Naar het schijnt heeft Beherman het invoerrecht van Mazda verloren en gaat Mazda Europe de komende jaren zelf zorgen voor de invoer van Mazda's in België....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAZDA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomTIk had dit ook al ergens gelezen, maar wat heeft dit voor gevolgen?
Alles zou nu overgenomen worden door Mazda Europe met vestiging in Duitsland.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser ChiefIk denk dat dit enkel een positief effect kan hebben op de prijzen (op lange termijn) want op deze manier is er weer een tussenpersoon minder.
btw:
- Morgenavond papieren nieuwe MX-5 afhalen in de garage.
- Woensdagmorgend verzekering in orde brengen.
- Woendagnamiddag MX-5 gaan afhalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomTDenk ik ook, en als tweede aspect dacht ik aan een vluggere levering?
Want in Nederland doet de verkoop het veel beter, en daar komen regelmatig leuke reclameclipjes op TV...
En hoe dan ook zijn mensen in hun onderbewustzijn beïnvloedbaar door reclame.
onbekend is onbemind
Comment
-
Vandaag papieren gaan halen van de nieuwe om morgen de verzekering eerst in orde te kunnen brengen.
Vlug wat foto's genomen met de GSM. (sorry voor de kwaliteit, maar een GSM dient op de eerste plaats om te bellen)
Comment
-
-
-
Nog eentje, met voor de meeste hier belangrijkste onderdeel, de velgen.
Comment
-
Waw! Kleur is dik OK, velgen mooi!
Dat wordt veel plezier, daarmee het ganse land aftrotten naar VAS-activiteiten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AtenzaNog eentje, met voor de meeste hier belangrijkste onderdeel, de velgen.
Comment
-
Hoog op de poten is omdat ie net geleverd is he. Zitten er zo geen 'transportblokken' op de vering ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexheel leuk ! maar hij staat precies wat hoog vind ik .. heb je leder ?
Neen, dus.
Dat die blijkbaar hoog op zijn poten staat is typisch voor de nieuwe MX-5, maar na een tijdje zakt dat wel. (volgens MX-5 eigenaars toch).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexTransporthoogte is lager dan de gewone hoogte
Is dat?
Ik merk altijd het tegenovergestelde precies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzIs dat?
Ik merk altijd het tegenovergestelde precies1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment