijs nog ok. Wat is jullie mening?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Coollemon Bekijk Berichten
                                      Een vraagje voor de kenners. Een MX-5 1.6 van 10 jaar oud en 60000 km, wat is daar een normale particuliere verkoopprijs van? Hier in de buurt staat er eentje te koop, maar vind de prijs een beetje aan de hoge kant. 8000 euro is de vraagprijs, wel met hardtop bijgeleverd. Omdat de wagen voor de rest (favoriete buitenkleur en favoriete interieur) helemaal mijn ding is vind ik de prijs nog ok. Wat is jullie mening?
                                      Er mag nog 1000 af, en dan is het een leuke prijs gezien kilometers en HT
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                        MX5 NA-chassis

En de wagen die erbijhoort, de Duitse Lotuzzz
                                        Ja, met mijn toekomstige KONI's en al
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                          Er mag nog 1000 af, en dan is het een leuke prijs gezien kilometers en HT
                                          Thanks, dan was mijn gevoel juist. Zo snel mogelijk eens contact opnemen met de verkoper, ben benieuwd wat hij nog van zijn prijs wil afdoen.

Comment

Working...
                                          X