New BT-50
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAZDA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Afgezien van het feit dat hij bijna van het scherm afrolt, vind ik dit een serieus dikke MX5 en foto
RS Watanabe...hippe/klassieke JDM-velgen en dus inclusief overdreven prijzen...gelukkig maakt ondermeer Rota velgen die erop lijken
Spijtig ook dat die kleine zwarte lip onder de voorbumper zo duur is, 160€ voor een stuk zwart plastiek. Maar het staat zo veel vetter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Spijtig ook dat die kleine zwarte lip onder de voorbumper zo duur is, 160€ voor een stuk zwart plastiek. Maar het staat zo veel vetter
Enfin 't komt er sowieso nog wel van vrees ik
Comment
-
Dat is verdomme genoeg benzine om meer dan 1000km rijden
Eerstvolgende op de lijst hier (die constant aangepast wordt maar waar maar weinig van uitgevoerd is...) zijn ook winterbanden en liefst ook al de roest aanpakken, vrees dat het nog een pak duurder gaat zijn als ik er mee wacht tot na deze winter.
Heb al zitten kijken voor een alternatieve splitter, maar tot nu toe niet echt iets gevonden dat goed genoeg is. De splitter van de oude Renault Laguna werd vaak gebruikt, maar die is net iets te kort zodat hij niet tot aan de wielkassen komt...bagger
Comment
-
Ik wist dat zelfs niet; jammer, want Essen is vlakbij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk wist dat zelfs niet; jammer, want Essen is vlakbij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk BerichtenGeregeld eens een kijkje nemen op het roadsterclub forum. Zo'n events staan daar vermeld
Comment
-
Wat spelen tijden het uitzetten van het parkoers voor de Only for Friends 2010.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenEen Mazda kan tegen alles.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
Speculaties over de nieuwe MX-5 die er (nog niet meteen uiteraard) staat aan te komen...
Net iets te weinig verandering?truth is in the eye of the beholder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenWat spelen tijden het uitzetten van het parkoers voor de Only for Friends 2010.
Comment
Comment