Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAZDA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
    Je mag wel eens lachen , hoor .
    Weet het, maar zat de hele dag met een zware verkoudheid, kopke stond er niet naar.
    Maar ondanks dat... was er niemand voor ons in het eindklassment.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Very nice: http://nl.kapaza.be/belgie/mazda-rx-...--54278741.htm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
        Hmmmm lekker. Te lekker om geen vlieg op te zitten?
        truth is in the eye of the beholder

Comment

• Mja, in Engeland starten ze vanaf een 5000 Pond dus hij zou wel heel goedkoop zijn voor eentje in België...

Then again, de meeste oplichters zetten niet in hun zoekertje dat de motor rookt bij accelleren.
          Spijtig van dat mankementje...de wankel in de RX7 staat helaas ook niet echt bekend als superbetrouwbaar
          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
            Mja, in Engeland starten ze vanaf een 5000 Pond dus hij zou wel heel goedkoop zijn voor eentje in België...

Then again, de meeste oplichters zetten niet in hun zoekertje dat de motor rookt bij accelleren.
            Spijtig van dat mankementje...de wankel in de RX7 staat helaas ook niet echt bekend als superbetrouwbaar
            "" 76000MILE """ niet in kilometers....
            2014 Porsche Boxster 981
            2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

Mja, in Engeland starten ze vanaf een 5000 Pond dus hij zou wel heel goedkoop zijn voor eentje in België...

Denk niet dat het een oplichter is. Er staat een telefoonnummer bij. De foto's zijn wel veel te klein en te weinig. Ik vind dat echt een prachtige kar. Er zijn maar heel weinig auto's van die periode die me kunnen bekoren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
                "" 76000MILE """ niet in kilometers....
                En uw punt is dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                  Denk niet dat het een oplichter is. Er staat een telefoonnummer bij. De foto's zijn wel veel te klein en te weinig. Ik vind dat echt een prachtige kar. Er zijn maar heel weinig auto's van die periode die me kunnen bekoren.
                  Uhu, daarom mijn tweede alinea over het roken van de motor. Denk ook niet dat het een oplichter is.

Maar ik twijfel toch nog altijd erover of het uiteindelijk een koopje zal zijn. Als ik roken bij accelereren hoor denk ik aan olie-verbruik. Dat kan iets kleins zijn, maar dat kan ook grotere problemen aanduiden...
                  Probleem is dat Belgische Mazda-garages meestal niet veel ervaring hebben met
                  wankels (de RX7 FD is hier nooit verkocht, en het aantal rx8'en is nu ook niet zo enorm groot) en bij het gemiddelde motorrevisie-bedrijf denk ik ook niet dat ze veel ervaring gaan hebben.
                  Misschien dat forummember Kris1 (ofzoiets) hier meer over kan zeggen?

Maar het blijft een geweldig machtige kar

Comment

En uw punt is dan?
                    Geen belgische wagen maar vermoedelijk ingevoerd uit USA of zelf van UK, dus misschien stuur links.

75.000miles is 120.000km, wat véél is voor een RX-7

EDIT : ik zie het pas... "NON DEDOUNEE." !! het is dus een engelse wagen , met probleem en zonder belgische papieren....
                    het is dan bijna duur
                    Last edited by blue8300; 10/02/2011, 13:52.
                    2014 Porsche Boxster 981

Comment

• Wel, aangezien de FD niet in België verkocht is, is het sowieso een import. Heel waarschijnlijk een Japanner die via Engeland hier is aangekomen, ofwel bijvoorbeeld via Mashomoto rechtstreeks naar België is gekomen (al zet de laatste de auto normaal al klaar voor Belgische platen)

120d is al een redelijke kilometerstand (voor een wankel he, voor een "normale" motor is dat niks). We weten wel niet hoe vaak er al een rebuild is geweest (en m'n kop eraf als er historie qua facturen bij die kar zit, bijna nooit bij geimporteerde wagens uit Japan trouwens...maar ze hebben gelukkig een heel strenge keuring daar --> meestal beetje zekerheid)

ivm met uw edit: jup, in het VK starten ze vanaf ongeveer dezelfde prijs voor wagens zonder problemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik heb vannacht gedroomd dat ik keihard met een groene NA aan het raggen + patsen was.
                          I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
                            Ik heb vannacht gedroomd dat ik keihard met een groene NA aan het raggen + patsen was.
                            Mijn benzinemeter is vannacht de helft gezakt en mijn achterbanden waren kaal
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                              Fak .

Comment

• Redelijk dik, die witte

Nog wat lekker spul:
                                Drag DR20 (knockoffs van de Work Equip03), en die heerlijke kleur

Naam eventjes kwijt van de velgen (dacht Enkei, maar vind ze niet terug), knappe foto ook

Rota Grid V, de laatste nieuwe versie van de Grids die nu ook in Europa verkrijgbaar is. Het verschil zit hem in de extra stepped lip van de velgrand.
                                7x15 et 20 en te koop via driftworks.com voor 460Pond/set...Lekker!

Comment

• Vandaag bij JESCO met een paar Mazda's slipmaneuvers uitgevoerd.
                                  Dikke CX-7 (niet gemakkelijk die te controleren door het zware gewicht ) , 6 , 2 en ook een MX-5 automatic met slicks..
                                  De MX-5 was fun om in slip te zetten en was er ook vrij snel weer uit.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                      Vandaag bij JESCO met een paar Mazda's slipmaneuvers uitgevoerd.
                                      Dikke CX-7 (niet gemakkelijk die te controleren door het zware gewicht ) , 6 , 2 en ook een MX-5 automatic met slicks..
                                      De MX-5 was fun om in slip te zetten en was er ook vrij snel weer uit.

Dat is wel de bedoeling bij Jesco hé !!
                                      Het is een anti-slipcursus, geen drift cursus

Veel leden van de MMRC (de belgische mx5 club) gaan ook zo een cursus volgen in maart
                                      Ik zal er ook bij zijn !

Zal proberen het met mijn wagen te doen
                                      2014 Porsche Boxster 981

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Hmmmm

En oldschool mazda-emblemen

Comment

Working...
                                          X