Moeilijk te zeggen zonder de wagen te zien, maar 8000 is me zeker te duur.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAZDA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Nieuwe luchtfilter
van de week nieuwe nieuwe luchtfilter geplaatst,, onderste deel van de oude bak late steken & ouder luchtingang verwijderd & nieuwe gestoken..Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Ik veronderstel aanvoer van koude lucht. Ik heb iets gelijkaardig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenwaarvoor dient die blinkende buis, die gaat precies nergens heen?
nu enkel nog een warmte plaat proberen te monteren,, weet enkel nog niet hoe want veel plaats is dr niet :/ en bevestigingspunten nog minder..
als er iemand tips heeft ?
Comment
-
Op mijn foto zie je het hitteschild staan. Is bevestigd op de originele gaten.
Comment
-
Bij de NC wordt dat idd zo gedaan. Niet bij de NA of NB. Ik *denk* dat het te maken heeft met de lengte van de kabels van de LMM/AFM. Die kabels zouden dan langer moeten gemaakt worden en dat is te moeilijk/te duur voor de kitjes die op de markt zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDacht dat ook al maar was niet zeker.
Zou je dan niet beter direct een CAI monteren en de filter beneden bij de koude lucht plaatsen?
ik wou de luchtfilter ook eerst direct bij de koude lucht plaatsen maar wegens plaatsgebrek is dit nie door gegaan,, alles is zo gemonteerd dat het op 30min terug origineel kan staan..
vandaag toch nog enige aanpassingen uitvoeren,, beugeltje dat er bij zat is al afgebroke (zoals is al dacht) ,, dus het onderste stuk van de originele filter gaat er ook uit & word een volledig nieuwe beugel gemaakt met 4mm dik aluminium..
Comment
-
vandaag nieuwe beugel geplooit van 4mm dik aluminium
ondertussen ook een hitte schild geplaatst tss de ruitesproeiervloeistof & 't einde van de luchtfilter,, opmerkelijk wat 15cm alu plaat kan doen,, luchtfilter word al veel minder warm..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenEn de wagen die erbijhoort, de Duitse Lotuzzz
De Lotus Elan uit 1966, u leest het goed, '66__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenDaar zeg je het helemaal juist
De Lotus Elan uit 1966, u leest het goed, '66
Dat is nu ook geen geheim he
Comment
-
-
Er werden MX-5s geleverd met die velgen in 14 en 15". De 14" versie zou de lichtste velg geweest zijn, ooit geleverd OEM op een MX-5.... zeer gewild dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk Berichten
Jemme, nu ik je uitlaat zie, hoe zit dat met uitlaten en Belgische keuring? Mijne is aan vervanging toe, en ik wil een RVS exemplaar.
Dit lijkt me geschikt
Maar TüV certificaat geldt niet voor GOCA zeker...
Comment
-
Op mijn keuringsbewijs staat "niet-reglementaire uitlaat" of zoiets. maar geen reden tot afkeuren blijkbaar.
Mijn uitlaat heeft geen e-keur (komt uit de VS). ik dacht dat nieuwe uitlaten allemaal E-keur moeten hebben. Die van IL zouden geen probleem mogen vormen, maar toch best even bellen naar je keuringsstation of je kan elk jaar van uitlaat gaan wisselen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk BerichtenOp mijn keuringsbewijs staat "niet-reglementaire uitlaat" of zoiets. maar geen reden tot afkeuren blijkbaar.
Mijn uitlaat heeft geen e-keur (komt uit de VS). ik dacht dat nieuwe uitlaten allemaal E-keur moeten hebben. Die van IL zouden geen probleem mogen vormen, maar toch best even bellen naar je keuringsstation of je kan elk jaar van uitlaat gaan wisselen.
En m'n oude er terug opzetten zou toch geen zin hebben, zo'n gaten verdorie
Luid!
Comment
Comment