Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAZDA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Verlagen + juiste ET en dan zou het hemels zijn
Comment
-
Kan je beter E30 BBSjes steken!
Comment
-
Well aware of that, al is het aantal 15 duimse E30-BBS'en ook niet meer zo groot.
Weet op dit moment wel OZ Superleggera's liggen, 15x7 et34 4x100. Ideaal dus: knap, superlicht, juiste maten en steek,...maar hij heeft er maar 3 meer en Superleggera's worden al verschillende jaren niet meer gemaakt.
Nog lekkers: 6UL's
Goedkoop te verkrijgen (150 Amerikaanse Euro's voor een 15x7,5) tot we verzending + importkosten meetellen
Comment
-
Om het lijstje "velgen die ik wil, maar waarschijnlijk nooit zal hebben" af te maken: Enkei RPF-1 (again)
15x7 met een 195/50 Toyo T1-R: 26lbs oftewel 11,79 kg
Ter vergelijking: mijn 14x6 met een 185/60
Moet zo een improvement zijn met die RPF's: iets dunnere bandwang voor directer sturen, T1-R voor extra grip, meer dan een kilo per velg lichter ondanks 1 inch breder en groter.
Oohja, en 100 keer zo knap
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Goedkoop te verkrijgen (150 Amerikaanse Euro's voor een 15x7,5) tot we verzending + importkosten meetellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenIn Autoweek staat nu de 'nieuwe MX-5'. Benieuwd wat er van klopt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenDit heeft de achterkant gemeen met die scoops van de RX-9...
Ja, afgeleid van de Shinari. Het ligt er net iets te dik op volgens mij om een serieuze scoop te zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk BerichtenCX5 of wordt het CX3? is komende. Eind 2011?
Het feit dat hij gaat komen lijkt toch al langer vast te staan.
Aangezien er al testexemplaren (mule met kortgeknipte CX7 panelen) rondrijden.
De CX5 zal het onderstel van de 3 en de 5 gaan gebruiken. Daardoor lijkt hij te groot om als CX3 door het leven te gaan en KAN CX3 eventueel ooit nog gebruikt worden voor een heel kleine cross-over genre Nissan Juke (volgens mij nog geen plannen).
Het uiterlijk zal gebaseerd zijn op het Kazamai concept en volgens wat computertekeningen zou hij er ongeveer zo kunnen uitzien:
De CX5 zal wsl voorgesteld worden eind 2011 en de verkoop zal zijn voor 2012.
De SKY-technologie gaat wsl voor het eerst zijn weg vinden in de CX5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk BerichtenZou me sterk verbazen dat het CX3 zal worden.
Het feit dat hij gaat komen lijkt toch al langer vast te staan.
Aangezien er al testexemplaren (mule met kortgeknipte CX7 panelen) rondrijden.
De CX5 zal het onderstel van de 3 en de 5 gaan gebruiken. Daardoor lijkt hij te groot om als CX3 door het leven te gaan en KAN CX3 eventueel ooit nog gebruikt worden voor een heel kleine cross-over genre Nissan Juke (volgens mij nog geen plannen).
Het uiterlijk zal gebaseerd zijn op het Kazamai concept en volgens wat computertekeningen zou hij er ongeveer zo kunnen uitzien:
De CX5 zal wsl voorgesteld worden eind 2011 en de verkoop zal zijn voor 2012.
De SKY-technologie gaat wsl voor het eerst zijn weg vinden in de CX5.truth is in the eye of the beholder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk BerichtenLaat maar komen, juist gepast als opvolger van mijn 6 Sport Break
Zelfs de koffer van een CX7 is kleiner dan die van een 6 sportBreak.
Dus waarom geen CX7?
Comment
-
Comment
Comment