Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAZDA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenAls het foute tuning betreft, ben je er altijd snel bij
En ja, die dingen zijn verschrikkelijk lelijk
Il-motorsport heeft ondertussen vierkante koplampen voor de mooie prijs van....450€...excl btw that is
Of ge kunt een DIY-projectje beginnen met vierkante lampen, eventueel van een 323F
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenAls het foute tuning betreft, ben je er altijd snel bij
En ja, die dingen zijn verschrikkelijk lelijk
Il-motorsport heeft ondertussen vierkante koplampen voor de mooie prijs van....450€...excl btw that is
Of ge kunt een DIY-projectje beginnen met vierkante lampen, eventueel van een 323
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenmisschien enkel nog de kleinere dubbele koplampen.
Comment
-
En dit wil ik ook, gewoon om de reacties van mensen te zien.
+ YouTube Video
Wankels en hun speciale kantjes
Comment
-
-
Lijkt wel of ze bij Mazda Deutschland om de paar maanden een speciaal model lanceren van de MX-5. Eerst hadden we de 20th anniversary edition, dan de kaminari en nu de karai. Hier doet Mazda Belgie maar bitter weinig om de MX-5 te promoten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenLijkt wel of ze bij Mazda Deutschland om de paar maanden een speciaal model lanceren van de MX-5. Eerst hadden we de 20th anniversary edition, dan de kaminari en nu de karai. Hier doet Mazda Belgie maar bitter weinig om de MX-5 te promoten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenLijkt wel of ze bij Mazda Deutschland om de paar maanden een speciaal model lanceren van de MX-5. Eerst hadden we de 20th anniversary edition, dan de kaminari en nu de karai. Hier doet Mazda Belgie maar bitter weinig om de MX-5 te promoten.
Momenteel moeten we het stellen met de 'Zamante', niet veel soeps.
En Mazda belgium is in promoten nog geen hoogvlieger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenIs toch logisch hier wil iedereen een diesel, wat gelukkig niet mogelijk is in een MX-5.
Of dat een goed idee is, da's wat anders.
Comment
-
Ik heb gelezen dat er nog een speciale serie op het menu staat voor België. Hopelijk betaalbaar en interessant qua opties. Maar ik snap eigenlijk niet wat je anders zou kunnen willen dan hoe die Kaminari is samengesteld ...
Edit: en ik wil cruise control! Ik ga moeten shoppen in Deutschland. Ooit ...
Comment
-
Pff, weer met zo'n prullemotor. Wanneer jassen ze daar nu eens een 200pk+ motor in. Dát zou pas interessant zijn.
ik moest lachen toen ik dit zinnetje las :
Wie er in ons land één wil, houdt best z'n adem niet in. De Belgische Mazda-zetel zal het model niet voeren. In plaats daarvan komt er een eigen speciale editie die is afgestemd op de smaak van onze markt
een diesel dus ??
Comment
Comment