Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAZDA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
    Toch een formaat of 2 kleiner.
    Zelfs de koffer van een CX7 is kleiner dan die van een 6 sportBreak.
    Dus waarom geen CX7?
    Budgettaire redenen, voor een CX7 2.2 CDVI sport uitvoering ben je toch 38000 euro kwijt en reken daar nog de biv bij (alhoewel vanaf januari een 163 pk versie wordt aangeboden) dan gaat hij een beetje boven het budget (rekening houdende met de echtgenote)Heb er eigenlijk geen idee van hoeveel korting er wordt aangeboden?
    Zeer tevreden over het laadvermogen van de 6 sportbreak, maar binnen x aantal tijd " vlinderen " de kids ( 22 en 24 jaar)het huis uit ( geen wekelijkse verhuis meer naar het studentenkot) en dan zal ik wel een beetje kleiner, maar vooral een beetje hoger zittende, kunnen rijden.
    truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
      In Autoweek staat nu de 'nieuwe MX-5'. Benieuwd wat er van klopt...

een render, zoals ik er ook twee gevonden had (de achterzijde is van dezelfde photoshopkunstenaar), artikeltje

artikeltje
      autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Dat zijn kompleet uit het lucht gegrepen "photoshop" gebaseerd op deze andere fake impressie

2014 Porsche Boxster 981
        2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Gisteren een CX-9 toegekomen.

Stiekem toch een ongelooflijk dikke bak.

En die afwerking.
          I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Gisteren een CX-9 toegekomen.
            En die afwerking.
            STIEKEM????
            Is in die klasse gewoon een van de mooiere.
            KLIK |&| KLAK

Comment

STIEKEM????
              Is in die klasse gewoon een van de mooiere.
              Toen ik vorig jaar op vakantie was in de VS, ook enen staan bewonderen. Stond te koop in een " flea-market ", de precieze prijs weet ik niet meer, rond de 20000 $ !!!! Wat een prachtig afgewerkt interieur !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                een render, zoals ik er ook twee gevonden had (de achterzijde is van dezelfde photoshopkunstenaar), artikeltje

artikeltje
                Nu ik hem zo zie ben ik quasi zeker dat ze een BMW Z3 M als basis genomen hebben voor deze shop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                  Nu ik hem zo zie ben ik quasi zeker dat ze een BMW Z3 M als basis genomen hebben voor deze shop.
                  Ze hebben een MX-5 NC gebruikt

Interieur, wielbasis, voorruit en omranding, deuren... alles rechtreeks van de NC
                  Last edited by blue8300; 16/12/2010, 14:37.
                  2014 Porsche Boxster 981
                  2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Virtuele duim voor de eerste die kan raden waar het "foute" onderdeel vandaan komt op deze RX7. (het antwoord "die ganse kar is fout" is niet correct)

Shouldn't be too hard...
                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• De lichten zijn afkomstig van een TVR?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                        De lichten zijn afkomstig van een TVR?
                        sagaris lichten denk ik idd
                        2015 BMW S1000R
                        2010 Renault Clio RS Cup
                        1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• En motorkap, velgen, enz

Beetje een remake
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Jup, TVR-spullen

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                            En motorkap, velgen, enz

Beetje een remake
                            En alletwee een motor die om de 2000km moet gereviseerd worden
                            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Onlangs had ik de kans om even te rijden met een Xedos 2.0 V6 en een 6 2.0 (4 cylinder), die motor in de xedos is echt zalig, hoog in toeren voelt die zich het best en het bijbehorende v6 geluid is mooi meegenomen. Rijgedrag was best goed maar een heel stuk minder dan die van de 6 maar dat zal wel door de leeftijd komen (beetje slappe vering enz). Die 6 heeft 150 pk opzich voldoende om de wagen vlot vooruit te doen komen, een aangenaam rijgedrag en een aangenaam stuur. Het leukste vond ik de roodkleurige tellers. Dit waren mijn eerste mazda ervaringen en ik moet zeggen dat ik niet teleurgesteld was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                                Onlangs had ik de kans om even te rijden met een Xedos 2.0 V6 en een 6 2.0 (4 cylinder), die motor in de xedos is echt zalig, hoog in toeren voelt die zich het best en het bijbehorende v6 geluid is mooi meegenomen. Rijgedrag was best goed maar een heel stuk minder dan die van de 6 maar dat zal wel door de leeftijd komen (beetje slappe vering enz). Die 6 heeft 150 pk opzich voldoende om de wagen vlot vooruit te doen komen, een aangenaam rijgedrag en een aangenaam stuur. Het leukste vond ik de roodkleurige tellers. Dit waren mijn eerste mazda ervaringen en ik moet zeggen dat ik niet teleurgesteld was
                                Well d'uh...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Gisteren een CX-9 toegekomen.

En die afwerking.

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Waarom heeft dat eigenlijk niet hetzelfde (turbo)blok als de CX-7?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                      Waarom heeft dat eigenlijk niet hetzelfde (turbo)blok als de CX-7?
                                      Zal misschien iets te maken hebben met het feit dat de CX-9 op het CD3 platform van Ford staat. (Waarop ook de Amerikaanse 6 staat)

De CX-7 staat op een geheel ander platform (achterkant van de 5, voorkant van de vorige MPV)
                                      KLIK |&| KLAK

Comment

Zal misschien iets te maken hebben met het feit dat de CX-9 op het CD3 platform van Ford staat. (Waarop ook de Amerikaanse 6 staat)

De CX-7 staat op een geheel ander platform (achterkant van de 5, voorkant van de vorige MPV)
                                        Ik heb ergens gelezen , dat het overschotten zijn, van de Russische markt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
                                          Ik heb ergens gelezen , dat het overschotten zijn, van de Russische markt?
                                          de RX-9 is ontworpen en ontwikkeld voor de Amerikaanse markt en is daar ook al sinds 2007 op de markt.
                                          Zeker in het begin was het nooit de bedoeling om de RX-9 naar Europa te brengen.
                                          Maar omdat, net voor de crisis, de vraag in Rusland naar duurdere auto's steeg hoopte Mazda daar een mooie omzet te kunnen draaien en is er een deel van de productie voor Rusland voorzien geweest.
                                          Door het toeslaan van de crisis viel de Russische automarkt helemaal in elkaar en heeft Mazda besloten de CX-9 toch in een aantal West-Europese landen te verkopen. (Voorheen enkel import).
                                          Nederland is een van de landen die hem officieel heeft verkocht, België niet als ik me niet vergis.
                                          KLIK |&| KLAK

Comment

Working...
                                          X