Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAZDA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
    Ik zoek een 7 spaker MX-5 velg (die van de 1.

Want eentje van de mijne is lek wegens een barstje (al voor ik 'm kocht)

Je kan deze nieuw kopen hier :
    Scimitar International brings you the widest range of parts and accessories for Mazda MX5 at the most competitive prices. You can place your order online to buy parts & spares for MX-5, Eunos Roadster & Miata.
    2014 Porsche Boxster 981
    2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Verlagen + juiste ET en dan zou het hemels zijn

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Team Dynamics 2.0 zeker?
        Ohja, Sunburst Yellow

Iets minder focus op lichtgewicht velgen, maar ook lekkere velgen (trekken ook wel wat op de BBS E50). SSR Reverse Mesh

Helaas nogal duur...400€ voor een 15x7 is net boven budget
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Kan je beter E30 BBSjes steken!
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Well aware of that, al is het aantal 15 duimse E30-BBS'en ook niet meer zo groot.

Weet op dit moment wel OZ Superleggera's liggen, 15x7 et34 4x100. Ideaal dus: knap, superlicht, juiste maten en steek,...maar hij heeft er maar 3 meer en Superleggera's worden al verschillende jaren niet meer gemaakt.

Nog lekkers: 6UL's

Goedkoop te verkrijgen (150 Amerikaanse Euro's voor een 15x7,5) tot we verzending + importkosten meetellen

Comment

• Om het lijstje "velgen die ik wil, maar waarschijnlijk nooit zal hebben" af te maken: Enkei RPF-1 (again)

15x7 met een 195/50 Toyo T1-R: 26lbs oftewel 11,79 kg

Ter vergelijking: mijn 14x6 met een 185/60

Moet zo een improvement zijn met die RPF's: iets dunnere bandwang voor directer sturen, T1-R voor extra grip, meer dan een kilo per velg lichter ondanks 1 inch breder en groter.
              Oohja, en 100 keer zo knap

Comment

• Lekker lekker
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• 14x7 RPF-1 (te herkennen aan de rechte spaken tov gebogen spaken voor alle andere maten)

14x7 voor de looks, 15x7 voor de betere banden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

Goedkoop te verkrijgen (150 Amerikaanse Euro's voor een 15x7,5) tot we verzending + importkosten meetellen
                    DAT is vet!

Comment

• In Autoweek staat nu de 'nieuwe MX-5'. Benieuwd wat er van klopt...

I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
                        In Autoweek staat nu de 'nieuwe MX-5'. Benieuwd wat er van klopt...

Dit heeft de achterkant gemeen met die scoops van de RX-9...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                          Dit heeft de achterkant gemeen met die scoops van de RX-9...

Ja, afgeleid van de Shinari. Het ligt er net iets te dik op volgens mij om een serieuze scoop te zijn...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Ziet er mooi uit. Met ogen half dicht dacht ik ff een BMW Z4 te zien.
                            Heb ze maar rap opengedaan, deze is mooier.

Comment

• CX5 of wordt het CX3? is komende. Eind 2011?
                              truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
                                CX5 of wordt het CX3? is komende. Eind 2011?
                                Zou me sterk verbazen dat het CX3 zal worden.
                                Het feit dat hij gaat komen lijkt toch al langer vast te staan.
                                Aangezien er al testexemplaren (mule met kortgeknipte CX7 panelen) rondrijden.
                                De CX5 zal het onderstel van de 3 en de 5 gaan gebruiken. Daardoor lijkt hij te groot om als CX3 door het leven te gaan en KAN CX3 eventueel ooit nog gebruikt worden voor een heel kleine cross-over genre Nissan Juke (volgens mij nog geen plannen).
                                Het uiterlijk zal gebaseerd zijn op het Kazamai concept en volgens wat computertekeningen zou hij er ongeveer zo kunnen uitzien:

De CX5 zal wsl voorgesteld worden eind 2011 en de verkoop zal zijn voor 2012.
                                De SKY-technologie gaat wsl voor het eerst zijn weg vinden in de CX5.
                                KLIK |&| KLAK

Comment

• Zot knap toch die mx-5 'jes. Toch met de juiste velgen, verlaging en rolkooitje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
                                    Zou me sterk verbazen dat het CX3 zal worden.
                                    Het feit dat hij gaat komen lijkt toch al langer vast te staan.
                                    Aangezien er al testexemplaren (mule met kortgeknipte CX7 panelen) rondrijden.
                                    De CX5 zal het onderstel van de 3 en de 5 gaan gebruiken. Daardoor lijkt hij te groot om als CX3 door het leven te gaan en KAN CX3 eventueel ooit nog gebruikt worden voor een heel kleine cross-over genre Nissan Juke (volgens mij nog geen plannen).
                                    Het uiterlijk zal gebaseerd zijn op het Kazamai concept en volgens wat computertekeningen zou hij er ongeveer zo kunnen uitzien:

De CX5 zal wsl voorgesteld worden eind 2011 en de verkoop zal zijn voor 2012.
                                    De SKY-technologie gaat wsl voor het eerst zijn weg vinden in de CX5.
                                    Laat maar komen, juist gepast als opvolger van mijn 6 Sport Break. Zal wel een" tamelijk " meer dan gemiddelde wegligging hebben?
                                    truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
                                      Laat maar komen, juist gepast als opvolger van mijn 6 Sport Break
                                      Toch een formaat of 2 kleiner.
                                      Zelfs de koffer van een CX7 is kleiner dan die van een 6 sportBreak.
                                      Dus waarom geen CX7?
                                      KLIK |&| KLAK

Comment

• 2012 Mazda CX-3 or CX-5 ???

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• CX-5 is officieel bevestigd.

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Working...
                                          X